Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība • Mājokļa saimnieks

Kas notiek, ja sludinājums tiek bloķēts vai dzēsts saskaņā ar saimniekiem izvirzītajiem pamatnoteikumiem

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Mēs pieprasām, lai visi saimnieki ievērotu mūsu pamatnoteikumus, kas palīdz viesiem nodrošināt ērtus un uzticamus mājokļus. Pārkāpumu gadījumā mēs vispirms cenšamies sniegt saimniekiem informāciju par politiku un brīdinājumiem. Tomēr Airbnb var uz laiku apturēt vai noņemt sludinājumus, lai konstatētu atkārtotus vai smagus pamatnoteikumu pārkāpumus. 

Mājokļa apturēšana

Jūs varat identificēt bloķētos sludinājumus, apmeklējot sadaļu Sludinājuma problēmas sadaļā Ieskats. Kamēr jūsu sludinājums ir bloķēts, tas netiks rādīts meklēšanas rezultātos un jūs nevarēsiet saņemt jaunas rezervācijas. Jums vajadzētu arī iepazīties ar mūsu pamatnoteikumiem saimniekiem un pārskatīt padomus mūsu resursu centrā.

Kad apturēšanas periods būs beidzies, jums būs iespēja atkārtoti aktivizēt sludinājumu. Atkarībā no problēmas rakstura jums var lūgt arī sniegt pietiekamus pierādījumus par to, ka problēma ir novērsta. 

Esošas rezervācijas

Varat arī turpmāk rīkot savas pašreizējās un gaidāmās rezervācijas, ko neietekmēs jūsu sludinājuma bloķēšana.

Pēc apturēšanas perioda

Ja jūsu sludinājums atbilst atkārtotai aktivizēšanai, varat atkārtoti aktivizēt, piesakoties savā kontā un veicot parādītās darbības. Pēc atkārtotas aktivizēšanas jūsu sludinājums atkal būs redzams meklēšanas rezultātos un būs pieejams jaunu rezervāciju apstiprināšanai. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pat pēc atkārtotas aktivizēšanas jūsu sludinājums var tikt atkal bloķēts vai izņemts no platformas, ja viesi turpina ziņot par problēmām.

Ja jūsu sludinājums gaida dzēšanu, to nevarēs atkārtoti aktivizēt, ja vien neveiksmīgi pārsūdzēsiet.

Sludinājumu noņemšana

Sludinājumi, kas ir identificēti dzēšanai, tiks rādīti sadaļā Ieskats sadaļā Sludinājuma problēmas. Kad jūsu sludinājums būs izņemts no Airbnb, tas vairs nebūs pieejams jūsu sludinājumos.

Pārkāpumu pārsūdzēšana UN sludinājumu noņemšana

Jūs varat pārsūdzēt sludinājuma atcelšanu vai citu lēmumu, sazinoties ar mums tieši vai izmantojot saiti, kas sniegta, lai sāktu izskatīšanas procesu. Izskatot pārsūdzības izskatīšanu, mēs apsvērsim jebkādu jūsu sniegto papildu informāciju, piemēram, jaunu vai labotu informāciju, mūsu atsauksmju politikas pārkāpumus vai citus būtiskus apstākļus, kas saistīti ar pārkāpumu(-iem).

Lai turpinātu pārsūdzību, jums būs jāiesniedz:

  • Sludinājuma nosaukums
  • Rezervācijas kodi mājokļiem, par kuriem tika ziņots par problēmām, kas atrodami cilnē Rezervācijas
  • Konkrētā problēma ziņo, ka vēlaties pārsūdzēt un kāpēc
  • Jebkāda atbilstoša dokumentācija, kas pamato jūsu pārsūdzību

Apstākļi, kas netiek uzskatīti par pārsūdzības pamatojumu, ietver:

  • "Viesu atsauksme bija netaisnīga." Nepiekrītu viesu atsauksmei nav pietiekams pamats, lai pārsūdzētu lēmumu saskaņā ar šo politiku. Atsauksmes var noņemt tikai tad, ja tās pārkāpj mūsu atsauksmju politiku.
  • "Šī bija vienreizēja problēma."Noņemšana par mūsu saimnieku pamatnoteikumu pārkāpumiem ir balstīta uz atkārtotiem vai smagiem pārkāpumiem, nevis par vienu nelielu starpgadījumu.

Citas Airbnb tiesībaizsardzības darbības sludinājumos un kontos

Papildus darbībām, ko mēs varam veikt par pamatnoteikumu pārkāpumiem saimniekiem, Airbnb var apturēt vai dzēst atsevišķus sludinājumus vai kontus, ja tiek pārkāpti citi mūsu noteikumi vai politika.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties