Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Kopienas politika

Pamatnoteikumi mājokļu saimniekiem

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Mēs pieprasām, lai saimnieki ievērotu mūsu noteikumus šajās jomās, kas palīdz nodrošināt viesiem ērtu un uzticamu uzturēšanos:

  • Apņemšanās veikt rezervāciju
  • Savlaicīga saziņa
  • Sludinājuma precizitāte
  • Mājokļa tīrība

Saimniekiem ir jāsaglabā arī augsti vērtējumi par atsauksmēm, jo viesi sagaida konsekventu kvalitātes līmeni un izmanto atsauksmes, lai dalītos savā pieredzē.

Informācija par pamatnoteikumiem

Pozitīvi vērtējumi

Mājokļiem jāsaglabā augsts kopējais vērtējums un jāizvairās no pārāk zemiem vērtējumiem. Esam konstatējuši, ka saimnieki, kuri saņem lieliskas atsauksmes, parasti pievēršas četrām lietām: rezervācijas saistībām, savlaicīgai saziņai, precīzai sludinājuma informācijai un tīrībai.

Apņemšanās veikt rezervāciju

Saimniekiem ir jāievēro pieņemtās rezervācijas un jānodrošina uzticama reģistrēšanās pieredze.

  • Atcelšana: saimnieki nedrīkst atcelt apstiprinātās rezervācijas, ja vien nav noteiktu pamatotu iemeslu, ko saimnieks nevar ietekmēt. Pat šādos gadījumos saimniekiem ir jādara viss iespējamais, lai atceltu rezervāciju ar pēc iespējas vairāk laika, un jāsazinās ar Airbnb, ja viņiem ir nepieciešama palīdzība.
  • Reģistrēšanās: saimniekiem ir jānodrošina viesiem iespēja viegli piekļūt mājoklim reģistrēšanās laikā (piemēram, pareizas norādes, atjaunināts atslēgas kods utt.) un uzturēšanās laikā.

Savlaicīga saziņa

Saimniekiem vai partnersaimniekiem jābūt pieejamiem, lai atbildētu uz viesu jautājumiem vai neparedzētām problēmām, kas var rasties pirms uzturēšanās un tās laikā.

Mēs apzināmies, ka saimniekiem ir daudz prasību attiecībā uz savu laiku. Tas, kas tiek uzskatīts par saprātīgu atbildes sniegšanas laiku, var būt atkarīgs no konkrētiem apstākļiem, piemēram, viesa informācijas pieprasījuma rakstura un ceļojuma posma.

Piemēram, ja viesis sazinās ar jautājumu, kas ir būtisks par uzturēšanos mājoklī:

  • Pirms ceļojuma:
    • Ja pēc reģistrēšanās ir atlikušas vairāk nekā piecas dienas, saimniekiem ir jāatbild viesiem trīs dienu laikā pēc ziņojuma saņemšanas. Tas ir laiks, kad viesi, visticamāk, vēršas pēc papildu informācijas, lai plānotu informāciju par savu ceļojumu.
  • Pirms reģistrēšanās un uzturēšanās laikā:
    • Tuvojoties reģistrēšanās laikam vai ja uzturēšanās laikā rodas problēma (trūkst galvenās papildērtības, sludinājuma piekļuves problēma utt.), ir īpaši svarīgi ātri atbildēt uz viesu ziņojumiem. Šajos brīžos saimniekiem ir jāatbild 1 stundas laikā uz viesu ziņojumiem, kas saņemti vietējā dienas laikā. Ārpus vietējā dienas laika Airbnb var sniegt tūlītēju palīdzību viesiem, kuri saskaras ar ceļojuma problēmu, ja saimnieks neatbild.
    • Pretējā gadījumā, ja viesis sazinās ar jums uzturēšanās laikā vai piecu dienu laikā pēc ierašanās, ieteicams atbildēt 12 stundu laikā uz viesu ziņojumiem, kas saņemti vietējā dienas laikā. Tas ir tāpēc, ka, ja reģistrēšanās ir piecu dienu laikā, viesi var sākt ceļojumu un viņiem var būt nepieciešams galīgās informācijas apstiprinājums, piemēram, reģistrēšanās norādījumi vai mājokļa atrašanās vieta.

Sludinājuma precizitāte

Mājokļa lapā rezervācijas laikā ir precīzi jāapraksta mājoklis un jāatspoguļo mājoklī pieejamās funkcijas un papildērtības, kas mājoklī būs pieejamas no reģistrēšanās līdz izrakstīšanās brīdim, tostarp:

