Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Ceļvedis
Viesis vai dalībnieks

Atmaksas pieprasīšana

Do you need a refund? Your first step is to message your Host to make it right. If they can’t fix it, they can offer you a partial refund through the Resolution Center. Here’s how refunds work when things don’t go just as planned.

How you’ll get your money

Need to request a refund before or after a trip or Experience? First, discuss the amount with your Host in the message thread, and if they agree, go to the Resolution Center to request money. If they don’t agree to the amount within 72 hours, reach out to us for help mediating. 

Request a refund
How to refund requests of any amount in the Resolution Center.

Refunds for Experiences
Find details of what to do if you have a travel issue that prevents you from being able to complete an Airbnb Experience.

Canceling during your stay
Learn how the Rebooking and Refund Policy works, and how it can help cover situations when the listing or amenities are not what you expected.

How the Resolution Center helps you
Learn how the Resolution Center lets you request or send money for things related to your Airbnb trip.

When you’ll get your money 

Good news—if you’re eligible for a refund, you’ll get it automatically within 10 days. Maybe even sooner. We'll automatically send your refund as soon as you cancel, but your bank or credit card issuer may take longer to get it to you—it all depends on how you paid and where you live.

When you’ll get your refund
Find out when your refund arrives, and how it may take longer depending on your payment method and region.

Automatic refunds
Where and when to find your refund if you’re eligible.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Viesis vai dalībnieks

    Kā pieprasīt atmaksu

    Jebkuras summas atmaksas pieprasījumi ir jāiesniedz mūsu risinājumu centrā.
  • Viesis vai dalībnieks

    Atcelšana uzturēšanās laikā

    Mūsu atkārtotas rezervācijas un atmaksas politika var noderēt situācijās, kad mājoklis vai papildērtības neatbilst gaidītajam.
  • Viesis vai dalībnieks

    Atmaksa par piedzīvojumiem

    Uzziniet, kā rīkoties, ja ceļojuma laikā radusies problēma, kuras dēļ nevarat piedalīties Airbnb piedzīvojumā, un to nav iespējams atrisināt…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties