Palīdzība neparedzētu problēmu gadījumā
Palīdzība neparedzētu problēmu gadījumā
Ja pamanāt, ka kaut kas trūkst vai nedarbojas, vai arī nejūtaties droši, nekavējoties informējiet saimnieku un Airbnb. Lai iegūtu papildinformāciju par rīcību neparedzētos gadījumos, tostarp par risinājumu centra izmantošanu, skatiet šos rakstus.
- Pamācība
Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma
Ja uzturēšanās laikā atklājas kas negaidīts, vispirms nosūtiet ziņojumu saimniekam, lai apspriestu risinājumu. Visticamāk, saimnieks varēs j… - Pamācība
Kā rīkoties, ja reģistrējoties rezervētais mājoklis nav tīrs
Ja konstatējat, ka mājoklis nav tīrs, mēs palīdzēsim atrisināt šo problēmu. - Pamācība
Ja saimnieks neatbild
Pēc rezervācijas apstiprināšanas saimnieka tālruņa numurs būs pieejams sarakstē par ceļojumu. - Pamācība
Kā risinājumu centrs var būt noderīgs
Risinājumu centrs sniedz iespēju pieprasīt vai nosūtīt ar jūsu Airbnb ceļojumu saistītus maksājumus. Viesi, dalībnieki, saimnieki un rīkotāj… - Pamācība
Maksāšana ārpus Airbnb platformas
Ja Airbnb saimnieks vai piedzīvojumu rīkotājs Airbnb vietnē lūdz jums veikt maksājumu ārpus platformas vai ar cita uzņēmuma starpniecību, zi… - Pamācība
Ja ceļojuma laikā nejūtaties droši
Ja jūtat, ka jūs vai jūsu personīgā drošība ir apdraudēta, nekavējoties sazinieties ar vietējām iestādēm. - Pamācība
Ja Airbnb piedzīvojuma laikā gūta trauma
Ja piedzīvojuma laikā gūstat traumu vai jums ir nepieciešama medicīniskā palīdzība, nokļūstiet drošībā un nekavējoties sazinieties ar neatli…