Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Ceļvedis
Viesis vai dalībnieks

Palīdzība saistībā ar problēmām pēc ceļojuma

Your trip is over, but there are a few things to wrap up (maybe you left something at the place, or your Host charged you for something extra). Here’s how to settle any outstanding issues with your reservation or Host.

Handling disagreements

Whether there’s concerns about owing your Host money or disagreeing with a review, let’s try to resolve it quickly. To send money to your Host, head over to the Resolution Center within 60 days of checkout. To respond to a review you disagree with, you can do that in Reviews, as long as it’s within 30 days of when the Host’s review was written.

After your trip: Handling disagreements
Learn how to resolve disagreements, and where to request or send money for things related to your Airbnb trip.

If a Host asks for more money
Get info on what pricing info is included when you book a reservation using Airbnb.

Responding to a review
Learn more about how to respond to, or report, a review that you believe goes against our review policy.

If you left something behind

Did you leave behind a sweater or your favorite hat? Message your Host directly through the app to let them know. If you need to have your Host ship you an item, you can send them money to cover the shipping cost directly through the Resolution Center.

If you forgot something at a place you stayed
What to do if you left something behind, and how to send money to cover shipping costs.

How the Resolution Center helps you
Learn how the Resolution Center lets you request or send money for things related to your Airbnb trip.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Viesis vai dalībnieks

    Pēc ceļojuma: domstarpību risināšana

    Ja jūsu domstarpības ir saistītas ar naudu, varat izmantot mūsu risinājumu centru, lai pieprasītu vai nosūtītu ar jūsu Airbnb ceļojumu saist…
  • Viesis vai dalībnieks

    Ja saimnieks prasa vairāk naudas

    Kad rezervācija tiek veikta, izmantojot Airbnb, mēs norādām visu informāciju par cenām. Pastāv daži izņēmumi.
  • Atmaksu un rēķinu izsekošana

    Kam gan patīk meklēt makā noglabātos čekus? Nevienam! Esam gatavi palīdzēt šo procesu atvieglot.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties