Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Ceļvedis • Viesis vai dalībnieks

AirCover viesiem

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Katrai rezervācijai viesiem ir pieejama AirCover. Ja Airbnb radīsies nopietna problēma, ko saimnieks nevar atrisināt, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.

Ja kaut kas radīsies, saimnieks ir jūsu labākais kontaktpunkts. Visticamāk, saimnieks varēs to novērst. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par notiekošo.

Saimnieka atcelšana

Ja saimnieks atcels rezervāciju pirms reģistrēšanās, mēs palīdzēsim jums saņemt jaunu rezervāciju. Mūsu komanda var palīdzēt jums atrast līdzīgu mājokli, ņemot vērā atrašanās vietu un papildērtības, pamatojoties uz pieejamību par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.

Uzziniet vairāk par gaidāmo, ja saimnieks atceļ rezervāciju.

Nevar reģistrēties

Kad rezervācija būs apstiprināta, jūsu ceļojuma sarakstē būs norādīta saimnieka e-pasta adrese un tālruņa numurs. Ja pēc ierašanās nevarat iekļūt Airbnb mājoklī un saimnieks neatbild vai nevar atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par līdzīgu cenu. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums veiksim atmaksu pilnā apmērā, ieskaitot pakalpojuma nodevas.

Uzziniet, kā rīkoties tālāk, ja nevarat sazināties ar saimnieku.

Neprecīzi sludinājumi

Ja sludinājums ievērojami atšķiras no reklamētā, saimnieks ir lielisks resurss problēmas risināšanai. Ja sludinājums ievērojami atšķiras no sludinājuma un saimnieks nevar atrisināt problēmu, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.

Diennakts drošības līnija

Ja kādreiz nejūtaties droši, esam gatavi palīdzēt jums saņemt prioritāru piekļuvi īpaši apmācītiem drošības aģentiem, kuri palīdzēs jums atrisināt drošības problēmas vai tieši sazināsies ar vietējām neatliekamās palīdzības iestādēm jebkurā diennakts laikā.

Vai vēlaties ar mums sazināties? Sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai tērzējiet.

Kā darbojas AirCover viesiem

AirCover viesiem sniedz atbalstu nopietnu problēmu risināšanā saistībā ar jūsu rezervāciju (piemēram, saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās) vai jūsu uzturēšanās laikā (piemēram, apkure nedarbojas ziemā, mājoklī ir mazāk guļamistabu, nekā norādīts sarakstā, tas ir cita veida mājoklis – privāta istaba, nevis viss mājoklis, trūkst būtiskas reklamētas papildērtības, piemēram, baseins vai virtuve), taču tajā nav ietvertas mazākas neērtības, piemēram, salūzis tosteris.

Saimnieks ir jūsu labākā kontaktpersona, ar kuru varat sazināties, ja rodas kādas problēmas. Varat nosūtīt ziņojumu saimniekam, lai informētu par notiekošo.

Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma:

  1. Ja iespējams, uzņemiet problēmas bildes vai videoklipus.
  2. Sazinieties ar saimnieku 72 stundu laikā pēc problēmas atklāšanas un aprakstiet problēmu, lai noskaidrotu, vai viņš to var atrisināt.
  3. Ja saimnieks nevar atrisināt problēmu vai neatbildēs vispār, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk.
  4. Mēs to izskatīsim, un, ja konstatēsim, ka AirCover to atbalsta AirCover, un jūs vēlaties pamest mājokli, mēs palīdzēsim jums atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Ja līdzīgs mājoklis nav pieejams vai nevēlaties veikt jaunu rezervāciju, mēs jums atmaksāsim visu summu vai daļēju atmaksu.

AirCover viesiem nav apdrošināšanas polise. Tā neattiecas uz problēmām, kas saistītas ar ceļošanu (piemēram, jūsu ceļojums kavējas vētras dēļ, jūsu bagāžu sabojā jūsu pārvadātājs). Uzziniet vairāk šeit

Ja esat saimnieks, uzziniet vairāk par AirCover saimniekiem un jaunākajiem mūsu veiktajiem uzlabojumiem.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Pamācība

    Saņemiet palīdzību vai sazinieties ar Airbnb atbalsta centru

    Vairums saimnieku un viesu vai piedzīvojumu rīkotāju un dalībnieku paši ātri atrisina problēmas. Izpētiet veidus, kā saņemt palīdzību pirms vai pēc ceļojuma, vai tā laikā.
  • Pamācība • Viesis vai dalībnieks

    Ja saimnieks atceļ rezervāciju

    Ja saimnieks atcels jūsu rezervāciju, saņemsiet atmaksu pilnā apmērā. Ja rezervācija tiks atcelta 30 dienu laikā pirms reģistrēšanās, mēs jums palīdzēsim rezervēt citu līdzīgu pieejamu mājokli par līdzīgu cenu.
  • Pamācība • Viesis vai dalībnieks

    Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma

    Ja uzturēšanās laikā atklājas kas negaidīts, vispirms nosūtiet ziņojumu saimniekam, lai apspriestu risinājumu. Visticamāk, saimnieks varēs jums palīdzēt atrisināt šo problēmu. Ja saimnieks nevar jums palīdzēt vai jūs vēlaties pieprasīt atmaksu, esam jūsu rīcībā.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties