Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība • Viesu uzņemšana

Kas ir nepieciešams, lai kļūtu par supersaimnieku

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Mūsu izcilākie saimnieki tiek saukti par supersaimniekiem. Papildus tādām priekšrocībām kā papildu redzamība un piekļuve ekskluzīvām atlīdzībām viņu sludinājumos un profilā ir unikāla nozīmīte, kas ļauj citiem uzzināt par savu izcilo viesu uzņemšanu.

Prasības būt supersaimniekam

Lai kļūtu par supersaimnieku, saimniekiem ir jābūt mājokļa sludinājuma īpašniekam, kura konts ir labā stāvoklī, un viņiem ir jāatbilst šādiem kritērijiem:

  • Uzņēma vismaz 10 rezervācijas vai 3 rezervācijas, kuru kopējais ilgums ir vismaz 100 naktis
  • Uzturēts atbildēšanas rādītājs 90% vai augstāks
  • Uzturēts atcelšanas rādītājs, kas ir mazāks par 1%, izņemot atcelšanu būtisku traucējošu notikumu vai citu pamatotu iemeslu dēļ
  • Uzturēts 4,8 vai augstāks kopējais vērtējums (atsauksme attiecas uz supersaimnieka statusu, ja gan viesis, gan saimnieks ir iesnieguši atsauksmi, vai 14 dienu atsauksmju periods ir beidzies atkarībā no tā, kas notiek vispirms).

Piezīme. Kritēriji tiek novērtēti tikai sludinājumiem, kuros saimnieks ir sludinājuma īpašnieks - visi sludinājumi, kuros saimnieks ir partnersaimnieks, neveicinās supersaimnieka atbilstību prasībām.

Kad tiek novērtēts supersaimnieka statuss

Ik pēc trim mēnešiem mēs novērtējam jūsu kā saimnieka sniegumu pēdējo 12 mēnešu laikā attiecībā uz visiem jūsu konta sludinājumiem. (Tomēr, lai kvalificētos prasībām, jums nav jāuzņem viesu uzņemšana visus 12 mēnešus.) Katrs ceturkšņa novērtējums ir 7 dienu periods, kas sākas:

  • 1. janvāris
  • 1. aprīlis
  • 1. jūlijs
  • 1. oktobris

Kas notiks, ja izpildīsiet supersaimnieka prasības

Ja līdz novērtējuma datumam atbildīsiet programmas prasībām, jūs automātiski kļūsiet par supersaimnieku - pieteikšanās nav nepieciešama. Mēs jums paziņosim jūsu statusu katra novērtējuma perioda beigās. Var paiet līdz nedēļai, līdz jūsu sludinājumā tiks parādīta supersaimnieka nozīmīte.

Vai starp novērtēšanas periodiem izpildījāt visas supersaimnieku prasības? Supersaimnieka statuss tiek piešķirts tikai četras reizes gadā, tāpēc tas netiks piešķirts līdz nākamajam novērtējuma datumam, ja vien šajā laikā joprojām atbilstat prasībām.

Piedzīvojumu partnersaimniekiem un piedzīvojumu rīkotājiem netiek novērtēts supersaimnieka statuss

Lai novērtētu supersaimnieka statusu, saimniekam ir jābūt viena vai vairāku mājokļu sludinājuma īpašniekam. Šajā novērtējumā nav iekļauti partnersaimnieki un piedzīvojumu rīkotāji.

Pat ja partnersaimnieks pārvalda mājokļa sludinājumu kā galveno saimnieku, to nevar uzskatīt par supersaimnieka statusu, pamatojoties uz šo partnersaimnieka lomu. Tomēr, ja partnersaimnieks ir arī cita sludinājuma īpašnieks, var novērtēt supersaimnieka statusu, pamatojoties uz tā sniegumu. Jebkura sludinājuma, kurā viņš ir partnersaimnieks, sniegums neveicinās supersaimnieka atbilstību prasībām.

Tāpat piedzīvojumu rīkotājiem nav tiesību saņemt supersaimnieka statusu. Ja piedzīvojumu rīkotājs ir arī mājokļa sludinājuma īpašnieks, viņš var pretendēt uz supersaimnieka statusu, pamatojoties uz šī sludinājuma sniegumu. Piedzīvojumu sludinājuma sniegums neveicinās supersaimnieka atbilstību prasībām.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Sekošana līdzi supersaimnieka statusam

    Vai vēlaties uzzināt savus rādītājus attiecībā uz prasībām supersaimniekiem? Dodieties uz saimnieka vadības paneli.
  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Supersaimnieka statusa saglabāšana

    Lai saglabātu augstus standartus, mēs ik pēc dažiem mēnešiem pārbaudām, vai supersaimnieki joprojām atbilst programmas prasībām.
  • Kopienas politika

    Bīstami dzīvnieki

    Atrodiet saimniekiem paredzētus noteikumus par bīstamu dzīvnieku turēšanu.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties