AirCover aizsardzība viesiem ir iekļauta katrā mājokļa rezervācijā. Ja saistībā ar Airbnb mājokli radīsies nopietna problēma, ko saimnieks nevarēs atrisināt, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu pieejamu mājokli par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.
Ja kaut kas radīsies, saimnieks ir jūsu labākā kontaktpersona. Visticamāk, saimnieks varēs to labot. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par radušos situāciju.
Ja mājokļa saimnieks atcels rezervāciju pirms reģistrēšanās, mēs jums palīdzēsim veikt jaunu rezervāciju. Mūsu komanda var palīdzēt jums atrast līdzīgu mājokli, ņemot vērā atrašanās vietu un papildērtības, pamatojoties uz pieejamību par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.
Uzziniet vairāk par to, ko sagaidīt, ja saimnieks atceļ rezervāciju.
Kad rezervācija ir apstiprināta, jūsu ceļojuma sarakstē jums būs norādīts saimnieka e-pasta adrese un tālruņa numurs. Ja pēc ierašanās nevarēsiet iekļūt Airbnb mājoklī un saimnieks neatbildēs vai nevarēs atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.
Uzziniet, kā rīkoties tālāk, ja nevarat sazināties ar saimnieku.
Ja sludinājums ievērojami atšķiras no reklamētā, saimnieks ir lielisks resurss problēmas risināšanai. Ja sludinājums ievērojami atšķiras no reklamētā un saimnieks nevarēs atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.
Ja kādreiz nejūtaties droši, esam gatavi palīdzēt jums saņemt prioritāru piekļuvi īpaši apmācītiem drošības aģentiem, kuri palīdzēs jums atrisināt drošības problēmas vai tieši sazināsies ar vietējām neatliekamās palīdzības iestādēm jebkurā diennakts laikā.
Vai vēlaties ar mums sazināties? Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai tērzējiet.
AirCover viesiem sniedz atbalstu nopietnu problēmu risināšanā saistībā ar jūsu mājokļa rezervāciju (piemēram, saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās) vai jūsu uzturēšanās laikā (piemēram, apkure nedarbojas ziemā, mājoklī ir mazāk guļamistabu, nekā norādīts sarakstā, tā ir cita veida mājoklis - privāta istaba, nevis viss mājoklis, trūkst būtiskas reklamētas papildērtības, piemēram, baseins vai virtuve), taču tajā nav ietvertas mazākas neērtības, piemēram, salūzis tosteris.
Saimnieks ir vispiemērotākā kontaktpersona, ar kuru sazināties, ja rodas kādas problēmas. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par radušos situāciju.
Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma:
AirCover viesiem nav apdrošināšanas polise. Tā neattiecas uz problēmām, kas saistītas ar ceļošanu (piemēram, jūsu ceļojums kavējas vētras dēļ, jūsu bagāžu sabojā jūsu pārvadātājs). Uzziniet vairāk šeit.
Ja esat saimnieks, uzziniet vairāk par AirCover saimniekiem un jaunākajiem mūsu veiktajiem uzlabojumiem.