Maksājumu problēmu novēršana
Maksājumu problēmu novēršana
- Pamācība
Radās ar maksājumu saistīta problēma
Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, ir beidzies kredītkartes derīguma termiņš vai pat tiek īstenoti krāpšanas novēršanas pasākumi. … - Pamācība
Kāpēc mana kredītkarte tiek noraidīta?
Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, sākot no kredītkartes derīguma termiņa beigām līdz krāpšanas novēršanas pasākumiem. Sazinieties ar banku … - Pamācība
Kāpēc man lūdz apstiprināt maksājuma veidu?
Lai jūsu konts būtu drošībā, mēs varam lūgt jūs apstiprināt izvēlēto maksājuma veidu. - Pamācība
Kāpēc rezervācijas maksa tika iekasēta divas reizes?
Rezervācijas laikā un pirms pēdējās maksas veikšanas var būt nepieciešams apliecināt maksāšanas veidu. - Pamācība
Kā pārbaudīt karti, izmantojot pagaidu autorizācijas?
Mēs nosūtīsim divas pagaidu autorizācijas 1,99 ASV dolāru vai mazākā apmērā, lai pārbaudītu jūsu debetkarti vai kredītkarti. Pēc pārbaudes k… - Pamācība
Kādos gadījumos maksājuma veidos tiek aizturēti līdzekļi
Rezervācijas laikā var tikt autorizēts jūsu maksājuma veids. Rezervācijas apstiprināšanas gadījumā no jūsu norēķinu konta tiks iekasēts reāl… - Pamācība
Es apstrīdēju Airbnb iekasēto summu savā bankā. Kas notiks tālāk?
Apstrīdot iekasēto summu bankā, jūs uzsākat apstrīdēšanas procesu, ko sauc par maksājuma apstrīdēšanu. Šo procesu tieši īsteno jūsu banka. - Noteikumi
Apstipriniet savu kredītkarti vai debetkarti
Dažreiz jūsu bankai būs jāapstiprina, ka tieši jūs veicat maksājumu tiešsaistē ar savu kredītkarti. - Pamācība