Izmitināšana ar Airbnb
  Nodrošiniet ērtu uzturēšanos un saņemiet lieliskas atsauksmes

Kas tiek gaidīts no saimniekiem?

Mēs vēlamies jums sniegt skaidrus norādījumus, lai jūs zinātu, kas no jums tiek sagaidīts, un varētu nodrošināt izcilu kvalitāti katram viesim, kas ierodas jūsu mājoklī.
Mēs visiem saimniekiem lūdzam ievērot četrus pamatkritērijus: kopējo vērtējumu, atbildēšanas ātrumu, atcelšanas biežumu un rezervāciju pieņemšanu. Papildus tam jūs saņemsiet atsauksmes no viesiem, kas uzturējušies jūsu mājoklī.
Jau esat saimnieks? Apmeklējiet sadaļu Progress, lai uzzinātu, kā jums veicas.

Pamatprasības

Lai palīdzētu nodrošināt viesiem ērtu un mierīgu uzturēšanos, visiem mājokļiem un saimniekiem ir jāatbilst četrām pamatprasībām.
Esiet atsaucīgs
Ātras atbildes uz viesu ziņojumiem parāda, ka esat gādīgs un uzmanīgs saimnieks. To, cik bieži un ātri jūs atbildat uz rezervācijas pieprasījumiem un vaicājumiem, izsaka jūsu atbildēšanas ātrums. Uz šāda veida ziņojumiem lūdzam saimniekus atbildēt 24 stundu laikā.
Pieņemiet rezervācijas pieprasījumus
Nevienam nepatīk sūtīt četrus vai piecus pieprasījumus, lai atrastu pieejamu mājokli, tāpēc sagaidām, ka pieņemsiet lielāko daļu pieprasījumu datumiem, kuri jūsu kalendārā norādīti kā brīvi. Sludinājuma kalendāram jāatspoguļo dienas, kurās varat uzņemt viesus. Tādējādi pastāv lielāka iespēja, ka saņemsiet tādus rezervācijas pieprasījumus, kurus tiešām varat īstenot. Jūs varat izmantotpieejamības iestatījumus, lai bloķētu laiku starp rezervācijām vai aizliegtu tās pašas dienas rezervāciju vai rezervācijas pārāk tālā nākotnē.
Centieties neatcelt rezervācijas
Mēs atcelšanu uztveram nopietni un lūdzam saimniekus izvairīties no atcelšanas – no jūsu rezervācijas ir atkarīgi viesu ceļojuma plāni. Ja atcelsiet apstiprinātu rezervāciju, jums var tikt piemērotas sankcijas, tostarp naudassods. Mēs lūdzam neatcelt apstiprinātas rezervācijas, ja jums nav attaisnojošu apstākļu.
Saņemiet pozitīvas atsauksmes
Viesi vēlas rēķināties ar nemainīgu kvalitāti neatkarīgi no rezervētā mājokļa. Viesi pēc katras uzturēšanās uzrakstīs atsauksmi par jums un jūsu mājokli – tas ir viens no veidiem, kā mēs vērtējam jūs kā saimnieku. Jūsu kopējais vērtējums ir vidējais vērtējumus no visiem uzņemtajiem viesiem.
Kā saimniekam arī jums būs iespēja novērtēt viesu tīrību, pieklājību un saziņas veidu. Jūsu komentāri palīdz mums nodrošināt, ka viesi pret mājokļiem, kuros uzturas, izturas kā pret savām mājām. Viesi, par kuriem saimnieki mūs regulāri brīdina, var saņemt sodu.

Lielisku viesu atsauksmju iegūšana

Esam novērojuši, ka saimnieki, kas saņem lieliskas atsauksmes, parasti uzmanību pievērš piecām lietām: tīrībai, pamataprīkojumam, precīzai informācijai sludinājumā, ērtas reģistrēšanās nodrošināšanai un aktīvai komunikācijai.

Tīrība

Viesi sagaidīs tīras un kārtīgas telpas, kādas redzamas jūsu mājokļa bildēs. Noteikti ieplānojiet pietiekami daudz laika uzkopšanai starp viesu uzturēšanās reizēm, jo īpaši, ja pieņemat rezervācijas bez pārtraukuma.
Viesiem būs iespēja novērtēt jūsu telpu tīrību, un vidējais vērtējums būs redzams jūsu sludinājuma lapā. Ja jūs pastāvīgi saņemat zemu tīrības vērtējumu, jums var tikt piemērotas sankcijas.
KAS TIEK SAGAIDĪTS
  • Iztīriet visas viesiem pieejamās istabas, jo īpaši guļamistabas, vannasistabas un virtuvi
  • Pārbaudiet, vai uz virsmām un grīdām nav matu, putekļu vai pelējuma
  • Pirms katras nākamās uzturēšanās veiciet tīrīšanu:
  • Nodrošiniet viesiem svaigu gultasveļu/palagus un dvieļus
  • Parūpējieties, lai pēc iepriekšējo viesu uzņemšanas mājoklī nepaliktu atkritumi, pārtika un atstātās mantas
PADOMI
  • Ieplānojiet secīgas rezervācijas tā, lai dotu sev vairāk laika sagatavoties nākamajam viesim. Savos rezervācijas vēlamajos iestatījumos varat bloķēt vienu vai divas naktis pirms rezervācijām
  • Iekasējiet uzkopšanas maksu un izmantojiet šos papildu līdzekļus, lai segtu tīrīšanas piederumu vai profesionālas uzkopšanas pakalpojumu izmaksas
  • Nodrošiniet mājoklī tīrīšanas piederumus, kurus viesi var izmantot, ja nejauši izlijis kāds šķidrums, vai citu uzkopšanas darbu veikšanai

