Katrai rezervācijai viesiem ir pieejama AirCover. Ja Airbnb radīsies nopietna problēma, ko saimnieks nevar atrisināt, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.
Ja kaut kas radīsies, saimnieks ir jūsu labākais kontaktpunkts. Visticamāk, saimnieks varēs to novērst. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par notiekošo.
Ja saimnieks atcels rezervāciju pirms reģistrēšanās, mēs palīdzēsim jums saņemt jaunu rezervāciju. Mūsu komanda var palīdzēt jums atrast līdzīgu mājokli, ņemot vērā atrašanās vietu un papildērtības, pamatojoties uz pieejamību par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.
Uzziniet vairāk par gaidāmo, ja saimnieks atceļ rezervāciju.
Kad rezervācija būs apstiprināta, jūsu ceļojuma sarakstē būs norādīta saimnieka e-pasta adrese un tālruņa numurs. Ja pēc ierašanās nevarat iekļūt Airbnb mājoklī un saimnieks neatbild vai nevar atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.
Uzziniet, kā rīkoties tālāk, ja nevarat sazināties ar saimnieku.
Ja sludinājums ievērojami atšķiras no reklamētā, saimnieks ir lielisks resurss problēmas risināšanai. Ja sludinājums ievērojami atšķiras no sludinājuma un saimnieks nevar atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.
Ja kādreiz nejūtaties droši, esam gatavi palīdzēt jums saņemt prioritāru piekļuvi īpaši apmācītiem drošības aģentiem, kuri palīdzēs jums atrisināt drošības problēmas vai tieši sazināsies ar vietējām neatliekamās palīdzības iestādēm jebkurā diennakts laikā.
Vai vēlaties ar mums sazināties? Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai tērzējiet.
AirCover viesiem sniedz atbalstu nopietnu problēmu risināšanā saistībā ar jūsu rezervāciju (piemēram, saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās) vai jūsu uzturēšanās laikā (piemēram, apkure nedarbojas ziemā, mājoklī ir mazāk guļamistabu, nekā norādīts sarakstā, tas ir cita veida mājoklis – privāta istaba, nevis viss mājoklis, trūkst būtiskas reklamētas papildērtības, piemēram, baseins vai virtuve), taču tajā nav ietvertas mazākas neērtības, piemēram, salūzis tosteris.
Saimnieks ir jūsu labākā kontaktpersona, ar kuru varat sazināties, ja rodas kādas problēmas. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par notiekošo.
Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma:
AirCover viesiem nav apdrošināšanas polise. Tā neattiecas uz problēmām, kas saistītas ar ceļošanu (piemēram, jūsu ceļojums kavējas vētras dēļ, jūsu bagāžu sabojā jūsu pārvadātājs). Uzziniet vairāk šeit.
Ja esat saimnieks, uzziniet vairāk par AirCover saimniekiem un jaunākajiem mūsu veiktajiem uzlabojumiem.