Mēs pieprasām, lai saimnieki ievērotu mūsu noteikumus šajās jomās, kas palīdz nodrošināt viesiem ērtu un uzticamu uzturēšanos:
Saimniekiem ir jāsaglabā arī augsti vērtējumi par atsauksmēm, jo viesi sagaida konsekventu kvalitātes līmeni un izmanto atsauksmes, lai dalītos savā pieredzē.
Mājokļiem jāsaglabā augsts kopējais vērtējums un jāizvairās no pārāk zemiem vērtējumiem. Esam konstatējuši, ka saimnieki, kuri saņem lieliskas atsauksmes, parasti pievēršas četrām lietām: rezervācijas saistībām, savlaicīgai saziņai, precīzai sludinājuma informācijai un tīrībai.
Saimniekiem ir jāievēro pieņemtās rezervācijas un jānodrošina uzticama reģistrēšanās pieredze.
Saimniekiem vai partnersaimniekiem jābūt pieejamiem, lai atbildētu uz viesu jautājumiem vai neparedzētām problēmām, kas var rasties pirms uzturēšanās un tās laikā.
Mēs apzināmies, ka saimniekiem ir daudz prasību attiecībā uz savu laiku. Tas, kas tiek uzskatīts par saprātīgu atbildes sniegšanas laiku, var būt atkarīgs no konkrētiem apstākļiem, piemēram, viesa informācijas pieprasījuma rakstura un ceļojuma posma.
Piemēram, ja viesis sazinās ar jautājumu, kas ir būtisks par uzturēšanos mājoklī:
Mājokļa lapā rezervācijas laikā ir precīzi jāapraksta mājoklis un jāatspoguļo mājoklī pieejamās funkcijas un papildērtības, kas mājoklī būs pieejamas no reģistrēšanās līdz izrakstīšanās brīdim, tostarp:
Pirms viesu reģistrēšanās visiem mājokļiem jābūt tīriem un bez veselības apdraudējuma.
Airbnb mudina viesus nekavējoties ziņot par šo pamatnoteikumu pārkāpumiem. Ja viesis saskaras ar aizdomām vai faktisku šo pamatnoteikumu pārkāpumu, mēs lūdzam:
Mēs esam apņēmušies ievērot šos pamatnoteikumus. Ja tiks ziņots par pamatnoteikumu pārkāpumu, Airbnb mēģinās sazināties ar saimnieku, lai saprastu, kas noticis.
Mūsu veiktās darbības var ietvert informācijas sniegšanu saimniekiem par šo politiku un brīdinājumu sniegšanu. Ja tiek ziņots par atkārtotiem vai smagiem šo pamatnoteikumu pārkāpumiem, saimnieki vai viņu sludinājumi var tikt bloķēti vai izņemti no platformas.
Atkarībā no pārkāpuma rakstura Airbnb var veikt arī citas darbības, piemēram, atcelt gaidāmo vai aktīvu rezervāciju, atmaksāt viesim no saimnieka izmaksas un/vai pieprasīt saimniekiem pierādīt, ka viņi ir atrisinājuši problēmas, pirms viņš var atsākt viesu uzņemšanu.
Turklāt saimnieks, kurš atceļ apstiprinātu rezervāciju vai ir atbildīgs par atcelšanu, var saskarties ar citām sekām saskaņā ar mūsu saimnieku atcelšanas politiku. Airbnb var atcelt atcelšanas maksu un dažos gadījumos arī citas sekas, ja saimnieks atceļ rezervāciju noteiktu pamatotu iemeslu dēļ, kurus saimnieks nevar ietekmēt.
Saimnieki var pārsūdzēt lēmumus saskaņā ar šo politiku, sazinoties ar klientu atbalsta dienestu vai izmantojot saiti, ko nodrošinām, lai sāktu pārsūdzības procesu. Pārskatot pārsūdzības, mēs ņemsim vērā jebkādu saimnieka sniegto papildinformāciju, piemēram, jaunu vai labotu informāciju, atsauksmju politikas pārkāpumus vai citus būtiskus apstākļus, kas saistīti ar pārkāpumu vai pārkāpumiem.