Naudas pieprasīšana vai nosūtīšana risinājumu centrā
A Host sending their guest a partial refund for a missing amenity, a guest sending their Host a payment for breaking a coffee mug, and much more—the Resolution Center makes it easy to handle money-related requests for an Airbnb stay or Experience.
Naudas pieprasījuma sūtīšana saimniekam, viesim, piedzīvojumu rīkotājam vai dalībniekam risinājumu centrā
- Noklikšķiniet uz Risinājumu centrs un pēc tam – uz Pieprasīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju un noklikšķiniet uz Tālāk.
- Sadaļā Kāds ir šī pieprasījuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc pieprasāt naudu.
- Ievadiet summu, kuru pieprasāt.
- Ja vēlaties, pievienojiet pielikumus un piezīmi.
- Noklikšķiniet uz Tālāk un pēc tam – uz Pieprasīt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Pieprasīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī pieprasījuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc pieprasāt naudu.
- Ievadiet summu, kuru pieprasāt.
- Ja vēlaties, pievienojiet pielikumus un piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Pieprasīt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Pieprasīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī pieprasījuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc pieprasāt naudu.
- Ievadiet summu, kuru pieprasāt.
- Ja vēlaties, pievienojiet pielikumus un piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Pieprasīt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Pieprasīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī pieprasījuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc pieprasāt naudu.
- Ievadiet summu, kuru pieprasāt.
- Ja vēlaties, pievienojiet pielikumus un piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk un pēc tam – pie Pieprasīt.
Naudas nosūtīšana saimniekam, viesim, piedzīvojumu rīkotājam vai dalībniekam risinājumu centrā
- Noklikšķiniet uz Risinājumu centrs un pēc tam – uz Nosūtīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju un noklikšķiniet uz Tālāk.
- Sadaļā Kāds ir šī maksājuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc sūtāt naudu.
- Ievadiet maksājuma summu un pievienojiet piezīmi.
- Noklikšķiniet uz Tālāk.
- Izvēlieties maksājuma veidu un pēc tam noklikšķiniet uz Apstiprināt un maksāt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Nosūtīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī maksājuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc sūtāt naudu.
- Ievadiet maksājuma summu un pievienojiet piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk.
- Izvēlieties maksājuma veidu un pēc tam pieskarieties pie Apstiprināt un maksāt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Nosūtīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī maksājuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc sūtāt naudu.
- Ievadiet maksājuma summu un pievienojiet piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk.
- Izvēlieties maksājuma veidu un pēc tam pieskarieties pie Apstiprināt un maksāt.
- Pieskarieties pie Risinājumu centrs un pēc tam – pie Nosūtīt naudu.
- Izvēlieties rezervāciju.
- Sadaļā Kāds ir šī maksājuma iemesls? izvēlieties iemeslu, kas vislabāk atbilst tam, kāpēc sūtāt naudu.
- Ievadiet maksājuma summu un pievienojiet piezīmi.
- Pieskarieties pie Tālāk.
- Izvēlieties maksājuma veidu un pēc tam pieskarieties pie Apstiprināt un maksāt.
If the reservation checkout date was more than 60 days ago
You can only submit a new Resolution Center request up to 60 days after a reservation's checkout date.
You can respond to an existing Resolution Center request—like choosing to pay the full amount, paying a different amount, or declining the request—more than 60 days after checkout, as long as the request was submitted within the 60 days after checkout.
If the reservation hasn’t yet started
Hosts can use the Resolution Center to send money to a guest before their confirmed reservation’s check-in, as long as it’s a partial refund. Guests can send money to a Host before check-in, but they can’t request money from a Host until their reservation has started.
If a guest cancels their reservation before check-in and their Host has agreed to a full refund, either the guest or Host can initiate it:
- The guest can request a full refund from the Host in the Resolution Center
- The Host can contact Airbnb to have our Community Support team refund the guest in full
If the reservation check-in has passed
Hosts and guests can both use the Resolution Center to send or request money from one another after check-in.
If a guest cancels their reservation and it’s past check-in, their Host can send a full refund to the guest in the Resolution Center.
If the reservation is a hotel stay
The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, guests of hotel stays and their Hosts will need to resolve any money-related requests directly.
Saistītie raksti
- Pamācība
Atrodiet risinājumu centram nosūtītos pieprasījumus
Pārbaudiet risinājumu centram nosūtītā pieprasījuma statusu, atbildiet uz saņemtu pieprasījumu vai pārskatiet iepriekšēju pieprasījumu.