Pamataprīkojums

Mēs iesakām visiem saimniekiem nodrošināt mājokļos pamataprīkojumu, lai viesi varētu ērti justies un kārtīgi izgulēties.
  • Tualetes papīrs
  • Ziepes
  • Gultasveļa/palagi
  • Vismaz viens dvielis katram rezervācijā iekļautajam viesim
  • Vismaz viens spilvens katram rezervācijā iekļautajam viesim

Precīza sludinājuma informācija

Ja pirms ceļojuma darīsiet viesiem zināmu, kas jūsu mājoklī sagaidāms, uzturēšanās būs patīkamāka kā viņiem, tā jums. Jūs varat palīdzēt ceļotājiem izlemt, vai jūsu telpas atbilst viņu vajadzībām, sniedzot skaidru informāciju un pastāstot par svarīgiem faktoriem, piemēram, to, vai atļaujat mājdzīvniekus. Detalizēts sludinājums un profils palīdz piesaistīt viesus, kuri meklē tādu mājokli kā jūsu.
Viesiem būs iespēja novērtēt jūsu sniegtās informācijas precizitāti.
SLUDINĀJUMA INFORMĀCIJA
KAS TIEK SAGAIDĪTS
  • Precīza un aktuāla adrese (tā tiks viesim atklāta tikai pēc rezervācijas veikšanas)
  • Guļamistabas un vannasistabas privātuma informācija ir precīza
  • Sludinājuma bildes atspoguļo patieso telpu stāvokli un izkārtojumu
  • Papildērtības atbilst sludinājumā norādītajām, ir pieejamas un funkcionē
PADOMI
  • Publicējiet dažādas augstas kvalitātes bildes ar parakstiem un izveidojiet detalizētu telpu aprakstu
  • Nodrošiniet viesiem Mājokļa noteikumus, kuros aprakstītas viņiem svarīgās situācijas. Jūsu noteikumi var paskaidrot, kas pie jums ir un nav atļauts, piemēram, smēķēšana, mājdzīvnieki vai papildu ciemiņi.
  • Informējiet viesus, ja kādas mājokļa daļas, piemēram, garāža vai bēniņi, nav paredzētas viņu lietošanai
  • Godīgi atklājiet negaidītus faktorus, kas var ietekmēt viesu uzturēšanos jūsu mājoklī. Ja jūsu kaimiņi nupat ir uzsākuši trokšņainu būvniecības projektu vai arī viesiem būs jākāpj 8 stāvi, lai nokļūtu jūsu mājoklī, viesi ir pelnījuši to laicīgi uzzināt.
PAPILDĒRTĪBAS
Uzskaitiet visas piedāvātās papildērtības – katrai no tām jābūt pieejamai un jādarbojas
CENA PAR NAKTI
Jūsu mājoklim jāatbilst jūsu noteiktajai cenai. Ļoti augsta cena var likt ceļotājiem pieņemt, ka jūsu mājoklis ir īpaši grezns. Nepieciešama palīdzība? Apskatiet citus sludinājumus savā apkaimē vai ieslēdziet viedo cenu noteikšanu.

Vienkārša reģistrēšanās

Skaidrs un vienkāršs reģistrēšanās process ļaus viesiem atslābināties pēc ceļā pavadītas dienas. Viesi pēc uzturēšanās pie jums vērtēs reģistrēšanās vieglumu.
PADOMI
  • Izveidojiet sava mājokļa reģistrēšanās ceļvedi – mēs to nosūtīsim jūsu viesiem 24 stundas pirms reģistrēšanās. Tā viesiem būs viss nepieciešamais, lai ierašanās notiktu bez aizķeršanās
  • Ja plānojat satikt viesus, noteikti iepriekš saskaņojiet reģistrēšanās laiku
  • Ja piedāvājat individuālo reģistrēšanos, pievienojiet šo informāciju sludinājuma sadaļā Viesiem pieejamie resursi
  • Noteikti pastāstiet viesiem, kā ar jums sazināties ceļojuma aizkavēšanās vai pēdējā brīža jautājumu gadījumā
  • Sniedziet viesiem detalizētus norādījumus par to, kā nokļūt jūsu mājoklī – jūs varat ietaupīt laiku, tos iekļaujot savā mājokļa rokasgrāmatā

Atbalsts viesiem viņu uzturēšanās laikā

Neatkarīgi no tā, vai uzturēsieties telpās kopā ar viesiem, ir svarīgi būt pieejamam visu viesu uzturēšanās laiku. Jūsu viesiem pēc uzturēšanās pie jums būs iespēja novērtēt jūsu saziņas precizitāti un konsekvenci, un vidējais viesu vērtējums parādīsies jūsu sludinājuma lapā.
PADOMI
  • Sazinoties ar viesiem, esiet aktīvs, lai viņi zinātu, ka esat pieejams. Savlaicīgi uzsāciet saziņu, lai vienotos par ierašanās plāniem. Ja nesatiksiet viesus, kad viņi ieradīsies, varat reģistrēšanās laikā nosūtīt viņiem ziņojumu, lai noskaidrotu, vai viss noritējis bez aizķeršanās.
  • Ja pēc rezervācijas apstiprināšanas jūsu mājoklī kaut kas mainās, iepriekš informējiet savu viesi.
  • Lejupielādējiet Airbnb aplikāciju, lai varētu atbildēt uz ziņojumiem no jebkuras vietas.
  • Ja viesu uzturēšanās laikā neatradīsieties tuvumā, varat viesiem norādīt kādu, ar ko sazināties.