Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Kopienas politika

Mājokļu rezervāciju maiņas un atmaksas politika

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Spēkā stāšanās datums: 2025. gada 6. februāris

Kas notiek, ja saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās

Ja saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās, viesim ir tiesības saņemt atmaksu pilnā apmērā, un, ja nepieciešams, Airbnb palīdzēs viesim atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par līdzīgu cenu.

Airbnb parasti pārveidos viesa sākotnējo maksājumu par rezervācijas bonuspunktiem, lai atvieglotu tūlītēju atkārtotu rezervāciju, taču viesi vienmēr var pieprasīt atmaksu, izmantojot sākotnējo maksājuma veidu. Ja rezervācijas bonuspunkti netiks izmantoti pēc 72 stundām, bonuspunktu summa tiks atmaksāta saskaņā ar viesa sākotnējo maksājuma veidu.

Kas notiks, ja cita rezervācijas problēma traucē mājokli

Viesiem ir jāziņo par rezervācijas problēmām 72 stundu laikā pēc tās atklāšanas. Ja konstatēsim, ka rezervācijas problēma ir traucējusi viesa uzturēšanos, mēs piešķirsim viesim pilnu vai daļēju atmaksu vai palīdzēsim viesim atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Atkārtota rezervācijas palīdzība vai atmaksātā summa ir atkarīga no vairākiem faktoriem, tostarp no rezervācijas problēmas nopietnības, ietekmes uz viesi, ietekmētās uzturēšanās daļas, neatkarīgi no tā, vai viesis atbrīvo izmitināšanu, citus riska faktorus un sniegtos pierādījumus par rezervācijas problēmu.

Kas attiecas uz rezervācijas problēmām

Termins "Rezervācijas problēma" attiecas uz šādām situācijām:

  • Saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās.
  • Saimnieks nenodrošina viesiem piekļuvi naktsmītnēm.
  • Naktsmītnes nav apdzīvojamas reģistrēšanās laikā, tostarp, bet ne tikai, kāds no šiem iemesliem:
    • Nav samērā tīrs un sanitārs.
    • Nodrošiniet drošību vai veselības apdraudējumu.
  • Izmitināšana ievērojami atšķiras no sludinājuma, tostarp, bet ne tikai, vai ir kāds no šiem iemesliem:
    • Neprecīzs telpas veids (piemēram, viss mājoklis, privāta istaba vai kopdzīvojama istaba).
    • Neprecīzs istabu veids vai skaits (piemēram, guļamistabas, vannasistabas un virtuves).
    • Neprecīza izmitināšanas vietu atrašanās vieta.
    • Sludinājumā nav norādīts, ka saimnieks, cita persona vai mīļdzīvnieks būs klāt uzturēšanās laikā.
    • Īpašas papildērtības vai aprīkojums, kas reklamēts sludinājumā, nav pieejams vai nedarbojas (piemēram, baseins, burbuļvanna, galvenā ierīce, galvenā ierīce, apkure un gaisa kondicionēšanas sistēmas).

    Kā pieprasīt atkārtotas rezervācijas palīdzību vai atmaksu

    Lai pieprasītu atkārtotu rezervācijas palīdzību vai atmaksu, viesim, kurš veica rezervāciju, ir jāsazinās ar mums vai saimnieku 72 stundu laikā pēc rezervācijas problēmas atklāšanas. Pieprasījumi ir jāpabeidz ar atbilstošiem pierādījumiem, piemēram, fotogrāfijām, videoklipiem vai saimnieka apstiprinājumu par nosacījumiem, kurus mēs izmantosim, lai palīdzētu noteikt, vai ir notikusi rezervācijas problēma.

    Kā šī politika ietekmē saimniekus

    Ja saimnieks atcels rezervāciju vai cita rezervācijas problēma traucē viesa uzturēšanos, saimnieks nesaņems izmaksu vai izmaksa tiks samazināta par viesim atmaksātu summu.

    Vairumā gadījumu mēs mēģināsim apstiprināt viesa ziņotās bažas ar saimnieku. Saimnieki var arī apstrīdēt viesa apgalvojumu par rezervācijas problēmu, sazinoties ar mums.

    Citas lietas, kas jāņem vērā

    Šī politika ir piemērojama likumā noteiktajā maksimālajā apmērā, kas var nozīmēt garantijas, ko nevar izslēgt. Ja tiek piemērota šī politika, tā tiek kontrolēta un ir svarīgāka par rezervācijas atcelšanas politiku. Pirms pieprasījuma iesniegšanas, kad vien iespējams, viesim ir jāpaziņo saimniekam un jāmēģina atrisināt rezervācijas problēmu tieši ar saimnieku. Saistībā ar problēmas risināšanu viesi var pieprasīt atmaksu tieši no saimniekiem, kuri izmanto risinājumu centru. Mēs varam samazināt atmaksas summu vai pielāgot jebkādu palīdzību saistībā ar atkārtotu rezervāciju saskaņā ar šo politiku, lai atspoguļotu jebkādu atmaksu vai citus atvieglojumus, ko tieši sniedz saimnieks. Kā daļu no palīdzības sniegšanas par rezervācijas maiņu mēs varam, bet mums nav pienākuma maksāt par jaunām izmitināšanas izmaksām vai to segt. Mēs varam arī nodrošināt viesiem iespēju piemērot atceltas rezervācijas vērtību jaunām izmitināšanas vietām vai saņemt ceļojumu bonuspunktus skaidras naudas atmaksas vietā.

    Ja viesis pierādīs, ka savlaicīga ziņošana par rezervācijas problēmu nebija iespējama, mēs varam ļaut novēloti ziņot par rezervācijas problēmu saskaņā ar šo politiku. Šī politika neattiecas uz rezervācijas problēmām, ko izraisījis viesis, ceļabiedri vai viņu uzaicinātie vai mīļdzīvnieki. Iesniedzot krāpniecisku pieprasījumu, tiek pārkāpti mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumi, un konta darbība var tikt pārtraukta.

    Mūsu lēmumi saskaņā ar šo politiku ir saistoši, bet neietekmē citas līgumiskās vai likumā noteiktās tiesības, kas var būt pieejamas. Visas tiesības, kas viesiem vai saimniekiem var nākties uzsākt tiesvedību, paliek neskartas. Šī polise nav apdrošināšana, un neviens viesis vai saimnieks nav samaksājis piemaksu. Visas tiesības un pienākumi saskaņā ar šo politiku ir personīgi rezervācijas viesim un saimniekam, un tos nedrīkst nodot vai piešķirt. Jebkādas izmaiņas šajā politikā tiks veiktas saskaņā ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Šī politika attiecas uz mājokļiem, bet neattiecas uz piedzīvojumu rezervācijām.

    Vai šis raksts bija noderīgs?

    Saistītie raksti

    Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
    Pieteikties vai reģistrēties