Pamācība
•
Piedzīvojuma rīkotājs
Atmaksa Airbnb piedzīvojuma dalībniekam
Atmaksa Airbnb piedzīvojuma dalībniekam
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Lai piešķirtu viesim atmaksu:
- Noklikšķiniet uz Risinājumu centrs un pēc tam – uz Sūtīt naudu.
- Izvēlieties viesi, kuram nosūtīt naudu, un noklikšķiniet uz Tālāk.
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju.
- Noklikšķiniet uz Tālāk.
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Noklikšķiniet uz Tālāk un pēc tam – uz Sūtīt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu
. - Pieskarieties pie Rezervācijas un izvēlieties rezervāciju.
- Dodieties uz Sūtīt vai pieprasīt naudu.
- Pieskarieties pie Sūtīt naudu un pēc tam – pie Tālāk
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju, un pieskarieties pie Tālāk
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Sūtīt.
- Pieskarieties pie Profils un pēc tam – pie Pāriet uz viesu uzņemšanu
. - Pieskarieties pie Rezervācijas un izvēlieties rezervāciju.
- Dodieties uz Sūtīt vai pieprasīt naudu.
- Pieskarieties pie Sūtīt naudu un pēc tam – pie Tālāk
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju, un pieskarieties pie Tālāk
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Sūtīt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Sūtīt naudu.
- Izvēlieties viesi, kuram nosūtīt naudu, un pieskarieties pie Tālāk.
- Sadaļā Izvēlieties iemeslu izvēlieties iemeslu, kas vislabāk raksturo atmaksas situāciju.
- Pieskarieties Tālāk.
- Ievadiet atmaksas summu un pievienojiet ziņojumu viesim.
- Pieskarieties Tālāk un pēc tam Sūtīt.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
Izmaiņas un atcelšana
Mēs palīdzēsim, ja tiks atceltas rezervācijas vai saņemsiet izmaiņu pieprasījumus, kā arī pastāstīsim, kas notiek, kad tiek veiktas izmaiņas…Piedzīvojuma pārvaldība
Saņemiet svarīgus padomus un rīkus, kas palīdzēs pārvaldīt rezervācijas un kalendāru.Piedzīvojuma rezervācijas atcelšana
Pēc atcelšanas procesa pabeigšanas un pirms izmaiņu apstiprināšanas jūs varēsiet pārskatīt atmaksas summu.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties