Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Ceļvedis • Viesis vai dalībnieks

AirCover viesiem

Šis raksts ir tulkots automātiski.

AirCover aizsardzība viesiem ir iekļauta katrā mājokļa rezervācijā. Ja saistībā ar jūsu Airbnb mājokli rodas nopietna problēma, ko saimnieks nevar atrisināt, esam gatavi palīdzēt.

Mēs jums palīdzēsim saņemt jaunu rezervāciju vai izsniegsim atmaksu pilnā vai daļējā apmērā

Lūk, kur varam palīdzēt:

Mūsu komanda var palīdzēt jums atrast līdzīgu mājokli, ņemot vērā atrašanās vietu un papildērtības, pamatojoties uz pieejamību par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nebūs pieejams vai jūs nevēlēsieties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums izsniegsim atmaksu pilnā vai daļējā apmērā, tostarp pakalpojuma nodevu.

Kā darbojas AirCover viesiem

AirCover viesiem sniedz atbalstu nopietnu problēmu risināšanā saistībā ar jūsu mājokļa rezervāciju, piemēram:

  • Saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās
  • Apkure ziemā nedarbojas
  • Sludinājumā ir mazāk guļamistabu nekā norādīts
  • Tas ir cita veida mājoklis - privāta istaba, nevis viss mājoklis
  • Trūkst galvenās reklamētās papildērtības, piemēram, baseina vai virtuves

AirCover viesiem neietver vairāk nelielu neērtību, piemēram, salauztu tosteri.

Problēmu risināšana uzturēšanās laikā

Saimnieks ir vispiemērotākā kontaktpersona, ar kuru sazināties, ja rodas kādas problēmas. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par radušos situāciju. Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma:

  1. Dokumentējiet problēmu: uzņemiet bildes vai videoklipus kā pierādījumu.
  2. Sazinieties ar saimnieku: informējiet saimnieku 72 stundu laikā pēc atklāšanas, aprakstot problēmu un meklējot risinājumu.
  3. Sazinieties ar mums: ja saimnieks neatbild vai nevar atrisināt problēmu, nekavējoties sazinieties ar mums.
  4. AirCover viesu atbalstam: ja problēmu segs AirCover viesiem un jūs vēlēsieties doties prom, mēs jums palīdzēsim atrast līdzīgu mājokli, pamatojoties uz pieejamību un cenām. Ja līdzīgs mājoklis nebūs pieejams vai nevēlēsieties veikt jaunu rezervāciju, saņemsiet atmaksu pilnā vai daļējā apmērā.

Diennakts drošības līnija

Vai vēlaties ar mums sazināties? Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai sarakstē.

Ja kādreiz nejūtaties droši, esam gatavi palīdzēt jums saņemt prioritāru piekļuvi īpaši apmācītiem drošības aģentiem, kuri palīdzēs jums atrisināt drošības problēmas vai tieši sazināsies ar vietējām neatliekamās palīdzības iestādēm jebkurā diennakts laikā.

AirCover viesiem nav apdrošināšanas polise. Tā neattiecas uz problēmām, kas saistītas ar ceļošanu (piemēram, ceļojums ir aizkavējies vētras dēļ vai pārvadātājs ir sabojājis bagāžu). Uzziniet vairāk par "AirCover viesiem" un ceļojumu, rezervāciju vai uzturēšanās apdrošināšanu.

Ja esat saimnieks, uzziniet vairāk par AirCover saimniekiem un mūsu veiktajiem uzlabojumiem.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Kopienas politika

    Pamatnoteikumi mājokļu saimniekiem

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Pamācība • Viesis vai dalībnieks

    Kad saņemsiet atmaksu

    If you’re eligible for a refund for a home stay or service or experience, we'll initiate your refund as soon as you cancel, but how long it ...
  • Pamācība • Saimnieks

    AirCover saimniekiem

    The AirCover for hosts program includes guest identity verification, reservation screening, $3M Host damage protection, $1M Host liability i...
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties