Spēkā stāšanās datums: 2025. gada 6. februāris
Ja saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās, viesim ir tiesības saņemt atmaksu pilnā apmērā un, ja nepieciešams, Airbnb palīdzēs viesim atrast līdzīgu mājokli par līdzīgu cenu.
Airbnb parasti pārveidos viesa sākotnējo maksājumu par rezervācijas bonuspunktiem, lai atvieglotu tūlītēju atkārtotu rezervāciju, taču viesi vienmēr var pieprasīt atmaksu, izmantojot sākotnējo maksājuma veidu. Ja rezervācijas bonuspunkti netiks izmantoti pēc 72 stundām, bonuspunktu summa tiks atmaksāta saskaņā ar viesa sākotnējo maksājuma veidu.
Viesiem ir jāziņo par rezervācijas problēmām 72 stundu laikā pēc tās atklāšanas. Ja konstatēsim, ka rezervācijas problēma ir traucējusi viesa uzturēšanos, mēs piešķirsim viesim pilnu vai daļēju atmaksu vai palīdzēsim viesim atrast līdzīgu mājokli atkarībā no pieejamības par salīdzināmām cenām. Atkārtota rezervācijas palīdzība vai atmaksātā summa ir atkarīga no vairākiem faktoriem, tostarp no rezervācijas problēmas nopietnības, ietekmes uz viesi, ietekmētās uzturēšanās daļas, neatkarīgi no tā, vai viesis atbrīvo izmitināšanu, citus riska faktorus un sniegtos pierādījumus par rezervācijas problēmu.
Termins "Rezervācijas problēma" attiecas uz šādām situācijām:
Lai pieprasītu atkārtotas rezervācijas palīdzību vai atmaksu, viesim, kurš veica rezervāciju, ir jāsazinās ar mums vai saimnieku 72 stundu laikā pēc rezervācijas problēmas konstatēšanas. Pieprasījumi ir jāatbalsta ar atbilstošiem pierādījumiem, piemēram, saimnieka bildēm, videoklipiem vai nosacījumu apstiprināšanu, kurus mēs izmantosim, lai noteiktu, vai ir radusies rezervācijas problēma.
Ja saimnieks atceļ rezervāciju vai kāda cita rezervācijas problēma traucē viesa uzturēšanos, saimnieks nesaņems nekādu izmaksu vai samazinās izmaksas samazinājumu par viesim atmaksāto summu.
Vairumā gadījumu mēs mēģināsim apstiprināt viesa paustās bažas par saimnieku. Saimnieki var arī apstrīdēt viesa apgalvojumu par rezervācijas problēmu, sazinoties ar mums.
Šī politika ir piemērojama likumā noteiktajā maksimālajā apmērā, kas var nozīmēt garantijas, ko nevar izslēgt. Ja šī politika tiek piemērota, tā kontrolē un ir lielāka par rezervācijas atcelšanas politiku. Pirms pieprasījuma iesniegšanas, kad vien iespējams, viesim ir jāinformē saimnieks un jāmēģina atrisināt rezervācijas problēmu tieši ar saimnieku. Lai atrisinātu problēmu, viesi var pieprasīt atmaksu tieši no saimniekiem, kuri izmanto risinājumu centru. Mēs varam samazināt atmaksas summu vai pielāgot jebkādu palīdzību saistībā ar atkārtotu rezervāciju saskaņā ar šo politiku, lai atspoguļotu jebkādu atmaksu vai citus atvieglojumus, ko tieši sniedz saimnieks. Kā daļu no palīdzības sniegšanas par rezervācijas maiņu mēs varam, bet mums nav pienākuma maksāt par jaunām izmitināšanas izmaksām vai to segt. Mēs varam arī nodrošināt viesiem iespēju piemērot atceltas rezervācijas vērtību jaunām izmitināšanas vietām vai saņemt ceļojumu bonuspunktus skaidras naudas atmaksas vietā.
Ja viesis pierādīs, ka savlaicīga ziņošana par rezervācijas problēmu nebija iespējama, mēs varam ļaut novēloti ziņot par rezervācijas problēmu saskaņā ar šo politiku. Šī politika neattiecas uz rezervācijas problēmām, ko izraisījis viesis, ceļabiedri vai viņu uzaicinātie vai mīļdzīvnieki. Ja iesniedzat krāpniecisku pieprasījumu, tiek pārkāpti mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumi, un konts var tikt izbeigts.
Mūsu lēmumi saskaņā ar šo politiku ir saistoši, bet neietekmē citas līgumiskās vai likumā noteiktās tiesības, kas var būt pieejamas. Nekādas tiesības, kas viesiem vai saimniekiem var būt nepieciešamas, lai uzsāktu tiesvedību, paliek neietekmētas. Šī politika nav apdrošināšana, un neviens viesis vai saimnieks nav samaksājis prēmiju. Visas tiesības un pienākumi saskaņā ar šo politiku ir personīgi pret rezervāciju veikušo viesi un rezervācijas saimnieku, un tos nedrīkst nodot vai piešķirt. Jebkādas izmaiņas šajā politikā tiks veiktas saskaņā ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Šī politika attiecas uz mājokļiem, taču tā neattiecas uz piedzīvojumu vai pakalpojumu rezervācijām.