Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem

    Labāka aizsardzība saimniekiem un viesiem

    Mēs piedāvājam vēl vairāk AirCover aizsardzības visai mūsu kopienai.
    Autors: Airbnb, publicēts 2022. g. 11. maijs
    5 min lasāmviela
    Atjaunināšanas datums: 2022. g. 11. maijs

    Svarīgākais

    • AirCover piedāvā viesiem četrus jaunus aizsardzības veidus.

    • Viesi tiks informēti par to, ka no viņu izvēlētā maksājuma veida var tikt iekasēta maksa par mājoklim vai mantai nodarītajiem bojājumiem*.

    • Tuvāko mēnešu laikā mēs ieviesīsim viesu ceļojumu apdrošināšanu.

    Airbnb spēks ir jūsu apņemšanās gādāt par to, lai viesiem būtu lieliski ceļojumi. Tajos retajos gadījumos, kad notiek kaut kas tāds, ko nespējat kontrolēt, un jūs nevarat atrisināt šo problēmu, mēs vēlamies, lai jūsu viesi zinātu, ka Airbnb var palīdzēt.

    Pagājušā gada novembrī mēs ieviesām AirCover saimniekiem.** Tagad mēs pievienojam AirCover viesiem, piedāvājot nozarē vadošo bezmaksas aizsardzību visai kopienai. Tas ļaus ikvienam ar pārliecību uzņemt viesus un uzturēties Airbnb.

    Mums ir arī jauna informācija par AirCover saimniekiem, kas ļaus jums ātrāk pārsūtīt kompensācijas pieprasījumu, kā arī jaunumi par drošības iemaksām, ceļojumu apdrošināšanu viesiem un Covid-19 kā attaisnojošu apstākļu atcelšanu viesiem.

    Informācija par jauniem viesu aizsardzības veidiem AirCover ietvaros

    Tieši saimnieks var vislabāk novērst viesa bažas. Taču, ja viesa uzturēšanās laikā rodas nopietna problēma (tālāk sniegtie piemēri) un jūs nevarat to atrisināt, viesiem tagad tiek nodrošināta četru veidu aizsardzība ikreiz, kad viņi uzturas Airbnb:

    1. Rezervācijas aizsardzības garantija – tajos retajos gadījumos, kad viesa rezervācija ir jāatceļ 30 dienu laikā pirms reģistrēšanās, mēs piemeklēsim jūsu viesim līdzīgu vai labāku mājokli, kura izmaksas segs Airbnb, vai veiksim atmaksu.
    2. Reģistrācijas garantija – ja viesis nevar reģistrēties jūsu mājoklī un jūs nevarat atrisināt šo problēmu, piemēram, ja viesis nevar piekļūt jūsu īpašumam un nevar ar jums sazināties, mēs piemeklēsim jūsu viesim līdzīgu vai labāku mājokli sākotnēji plānotajā ceļojuma periodā, kura izmaksas segs Airbnb, vai veiksim atmaksu.
    3. Sludinājuma atbilstības garantija – ja uzturēšanās laikā viesis konstatē, ka mājoklis neatbilst sludinājumā norādītajai informācijai, piemēram, nedarbojas ledusskapis un jūs nevarat to ātri salabot vai mājoklī ir mazāk guļamistabu, nekā bija minēts, viesis par to var ziņot trīs dienu laikā, un mēs piemeklēsim līdzīgu vai labāku mājokli, kura izmaksas segs Airbnb, vai veiksim atmaksu.
    4. Diennakts drošības atbalsta līnija – ja viesis nejūtas droši, jebkurā diennakts laikā ir pieejama prioritāra īpaši apmācītu drošības aģentu palīdzība.

    Saņemiet detalizētu informāciju par to, kā AirCover aizsargā katra viesa rezervāciju, un noskaidrojiet visus piemērojamos izņēmumus.

    Atbildes uz jūsu jautājumiem par jauniem viesu aizsardzības veidiem

    Kas viesiem sniedz tiesības uz rezervācijas maiņu vai atmaksu?
    Lai gan AirCover pasargā viesus no nopietnām problēmām, kas var rasties uzturēšanās laikā, tā neattiecas uz sīkākām problēmām.

    Lūk, daži sīku problēmu piemēri, kuru gadījumā parasti nepienākas rezervācijas maiņa vai atmaksa:

    • Izlietnē atstāts netīrs trauks.
    • Uz āra terases pamanīti bieži sastopami kukaiņi (piemēram, skudras).
    • Trūkstošas papildērtības, kas nav izšķiroši svarīgas (piemēram, salūzis tosteris).

    Lūk, daži ļoti nopietnu problēmu piemēri, kad, iespējams, ir jāizpēta rezervācijas maiņas vai atmaksas iespēja:

    • Būtiska neprecizitāte mājokļa aprakstā (piemēram, nav reklamētā skata uz okeānu).
    • Trūkstošas būtiskas vai nepieciešamas papildērtības (piemēram, apkure, Wi-Fi vai ūdens).
    • Trūkstoši reģistrēšanās norādījumi vai nepareiza atslēga reģistrēšanās laikā, un nav iespējams sazināties ar saimnieku (kas var apdraudēt viesu drošību).

    Vai jūs prasīsiet, lai problēmu gadījumā viesi sazinātos ar mani?
    Ja viesa uzturēšanās laikā rodas kāda problēma, mūsu kopienas atbalsta komanda vienmēr mudina viesus vispirms sazināties ar saimnieku, lai to atrisinātu. Saimnieki ir tie cilvēki, kuri varēs novērst viesu bažas.

    Ja saimnieks nevar atrisināt problēmu, viesis var sazināties ar Airbnb 72 stundu laikā pēc problēmas konstatēšanas, lai saņemtu atbalstu. Mūsu specializētā kopienas atbalsta komanda ņem vērā ceļojuma problēmas nopietnības pakāpi katru reizi, kad strādājam ar saimniekiem un viesiem pie problēmas risinājuma.

    Ja kopienas atbalsta komanda apstiprina, ka viesim ir nopietna problēma ar ceļojumu, viesim aizsardzību var nodrošināt AirCover.

    Vai viesiem būs tiesības uz atmaksu, ja viņi paliks mājoklī?
    Vairumā gadījumu viesi var saņemt atmaksu pilnā apmērā tikai par naktīm, kas nav pavadītas saimnieka mājoklī. Ja viesi nolemj palikt mājoklī, viņi parasti var saņemt tikai daļēju atmaksu par naktīm, kuras skāra nopietna problēma. Piemēram, viesim var būt tiesības uz daļēju atmaksu, ja viņš paliek mājoklī, bet karstā ūdens sildītājs ir bojāts divas naktis.

    Jebkurā gadījumā, ja viesis sazinās ar kopienas atbalsta komandu, mēs parasti atgādinām viesiem sazināties ar saimnieku, ja viesis to vēl nav izdarījis. Mūsu kopienas atbalsta komanda arī sazināsies ar saimnieku, ja vien neradīsies būtiska, steidzama drošības problēma.

    Uzziniet vairāk par to, kā darbojas rezervācijas maiņas un atmaksas politika

    Labāka aizsardzība saimniekiem

    Ātrāks atbalsts kompensācijas pieprasījumu pārsūtīšanai
    Pamatojoties uz jūsu atsauksmēm, esam pilnveidojuši "AirCover saimniekiem" zaudējumu apdrošināšanu kopš tās ieviešanas pagājušā gada novembrī. Kad ieviesām AirCover saimniekiem, jums 72 stundas bija jāgaida atbilde no viesa par kompensācijas pieprasījumu, un tikai pēc tam jāsazinās ar kopienas atbalsta komandu.

    Mēs atjauninājām programmu, pamatojoties uz jūsu atsauksmēm, un tagad varat sazināties ar kopienas atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību, ja nesaņemat ziņu no viesa 24 stundu laikā. Esam mainījuši šo politiku, lai ņemtu vērā saimnieku komentārus.

    Viesu saukšana pie atbildības par bojājumiem
    Lai sniegtu mūsu saimnieku kopienai papildu atbalstu, no maija beigām, ja viesis, viesa uzaicināta persona vai mīļdzīvnieks ir atbildīgs par bojājumiem uzturēšanās laikā, no viesa var tikt iekasēta maksa, izmantojot norādīto maksājuma veidu.*

    Bojājumu gadījumā jums ir jāiesniedz saimnieka zaudējumu kompensācijas pieprasījums risinājumu centrā "AirCover saimniekiem" ietvaros.

    Ja viesis neatbildēs 24 stundu laikā, varēsiet pārsūtīt savu pieprasījumu kopienas atbalsta komandai. Mēs izskatīsim visus pierādījumus un, ja noteiksim, ka atbildība jāuzņemas viesiem, iespējams, iekasēsim maksu no jūsu viesiem, izmantojot izvēlēto maksājuma veidu.

    Šī atjauninājuma ietvaros no sludinājuma iestatījumu lapas tiks izņemtas drošības iemaksas. Ja iepriekš noteicāt drošības iemaksu, tā jūsu viesu uzņemšanas kontā vairs nebūs spēkā. Uzzināt vairāk

    Covid-19 kā attaisnojošu apstākļu noņemšana viesiem
    Tagad, kad Covid-19 jau ir daļa no mūsu ikdienas, daudzas valstis ir pārgājušas jaunā reaģēšanas pasākumu posmā, un mēs esam atjauninājuši savu pieeju atcelšanai saistībā ar Covid-19, konsultējoties ar padomdevējiem medicīnas jomā.

    Attiecībā uz rezervācijām, kas veiktas sākot ar 2022. gada 31. maiju, saslimšana ar Covid-19 vairs netiks uzskatīta par attaisnojošu apstākli (izņemot iekšzemes rezervācijām Dienvidkorejā un kontinentālajā Ķīnā). Ja viesis atcels rezervāciju, jo ir saslimis ar Covid-19, būs spēkā saimnieka izvēlētā atcelšanas politika.

    Ceram, ka šīs izmaiņas ļaus jums justies drošāk, plānojot savu kalendāra grafiku, jo īpaši pirms aktīvākajām sezonām.

    Jaunumi par viesu ceļojumu apdrošināšanu

    Ar prieku paziņojam, ka tuvāko mēnešu laikā mēs Airbnb viesiem atsevišķos reģionos sāksim piedāvāt pielāgotu viesu ceļojumu apdrošināšanas produktu sadarbībā ar cienījamu apdrošināšanas sabiedrību.

    Kamēr jaunais produkts vēl nav pieejams, viesi var apsvērt iespēju iegādāties ceļojumu apdrošināšanu, ko nepiedāvā Airbnb. Plašāku informāciju par ceļojumu apdrošināšanu sniegsim jums jau pavisam drīz.

    *Maksājuma iekasēšana no viesa izvēlētā maksājuma veida neattiecas uz mājokļiem Ķīnā, Japānā un Indijā.

    **Saimnieku zaudējumu apdrošināšana nav apdrošināšanas polise. Tā neattiecas uz saimniekiem, kuri piedāvā mājokļus, izmantojot Airbnb Travel, LLC, un saimniekiem kontinentālajā Ķīnā un Japānā. Saimnieku zaudējumu apdrošināšana nav saistīta ar saimnieku civiltiesisko apdrošināšanu. Ņemiet vērā, ka visi seguma ierobežojumi ir norādīti ASV dolāros, kā arī pastāv citi noteikumi, nosacījumi un izņēmumi.

    Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

    Svarīgākais

    • AirCover piedāvā viesiem četrus jaunus aizsardzības veidus.

    • Viesi tiks informēti par to, ka no viņu izvēlētā maksājuma veida var tikt iekasēta maksa par mājoklim vai mantai nodarītajiem bojājumiem*.

    • Tuvāko mēnešu laikā mēs ieviesīsim viesu ceļojumu apdrošināšanu.

    Airbnb
    2022. g. 11. maijs
    Vai tas bija noderīgi?