  • Informācija par rezervāciju: saimniekiem ir jāmaina informācija par apstiprinātu rezervāciju (datumi, cena utt.) tikai ar viesa iepriekšēju piekrišanu.
  • Atrašanās vieta: atrašanās vietas informācijai (kartes spraudītei, adresei utt.) sludinājuma lapā jābūt precīzai. Sludinājuma lapā ir jāatklāj arī visa informācija par apkārtni, kas var ietekmēt trokšņa līmeni.
  • Veids, izmērs un privātums: sludinājuma lapā precīzi jāapraksta piedāvātās naktsmītnes veids (privāta istaba, viss mājoklis utt.), mājokļa iekārtojums (guļamistabu skaits, gultu izmērs utt.) un privātuma līmenis (klātienes īpašuma pārvaldnieka klātbūtne, citi viesi utt.).
  • Īpašums: norādītajam mājoklim jābūt rezervētajam mājoklim, un bildēm un aprakstam sludinājuma lapā precīzi jāatspoguļo norādītās telpas. Saimniekiem vajadzētu aizstāt vienu sludinājumu ar citu tikai tad, ja viesis ir iepriekš vienojies un viesis ir apstiprinājis ceļojuma izmaiņu pieprasījumu.
  • Papildērtības un mājokļa noteikumi: sludinājuma lapā ir jāatklāj piemērojamie mājokļa noteikumi un precīzi jāatspoguļo visas pieejamās papildērtības (burbuļvanna, virtuve, sporta zāle utt.) un mājoklī piedāvātās funkcijas. Ja sludinājumā tiek reklamētas "pamataprīkojums", viesiem jābūt pieejamām visām šajā sarakstā iekļautajām papildērtībām. Ja ir ierobežojumi saistībā ar piekļuvi papildērtībām, tie ir pilnībā jānorāda arī sludinājuma lapā (piemēram, baseins, kas ir pieejams tikai noteiktās stundās vai mēnešos gadā).

Mājokļa tīrība

Pirms viesu reģistrēšanās visiem mājokļiem jābūt tīriem un bez veselības apdraudējuma.

  • Veselība un drošība: mājokļos nedrīkst būt bīstami veselībai (pelējums, kaitēkļi utt.).
  • Tīrība: saimniekiem ir jānodrošina mājokļi, kas atbilst augstiem tīrības standartiem (bez lieliem putekļiem, mājdzīvnieku blaugznām, netīriem traukiem utt.).
  • Viesu maiņa: saimniekiem noteikti jāveic uzkopšana pēc katras uzturēšanās reizes (izmazgāt veļu, iznest atkritumus, izsūkt putekļus/izslaucīt, noslaucīt virsmas utt.).

Ziņošana par pārkāpumu

Airbnb mudina viesus nekavējoties ziņot par šo pamatnoteikumu pārkāpumiem. Ja viesis saskaras ar aizdomām vai faktisku šo pamatnoteikumu pārkāpumu, mēs lūdzam:

  • Sazinieties ar saimnieku - saimnieks ir vislabākajā situācijā, lai ātri atrisinātu problēmas.
  • Dokumentējiet problēmu, izmantojot Airbnb saraksti, bildes utt.
  • Ja saimnieks nevar atrisināt problēmu, sazinieties ar mums, lai tieši ziņotu par problēmu, vai pieprasiet atmaksu risinājumu centrā.
  • Sniedziet godīgu atsauksmi ar atsauksmēm, lai saimnieks varētu veikt uzlabojumus attiecībā uz nākamajiem viesiem.

Saimnieku turēšana saskaņā ar šiem pamatnoteikumiem

Mēs esam apņēmušies ievērot šos pamatnoteikumus. Ja tiks ziņots par pamatnoteikumu pārkāpumu, Airbnb mēģinās sazināties ar saimnieku, lai saprastu, kas noticis.

Mūsu veiktās darbības var ietvert informācijas sniegšanu saimniekiem par šo politiku un brīdinājumu sniegšanu. Ja tiek ziņots par atkārtotiem vai smagiem šo pamatnoteikumu pārkāpumiem, saimnieki vai viņu sludinājumi var tikt bloķēti vai izņemti no platformas.

Atkarībā no pārkāpuma rakstura Airbnb var veikt arī citas darbības, piemēram, atcelt gaidāmo vai aktīvu rezervāciju, atmaksāt viesim no saimnieka izmaksas un/vai pieprasīt saimniekiem pierādīt, ka viņi ir atrisinājuši problēmas, pirms viņš var atsākt viesu uzņemšanu.

Turklāt saimnieks, kurš atceļ apstiprinātu rezervāciju vai ir atbildīgs par atcelšanu, var saskarties ar citām sekām saskaņā ar mūsu saimnieku atcelšanas politiku. Airbnb var atcelt atcelšanas maksu un dažos gadījumos arī citas sekas, ja saimnieks atceļ rezervāciju noteiktu pamatotu iemeslu dēļ, kurus saimnieks nevar ietekmēt.

Pārsūdzoši pārkāpumi

Saimnieki var pārsūdzēt lēmumus saskaņā ar šo politiku, sazinoties ar klientu atbalsta dienestu vai izmantojot saiti, ko nodrošinām, lai sāktu pārsūdzības procesu. Pārskatot pārsūdzības, mēs ņemsim vērā jebkādu saimnieka sniegto papildinformāciju, piemēram, jaunu vai labotu informāciju, atsauksmju politikas pārkāpumus vai citus būtiskus apstākļus, kas saistīti ar pārkāpumu vai pārkāpumiem.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties