Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība • Mājokļa saimnieks

Kā saimnieki var veikt izmaiņas mājokļu rezervācijās

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Dzīve notiek, un dažreiz jūs vienkārši nevarat uzņemt viesus, kā plānots. Iepriekšējās rezervācijas nevar mainīt, taču, lai rediģētu apstiprinātu vai aktīvu rezervāciju, nosūtiet viesim ceļojuma izmaiņu pieprasījumu, piedāvājot jaunus datumus vai cenu. Jūs pat varat ieteikt viesiem uzturēties citā mājoklī, ja jums ir vairāk nekā viens sludinājums.

Ja viesis jau ir nosūtījis jums ceļojuma izmaiņu pieprasījumu, uzziniet, kā atbildēt uz viesa ceļojuma izmaiņu pieprasījumu un vai kā noraidīt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu.

Ceļojuma izmaiņu pieprasījuma nosūtīšana viesim

Ceļojuma izmaiņu pieprasījuma nosūtīšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Šodien > Rezervācijas.
  2. Noklikšķiniet uz Gaidāmās un atlasiet rezervāciju, kurā vēlaties veikt izmaiņas.
  3. Noklikšķiniet uz Detalizēta informācija un pēc tam – uz Mainīt rezervāciju.
  4. Mainiet sludinājuma informāciju, datumus, viesu skaitu vai cenu.
  5. Pārskatiet izmaiņas un pēc tam noklikšķiniet uz Sūtīt pieprasījumu.

Ja viesis noraida ceļojuma izmaiņu pieprasījumu vai neatbild

Ja viesis atteiks vai neatbildēs, rezervācija netiks mainīta.

Ja iesniedzāt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu un viesis uz to nav atbildējis, mēģiniet nosūtīt ziņojumu, atgādinot pārskatīt jūsu pieprasījumu.

Ņemiet vērā: viesis var atteikt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu. Ja saimnieks atteiks rezervāciju un jūs nevarēsiet uzņemt viesus, jums būs jāatceļ rezervācija.

Ja viesis piekrīt ceļojuma izmaiņu pieprasījumam

Ja saimnieks to apstiprinās, tā tiks atjaunināta, iekļaujot jūsu jauno informāciju. Ja cena mainīsies, tā tiks iekasēta vai atmaksāta, ja nepieciešams.

Vairumā gadījumu no viesa sākotnējā maksājuma veida tiks iekasēta maksa automātiski. Par dažiem maksājuma veidiem viesim būs jāiesniedz maksājums 48 stundu laikā. Ja maksājums netiks veiksmīgi iesniegts, izmaiņas tiks automātiski noraidītas un rezervācija atgriezīsies sākotnējā stāvoklī.

Kā darbojas cenu noteikšana ceļojumu izmaiņu pieprasījumiem

Ja mainīsiet rezervācijas datumus, sākotnējās rezervācijas cena var mainīties. Jebkādas viesu skaita izmaiņas var nozīmēt sākotnējās rezervācijas cenas pieaugumu vai samazinājumu atkarībā no papildu viesa nodevas iestatījumiem rezervācijas laikā.

Sākotnējā kopsumma un jaunā kopsumma tiks parādīta viesiem pirms jūsu ceļojuma izmaiņu pieprasījuma apstiprināšanas. Ja ceļojuma izmaksas mainīsies un viesis piekritīs izmaiņām, viņi tiks iekasēti vai atmaksāti, ja tas būs nepieciešams.

Kā ceļojuma ilguma maiņa var ietekmēt atcelšanas politiku

Ja rezervācija tiek mainīta no mēneša rezervācijas uz 27 naktīm vai īsāku (īsāku uzturēšanās laiku), standarta atcelšanas politika, ko izvēlējāties savam sludinājumam, attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.

Ja rezervācijas ilgums tiek mainīts un rezervācija, kas ilgst vismaz 27 naktis, kļūst par ilgtermiņa rezervāciju, kas ilgst vismaz 28 naktis, ilgtermiņa atcelšanas politika, ko izvēlējāties savam sludinājumam, attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta atjauninātajai rezervācijai.

Ja mēneša rezervācija tiek mainīta, bet tā paliek vismaz 28 naktis, uz rezervāciju joprojām attieksies jūsu ilgtermiņa atcelšanas politika neatkarīgi no datuma izmaiņām, kas izriet no ceļojuma izmaiņu pieprasījuma.

Ja rezervācija, kas ilgst vismaz 27 naktis, tiek mainīta, bet tā joprojām ir īsāka, jūsu standarta atcelšanas politika joprojām attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.

Ja piedāvājat viesim citu sludinājumu

Ja nevarat uzņemt viesi rezervētajā mājoklī, bet varat uzņemt viesus citā jūsu mājoklī, pirms ceļojuma izmaiņu pieprasījuma nosūtīšanas jums būs jājautā, vai tas ir pieņemami:

  • Nosūtiet viesim ziņojumu par izmaiņām un iekļaujiet saiti uz piedāvāto sludinājumu - noteikti atzīmējiet izmaksu starpību, ja tāda ir
  • Ja saimnieks tam piekrīt, nosūtiet ceļojuma izmaiņu pieprasījumu
  • Ja saimnieks nepiekritīs un vairs nevēlas paturēt rezervāciju, jums tā būs jāatceļ, lai viesi varētu veikt rezervāciju citur

Ja rezervācija ir paredzēta īsākai rezervācijai (līdz 27 naktīm), viesa rezervācijas atcelšanas politika jaunajā mājoklī paliks tāda pati kā atcelšanas politika, kas tika piemērota viesa sākotnējai rezervācijai - tā ir patiesība pat tad, ja sludinājumiem esat izvēlējies atšķirīgu atcelšanas politiku.

Viesa sludinājumu varat mainīt, izmantojot ceļojuma izmaiņu pieprasījumu tikai tad, ja jaunais sludinājums ir norādīts jūsu saimnieka kontā. Ja jaunais sludinājums ir partnersaimnieka kontā, jums būs jāatceļ sākotnējā rezervācija un viesim būs jāveic jauna rezervācija.

Kā nedēļas vai mēneša atlaides var ietekmēt ceļojuma izmaiņu pieprasījums

Rezervācijas ilguma maiņa var ietekmēt to, vai jūsu viesim joprojām ir tiesības saņemt nedēļas vai mēneša atlaidi.

Kā pagaidu apstiprinājumus var ietekmēt ceļojuma izmaiņu pieprasījums

Ja viesis veica rezervāciju ar jūsu nosūtīto pagaidu apstiprinājumu, visas rezervācijas izmaiņas nozīmēs, ka cenas tiks pārrēķinātas tā, it kā tā būtu jauna rezervācija.

Jūs joprojām varat piedāvāt viesim tādu pašu cenu kā viņa sākotnējais pagaidu apstiprinājums - tajā pašā ceļojuma izmaiņu pieprasījumā varat mainīt cenu kopā ar rezervācijas datumiem. Noteikti informējiet viņus par to visu.

Kā nodokļu aprēķinus var ietekmēt ceļojuma izmaiņu pieprasījums

Kad ceļojuma izmaiņu pieprasījums tiek apstiprināts, rezervācijas nodokļi vienmēr tiek pārrēķināti, lai piemērotu jaunākās un precīzākās nodokļu prasības mājokļa atrašanās vietai.

Ja viesa rezervācija jau ir beigusies

Jūs nevarat veikt izmaiņas, ja viesa izrakstīšanās jau ir pagājusi. Ja jums ir jāapstrādā ar naudu saistīti pieprasījumi, varat nosūtīt viesim naudu vai pieprasīt maksājumu risinājumu centrā.

Rezervācijai vienlaikus tiek pieprasīts tikai viens ceļojuma maiņas pieprasījums

Ņemiet vērā, ka vienlaikus varat nosūtīt tikai vienu rezervācijas izmaiņu pieprasījumu. Kad izmaiņas ir veiktas, visas vēlākās izmaiņas atkal jāveic kā jauns pieprasījums.

Ja vēlaties rediģēt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu

Pieļāva kļūdu? Jūs nevarat mainīt ceļojuma izmaiņu pieprasījumu pēc tā nosūtīšanas, taču varat to atcelt un nosūtīt jaunu.

Ilgtermiņa rezervācijas

Ja rezervācija ilgst vismaz 28 naktis, tiek piemērota ilgtermiņa atcelšanas politika. Ja ceļojuma izmaiņu pieprasījums tiek iesniegts par ilgtermiņa rezervāciju, izmaiņas var notikt automātiski, neprasot apstiprinājumu, ja:

  • Tas ir pirms ceļojuma, un rezervācija joprojām ir vismaz 28 naktis
  • Ceļojums ir sācies, bet līdz izrakstīšanās datumam ir vismaz 30 naktis

Ja mēneša rezervācija tiek saīsināta līdz 27 naktīm vai mazāk (īsāka uzturēšanās), viesis ir atbildīgs par nākamajām 30 maksājuma dienām no izmaiņu dienas vai līdz rezervācijas beigām, ja atlikušas mazāk nekā 30 dienas.

Kad rezervācija tiks mainīta no mēneša rezervācijas līdz 27 naktīm vai mazāk (īsāka uzturēšanās), jūsu izvēlētā standarta atcelšanas politika attieksies uz turpmākām izmaiņām vai atcelšanu, kas veikta saistībā ar atjaunināto rezervāciju.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties