Šī politika attiecas tikai uz Luxe rezervācijām, kas veiktas līdz 2023. gada 2. novembrim. Uz rezervācijām, kas veiktas 2023. gada 2. novembrī vai vēlāk, attiecas mūsu rezervācijas maiņas un atmaksas politika.
Spēkā stāšanās datums: 2022. gada 29. aprīlis
Šajā Luxe rezervācijas maiņas un atmaksas politikā ir paskaidrots, kā mēs palīdzēsim veikt atkārtotu rezervāciju un kā apstrādājam atmaksu par Luxe rezervācijām, ja saimnieks atceļ rezervāciju vai cita ceļojuma problēma traucē rezervāciju. Šī politika tiek piemērota papildus Airbnb Luxe viesu rezervācijas līgumam.
Ja saimnieks atcels rezervāciju pirms reģistrēšanās, mēs pēc iespējas palīdzēsim viesim atrast un rezervēt līdzīgus mājokļus. Ja nevarēsim atrast līdzīgus mājokļus vai viesis izvēlēsies neveikt jaunu rezervāciju, viesis saņems atmaksu pilnā apmērā.
Par citām ceļošanas problēmām mums ir jāziņo, sazinoties ar atbalsta dienestu ne vēlāk kā 72 stundas pēc atklāšanas. Ja konstatēsim, ka ar ceļojumu saistītā problēma ir traucējusi uzturēšanos, atkarībā no apstākļiem mēs varam nodrošināt atmaksu pilnā vai daļējā apmērā. Mēs varam arī palīdzēt viesim atrast līdzīgus vai labākus mājokļus. Atmaksātā summa, ja tāda ir, ir atkarīga no ceļojuma problēmas nopietnības, ietekmes uz viesi, ietekmēto uzturēšanās daļu un to, vai viesis pamet mājokļus. Ja viesis pametīs mājokļus būtiskas ar ceļošanu saistītas problēmas dēļ un sazināsies ar mums, mēs palīdzēsim atrast līdzīgus vai labākus mājokļus atlikušajām uzturēšanās naktīm.
Termins "Ceļošanas problēma" attiecas uz šādām situācijām:
Lai varētu saņemt palīdzību saistībā ar rezervācijas maiņu vai atmaksu, viesis, kurš veica rezervāciju, var iesniegt prasību, sazinoties ar atbalsta dienestu. Prasības mums ir jāiesniedz ne vēlāk kā 72 stundas pēc ceļošanas problēmas atklāšanas un pamatotas ar attiecīgiem pierādījumiem, piemēram, fotogrāfijām vai saimnieka nosacījumu apstiprināšanu. Mēs noteiksim, vai ir radusies ar ceļošanu saistīta problēma, izvērtējot pieejamos pierādījumus.
Ja saimnieks atcels rezervāciju, saimniekam būs jāatmaksā visi ar rezervāciju saistītie maksājumi. Ja mums rodas izmaksas, palīdzot viesim atrast vai rezervēt līdzīgas vai labākas izmitināšanas vietas saimnieka vai citas ceļošanas problēmas dēļ, mums būs tiesības atgūt šādas izmaksas no saimnieka saskaņā ar mūsu noteikumiem, politiku un jebkādiem līgumiem ar saimniekiem.
Vairumā gadījumu mēs mēģināsim apstiprināt viesa prasību saimniekam. Saimnieki var arī apstrīdēt ceļošanas problēmu, sazinoties ar atbalsta dienestu.
Šī politika attiecas uz visām Luxe rezervācijām, kas veiktas pirms 2023. gada 2. novembra. Luxe rezervācijas tiek rezervētas Airbnb platformā, un tās pārvalda Luxury Retreats. Ņemiet vērā, ka Airbnb rezervācijas maiņas un atmaksas politika un Airbnb būtisku postošu apstākļu politika neattiecas uz Luxe rezervācijām, kas veiktas pirms 2023. gada 2. novembra. Ja šī politika tiek piemērota, tā arī kontrolē un ir lielāka par rezervācijas atcelšanas politiku.
Pirms prasības iesniegšanas viesim ir jāinformē Airbnb atbalsta centrs vai klātienes īpašuma pārvaldnieks, lai mēģinātu atrisināt ceļojuma problēmu tieši. Mēs varam samazināt atmaksas summu vai pielāgot jebkādu palīdzību saistībā ar atkārtotu rezervāciju saskaņā ar šo politiku, lai atspoguļotu jebkādu atmaksu vai citus atvieglojumus, ko tieši sniedz saimnieks. Kā daļu no palīdzības sniegšanas par atkārtotu rezervāciju mēs varam, bet mums nav pienākuma maksāt par jaunām izmitināšanas izmaksām vai to segt. Mēs varam arī nodrošināt viesiem iespēju piemērot atceltas rezervācijas vērtību jaunām naktsmītnēm vai saņemt ceļojumu bonuspunktus, nevis saņemt atmaksu skaidrā naudā.
Ja viesis pierāda, ka savlaicīga ziņošana par ceļošanas problēmu nebija iespējama, mēs varam atļaut novēloti ziņot par ceļošanas problēmu saskaņā ar šo politiku. Šī politika neattiecas uz ceļošanas problēmām, ko izraisījis viesis, ceļabiedrs, viņu uzaicinātās personas vai mīļdzīvnieki. Ja iesniedzat krāpniecisku prasību, tiek pārkāpti mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumi, un konts var tikt izbeigts.
Mūsu lēmumi saskaņā ar šo politiku ir saistoši, bet neietekmē citas līgumiskās vai likumā noteiktās tiesības, kas var būt pieejamas. Visas tiesības, kas viesiem vai saimniekiem var nākties uzsākt tiesvedību, paliek neskartas. Šī polise nav apdrošināšana, un neviens viesis vai saimnieks nav samaksājis piemaksu. Visas tiesības un pienākumi saskaņā ar šo politiku ir personīgi rezervācijas viesim un saimniekam, un tos nedrīkst nodot vai piešķirt. Jebkādas izmaiņas šajā politikā tiks veiktas saskaņā ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Šī politika attiecas uz Luxe rezervācijām, taču tā neattiecas uz mājokļiem vai piedzīvojumu rezervācijām.
Ja jums ir kādi jautājumi par Luxe rezervācijas maiņas un atmaksas politiku, lūdzu, sazinieties ar atbalsta dienestu.