Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Piedzīvojuma rīkotājs

Atmaksa Airbnb piedzīvojuma dalībniekam

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Lai piešķirtu viesim atmaksu:

  1. Noklikšķiniet uz Risinājumu centrs un pēc tam – uz Sūtīt naudu.
  2. Izvēlieties viesi, kuram nosūtīt naudu, un noklikšķiniet uz Tālāk.
  3. Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju.
  4. Noklikšķiniet uz Tālāk.
  5. Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
  6. Noklikšķiniet uz Tālāk un pēc tam – uz Sūtīt.

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Izmaiņas un atcelšana

    Mēs palīdzēsim, ja tiks atceltas rezervācijas vai saņemsiet izmaiņu pieprasījumus, kā arī pastāstīsim, kas notiek, kad tiek veiktas izmaiņas…
  • Piedzīvojuma pārvaldība

    Saņemiet svarīgus padomus un rīkus, kas palīdzēs pārvaldīt rezervācijas un kalendāru.
  • Piedzīvojuma rezervācijas atcelšana

    Pēc atcelšanas procesa pabeigšanas un pirms izmaiņu apstiprināšanas jūs varēsiet pārskatīt atmaksas summu.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties