Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Kopienas politika

Luxe atkārtota rezervēšana un atmaksas politika

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Šī politika attiecas tikai uz Luxe rezervācijām, kas veiktas līdz 2023. gada 2. novembrim. Uz rezervācijām, kas veiktas 2023. gada 2. novembrī vai vēlāk, attiecas mūsu rezervācijas maiņas un atmaksas politika.

Spēkā stāšanās datums: 2022. gada 29. aprīlis

Šajā Luxe rezervācijas maiņas un atmaksas politikā ir paskaidrots, kā mēs palīdzēsim veikt atkārtotu rezervāciju un kā apstrādājam atmaksu par Luxe rezervācijām, ja saimnieks atceļ rezervāciju vai cita ceļojuma problēma traucē rezervāciju. Šī politika tiek piemērota papildus Airbnb Luxe viesu rezervācijas līgumam.

Kas notiek, ja saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās

Ja saimnieks atcels rezervāciju pirms reģistrēšanās, mēs pēc iespējas palīdzēsim viesim atrast un rezervēt līdzīgus mājokļus. Ja nevarēsim atrast līdzīgus mājokļus vai viesis izvēlēsies neveikt jaunu rezervāciju, viesis saņems atmaksu pilnā apmērā.

Kas notiks, ja cita ceļojuma problēma traucē uzturēšanos

Par citām ceļošanas problēmām mums ir jāziņo, sazinoties ar atbalsta dienestu ne vēlāk kā 72 stundas pēc atklāšanas. Ja konstatēsim, ka ar ceļojumu saistītā problēma ir traucējusi uzturēšanos, atkarībā no apstākļiem mēs varam nodrošināt atmaksu pilnā vai daļējā apmērā. Mēs varam arī palīdzēt viesim atrast līdzīgus vai labākus mājokļus. Atmaksātā summa, ja tāda ir, ir atkarīga no ceļojuma problēmas nopietnības, ietekmes uz viesi, ietekmēto uzturēšanās daļu un to, vai viesis pamet mājokļus. Ja viesis pametīs mājokļus būtiskas ar ceļošanu saistītas problēmas dēļ un sazināsies ar mums, mēs palīdzēsim atrast līdzīgus vai labākus mājokļus atlikušajām uzturēšanās naktīm.

Kādas ar ceļošanu saistītas problēmas tiek segtas

Termins "Ceļošanas problēma" attiecas uz šādām situācijām:

  • Saimnieks atceļ rezervāciju pirms reģistrēšanās.
  • Saimnieks nenodrošina piekļuvi mājokļiem.
  • Reģistrēšanās laikā mājokļi nav apdzīvojami neviena no šiem iemesliem:
    • Tie nav pietiekami tīri un sanitāri, tostarp gultasveļa un dvieļi.
    • Tie ietver drošības vai veselības apdraudējumu.
    • Tie satur kaitēkļus.
  • Sludinājumā ir ietverta būtiska neprecizitāte, piemēram:
    • Nepareizs istabu veids vai skaits (piemēram, guļamistabas, vannasistabas, virtuves vai citas istabas).
    • Nepareiza mājokļa atrašanās vieta.
    • Īpašas papildērtības vai aprīkojums, kas aprakstīts sludinājumā, nav vai tas nedarbojas (piemēram, baseins; burbuļvanna; vannasistaba - tualete, duša vai vanna; virtuve - izlietne, plīts, ledusskapis vai citas galvenās ierīces; elektriskās, apkures vai gaisa kondicionēšanas sistēmas).
    • Par īpašām papildērtībām, kas aprakstītas sludinājumā, ir nepieciešama papildu maksa, kas netika norādīta sludinājumā.

Kā darbojas pretenzijas

Lai varētu saņemt palīdzību saistībā ar rezervācijas maiņu vai atmaksu, viesis, kurš veica rezervāciju, var iesniegt prasību, sazinoties ar atbalsta dienestu. Prasības mums ir jāiesniedz ne vēlāk kā 72 stundas pēc ceļošanas problēmas atklāšanas un pamatotas ar attiecīgiem pierādījumiem, piemēram, fotogrāfijām vai saimnieka nosacījumu apstiprināšanu. Mēs noteiksim, vai ir radusies ar ceļošanu saistīta problēma, izvērtējot pieejamos pierādījumus.

Kā šī politika ietekmē saimniekus

Ja saimnieks atcels rezervāciju, saimniekam būs jāatmaksā visi ar rezervāciju saistītie maksājumi. Ja mums rodas izmaksas, palīdzot viesim atrast vai rezervēt līdzīgas vai labākas izmitināšanas vietas saimnieka vai citas ceļošanas problēmas dēļ, mums būs tiesības atgūt šādas izmaksas no saimnieka saskaņā ar mūsu noteikumiem, politiku un jebkādiem līgumiem ar saimniekiem.

Vairumā gadījumu mēs mēģināsim apstiprināt viesa prasību saimniekam. Saimnieki var arī apstrīdēt ceļošanas problēmu, sazinoties ar atbalsta dienestu.

Citas lietas, kas jāņem vērā

Šī politika attiecas uz visām Luxe rezervācijām, kas veiktas pirms 2023. gada 2. novembra. Luxe rezervācijas tiek rezervētas Airbnb platformā, un tās pārvalda Luxury Retreats. Ņemiet vērā, ka Airbnb rezervācijas maiņas un atmaksas politika un Airbnb būtisku postošu apstākļu politika neattiecas uz Luxe rezervācijām, kas veiktas pirms 2023. gada 2. novembra. Ja šī politika tiek piemērota, tā arī kontrolē un ir lielāka par rezervācijas atcelšanas politiku.

Pirms prasības iesniegšanas viesim ir jāinformē Airbnb atbalsta centrs vai klātienes īpašuma pārvaldnieks, lai mēģinātu atrisināt ceļojuma problēmu tieši. Mēs varam samazināt atmaksas summu vai pielāgot jebkādu palīdzību saistībā ar atkārtotu rezervāciju saskaņā ar šo politiku, lai atspoguļotu jebkādu atmaksu vai citus atvieglojumus, ko tieši sniedz saimnieks. Kā daļu no palīdzības sniegšanas par atkārtotu rezervāciju mēs varam, bet mums nav pienākuma maksāt par jaunām izmitināšanas izmaksām vai to segt. Mēs varam arī nodrošināt viesiem iespēju piemērot atceltas rezervācijas vērtību jaunām naktsmītnēm vai saņemt ceļojumu bonuspunktus, nevis saņemt atmaksu skaidrā naudā.

Ja viesis pierāda, ka savlaicīga ziņošana par ceļošanas problēmu nebija iespējama, mēs varam atļaut novēloti ziņot par ceļošanas problēmu saskaņā ar šo politiku. Šī politika neattiecas uz ceļošanas problēmām, ko izraisījis viesis, ceļabiedrs, viņu uzaicinātās personas vai mīļdzīvnieki. Ja iesniedzat krāpniecisku prasību, tiek pārkāpti mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumi, un konts var tikt izbeigts.

Mūsu lēmumi saskaņā ar šo politiku ir saistoši, bet neietekmē citas līgumiskās vai likumā noteiktās tiesības, kas var būt pieejamas. Visas tiesības, kas viesiem vai saimniekiem var nākties uzsākt tiesvedību, paliek neskartas. Šī polise nav apdrošināšana, un neviens viesis vai saimnieks nav samaksājis piemaksu. Visas tiesības un pienākumi saskaņā ar šo politiku ir personīgi rezervācijas viesim un saimniekam, un tos nedrīkst nodot vai piešķirt. Jebkādas izmaiņas šajā politikā tiks veiktas saskaņā ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Šī politika attiecas uz Luxe rezervācijām, taču tā neattiecas uz mājokļiem vai piedzīvojumu rezervācijām.

Ja jums ir kādi jautājumi par Luxe rezervācijas maiņas un atmaksas politiku, lūdzu, sazinieties ar atbalsta dienestu.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Pamācība • Viesis vai dalībnieks

    Airbnb ekspedīciju atcelšana

    Varat saņemt pilnu atmaksu par jebkuru ekspedīciju, atceļot vismaz 30 dienas pirms plānotā ekspedīcijas sākuma vai 24 stundu laikā pēc iegādes.
  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Pamataprīkojuma sarūpēšana viesiem

    Pamataprīkojums ietver galvenās lietas, kas viesim nepieciešamas, lai viņa uzturēšanās mājoklī būtu ērta, tostarp tualetes papīru, ziepes, dvieļus, spilvenus un gultasveļu.
  • Pamācība • Viesis vai dalībnieks

    Ja uzturēšanās laikā rodas kāda problēma

    Ja uzturēšanās laikā atklājas kas negaidīts, vispirms nosūtiet ziņojumu saimniekam, lai apspriestu risinājumu. Visticamāk, saimnieks varēs jums palīdzēt atrisināt šo problēmu. Ja saimnieks nevar jums palīdzēt vai jūs vēlaties pieprasīt atmaksu, esam jūsu rīcībā.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties