Dzīve notiek, un dažreiz jūs vienkārši nevarat uzņemt viesus, kā plānots. Iepriekšējās rezervācijas nevar mainīt, taču, lai rediģētu apstiprinātu vai aktīvu rezervāciju, nosūtiet viesim ceļojuma izmaiņu pieprasījumu, piedāvājot jaunus datumus vai cenu. Jūs pat varat ieteikt viesiem uzturēties citā mājoklī, ja jums ir vairāk nekā viens sludinājums.
Ja viesis jau ir nosūtījis jums ceļojuma izmaiņu pieprasījumu, uzziniet, kā atbildēt uz viesa ceļojuma izmaiņu pieprasījumu un vai kā noraidīt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu.
Ja viesis atteiks vai neatbildēs, rezervācija netiks mainīta.
Ja iesniedzāt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu un viesis uz to nav atbildējis, mēģiniet nosūtīt ziņojumu, atgādinot pārskatīt jūsu pieprasījumu.
Ņemiet vērā: viesis var atteikt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu. Ja saimnieks atteiks rezervāciju un jūs nevarēsiet uzņemt viesus, jums būs jāatceļ rezervācija.
Ja saimnieks to apstiprinās, tā tiks atjaunināta, iekļaujot jūsu jauno informāciju. Ja cena mainīsies, tā tiks iekasēta vai atmaksāta, ja nepieciešams.
Vairumā gadījumu no viesa sākotnējā maksājuma veida tiks iekasēta maksa automātiski. Par dažiem maksājuma veidiem viesim būs jāiesniedz maksājums 48 stundu laikā. Ja maksājums netiks veiksmīgi iesniegts, izmaiņas tiks automātiski noraidītas un rezervācija atgriezīsies sākotnējā stāvoklī.
Ja mainīsiet rezervācijas datumus, sākotnējās rezervācijas cena var mainīties. Jebkādas viesu skaita izmaiņas var nozīmēt sākotnējās rezervācijas cenas pieaugumu vai samazinājumu atkarībā no papildu viesa nodevas iestatījumiem rezervācijas laikā.
Sākotnējā kopsumma un jaunā kopsumma tiks parādīta viesiem pirms jūsu ceļojuma izmaiņu pieprasījuma apstiprināšanas. Ja ceļojuma izmaksas mainīsies un viesis piekritīs izmaiņām, viņi tiks iekasēti vai atmaksāti, ja tas būs nepieciešams.
Ja rezervācija tiek mainīta no mēneša rezervācijas uz 27 naktīm vai īsāku (īsāku uzturēšanās laiku), standarta atcelšanas politika, ko izvēlējāties savam sludinājumam, attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.
Ja rezervācijas ilgums tiek mainīts un rezervācija, kas ilgst vismaz 27 naktis, kļūst par ilgtermiņa rezervāciju, kas ilgst vismaz 28 naktis, ilgtermiņa atcelšanas politika, ko izvēlējāties savam sludinājumam, attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta atjauninātajai rezervācijai.
Ja mēneša rezervācija tiek mainīta, bet tā paliek vismaz 28 naktis, uz rezervāciju joprojām attieksies jūsu ilgtermiņa atcelšanas politika neatkarīgi no datuma izmaiņām, kas izriet no ceļojuma izmaiņu pieprasījuma.
Ja rezervācija, kas ilgst vismaz 27 naktis, tiek mainīta, bet tā joprojām ir īsāka, jūsu standarta atcelšanas politika joprojām attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.
Ja nevarat uzņemt viesi rezervētajā mājoklī, bet varat uzņemt viesus citā jūsu mājoklī, pirms ceļojuma izmaiņu pieprasījuma nosūtīšanas jums būs jājautā, vai tas ir pieņemami:
Ja rezervācija ir paredzēta īsākai rezervācijai (līdz 27 naktīm), viesa rezervācijas atcelšanas politika jaunajā mājoklī paliks tāda pati kā atcelšanas politika, kas tika piemērota viesa sākotnējai rezervācijai - tā ir patiesība pat tad, ja sludinājumiem esat izvēlējies atšķirīgu atcelšanas politiku.
Viesa sludinājumu varat mainīt, izmantojot ceļojuma izmaiņu pieprasījumu tikai tad, ja jaunais sludinājums ir norādīts jūsu saimnieka kontā. Ja jaunais sludinājums ir partnersaimnieka kontā, jums būs jāatceļ sākotnējā rezervācija un viesim būs jāveic jauna rezervācija.
Rezervācijas ilguma maiņa var ietekmēt to, vai jūsu viesim joprojām ir tiesības saņemt nedēļas vai mēneša atlaidi.
Ja viesis veica rezervāciju ar jūsu nosūtīto pagaidu apstiprinājumu, visas rezervācijas izmaiņas nozīmēs, ka cenas tiks pārrēķinātas tā, it kā tā būtu jauna rezervācija.
Jūs joprojām varat piedāvāt viesim tādu pašu cenu kā viņa sākotnējais pagaidu apstiprinājums - tajā pašā ceļojuma izmaiņu pieprasījumā varat mainīt cenu kopā ar rezervācijas datumiem. Noteikti informējiet viņus par to visu.
Kad ceļojuma izmaiņu pieprasījums tiek apstiprināts, rezervācijas nodokļi vienmēr tiek pārrēķināti, lai piemērotu jaunākās un precīzākās nodokļu prasības mājokļa atrašanās vietai.
Jūs nevarat veikt izmaiņas, ja viesa izrakstīšanās jau ir pagājusi. Ja jums ir jāapstrādā ar naudu saistīti pieprasījumi, varat nosūtīt viesim naudu vai pieprasīt maksājumu risinājumu centrā.
Ņemiet vērā, ka vienlaikus varat nosūtīt tikai vienu rezervācijas izmaiņu pieprasījumu. Kad izmaiņas ir veiktas, visas vēlākās izmaiņas atkal jāveic kā jauns pieprasījums.
Pieļāva kļūdu? Jūs nevarat mainīt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu pēc tā nosūtīšanas, taču varat to atcelt un nosūtīt jaunu.
Ja rezervācija ilgst vismaz 28 naktis, tiek piemērota ilgtermiņa atcelšanas politika. Ja ceļojuma izmaiņu pieprasījums tiek iesniegts par ilgtermiņa rezervāciju, izmaiņas var notikt automātiski, neprasot apstiprinājumu, ja:
Ja mēneša rezervācija tiek saīsināta līdz 27 naktīm vai mazāk (īsāka uzturēšanās), viesis ir atbildīgs par nākamajām 30 maksājuma dienām no izmaiņu dienas vai līdz rezervācijas beigām, ja atlikušas mazāk nekā 30 dienas.
Kad rezervācija tiks mainīta no mēneša rezervācijas līdz 27 naktīm vai mazāk (īsāka uzturēšanās), jūsu izvēlētā standarta atcelšanas politika attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.