Mēs pieprasām, lai visi saimnieki ievērotu mūsu pamatnoteikumus, kas palīdz viesiem nodrošināt ērtus un uzticamus mājokļus. Pārkāpumu gadījumā mēs vispirms cenšamies sniegt saimniekiem informāciju par politiku un brīdinājumiem. Tomēr Airbnb var uz laiku apturēt vai noņemt sludinājumus, lai konstatētu atkārtotus vai smagus pamatnoteikumu pārkāpumus.
Jūs varat identificēt bloķētos sludinājumus, apmeklējot sadaļu Sludinājuma problēmas sadaļā Ieskats. Kamēr jūsu sludinājums ir bloķēts, tas netiks rādīts meklēšanas rezultātos un jūs nevarēsiet saņemt jaunas rezervācijas. Jums vajadzētu arī iepazīties ar mūsu pamatnoteikumiem saimniekiem un pārskatīt padomus mūsu resursu centrā.
Kad apturēšanas periods būs beidzies, jums būs iespēja atkārtoti aktivizēt sludinājumu. Atkarībā no problēmas rakstura jums var lūgt arī sniegt pietiekamus pierādījumus par to, ka problēma ir novērsta.
Varat arī turpmāk rīkot savas pašreizējās un gaidāmās rezervācijas, ko neietekmēs jūsu sludinājuma bloķēšana.
Ja jūsu sludinājums atbilst atkārtotai aktivizēšanai, varat atkārtoti aktivizēt, piesakoties savā kontā un veicot parādītās darbības. Pēc atkārtotas aktivizēšanas jūsu sludinājums atkal būs redzams meklēšanas rezultātos un būs pieejams jaunu rezervāciju apstiprināšanai. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pat pēc atkārtotas aktivizēšanas jūsu sludinājums var tikt atkal bloķēts vai izņemts no platformas, ja viesi turpina ziņot par problēmām.
Ja jūsu sludinājums gaida dzēšanu, to nevarēs atkārtoti aktivizēt, ja vien neveiksmīgi pārsūdzēsiet.
Sludinājumi, kas ir identificēti dzēšanai, tiks rādīti sadaļā Ieskats sadaļā Sludinājuma problēmas. Kad jūsu sludinājums būs izņemts no Airbnb, tas vairs nebūs pieejams jūsu sludinājumos.
Jūs varat pārsūdzēt sludinājuma atcelšanu vai citu lēmumu, sazinoties ar mums tieši vai izmantojot saiti, kas sniegta, lai sāktu izskatīšanas procesu. Izskatot pārsūdzības izskatīšanu, mēs apsvērsim jebkādu jūsu sniegto papildu informāciju, piemēram, jaunu vai labotu informāciju, mūsu atsauksmju politikas pārkāpumus vai citus būtiskus apstākļus, kas saistīti ar pārkāpumu(-iem).
Lai turpinātu pārsūdzību, jums būs jāiesniedz:
Apstākļi, kas netiek uzskatīti par pārsūdzības pamatojumu, ietver:
Papildus darbībām, ko mēs varam veikt par pamatnoteikumu pārkāpumiem saimniekiem, Airbnb var apturēt vai dzēst atsevišķus sludinājumus vai kontus, ja tiek pārkāpti citi mūsu noteikumi vai politika.