Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība

Profesionālā saimnieka konta un uzņēmuma informācijas pārbaude

Ja uzņemat viesus vai palīdzat uzņemt viesus Airbnb platformā, jums var tikt lūgts sniegt informāciju pārbaudes veikšanai, piemēram, pilno vārdu un uzvārdu, dzimšanas datumu vai valsts izdotu personu apliecinošu dokumentu. Saimniekiem, kuri darbojas uzņēmuma vārdā, var tikt lūgts iesniegt informāciju par savu uzņēmumu un ar to saistītajām personām. Uzziniet vairāk par to, kā noteikt, vai esat profesionāls vai privāts saimnieks.

Noteiktas uzņēmuma informācijas apkopošana ir tiesību aktos noteikta prasība, kas jāveic procesa "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC) ietvaros. Ja kaut kas nav pareizi, jūsu konta atļaujas var tikt ierobežotas, un jūs varat nesaņemt izmaksu. Ja būs nepieciešama jūsu konta informācija, saņemsiet e-pasta ziņojumu un paziņojumu lietotnē ar norādījumiem par to, kā sniegt nepieciešamo informāciju.

Dažos reģionos saskaņā ar tiesību aktiem visos uzņēmumu publicētajos sludinājumos ir jānorāda konkrēta informācija par uzņēmumu. Kad jūsu sniegtā uzņēmuma informācija būs pārbaudīta, sludinājumu varēsiet publicēt.

Lai uzzinātu vairāk par to, kā mēs izmantojam un aizsargājam jūsu sniegto informāciju, izlasiet mūsu privātuma politiku un uzziniet vairāk par uzticamību un drošību Airbnb platformā.

Ja saimnieka "Identitāte ir pārbaudīta" vai viņa profilā ir identitātes pārbaudes nozīmīte, tas nozīmē tikai to, ka saimnieks ir sniedzis informāciju, kas ir pārbaudīta. Dažos gadījumos šis statuss attiecas uz uzņēmuma informāciju, kas ir pārbaudīta. Šim procesam tiek piemēroti drošības pasākumi, taču tie negarantē, ka persona ir tā, par ko uzdodas.

Kad mēs pārbaudām jūsu konta un uzņēmuma informāciju

Izveidojot jaunu saimnieka kontu, jums tiks rādīts aicinājums pievienot KYC procesam nepieciešamo informāciju. Reģionos, kuros ir jānorāda uzņēmuma informācija sludinājumos, mēs varam lūgt jums sniegt papildu informāciju par uzņēmumu, ja veidojat sludinājumu kā saimnieks, kurš pārstāv uzņēmumu.

Kas notiks, ja nesniegsiet informāciju

Ja nepieciešamā informācija nebūs sniegta, iespējams, nevarēsiet pieņemt rezervācijas vai saņemt izmaksu par viesu uzņemšanu.

Ja sludinājuma izveides laikā tiek parādīts aicinājums sniegt papildu informāciju par uzņēmumu, jums ir jāveic šī darbība, lai sludinājumu varētu publicēt.

Kāda veida informāciju par uzņēmumu var būt nepieciešams apstiprināt un norādīt sludinājumos

Reģionos, kuros saskaņā ar tiesību aktiem ir jāsniedz informācija par uzņēmumu, jums tā būs jāiesniedz, tostarp:

  • Uzņēmuma reģistrācijas informācija (ja attiecināma): tā ietver valsti, kurā ir reģistrēts jūsu uzņēmums, reģistrācijas katalogu un uzņēmuma reģistrācijas numuru. Uzziniet vairāk par uzņēmuma reģistrācijas informācijas atrašanu.
  • Uzņēmuma juridiskais nosaukums: ja uzņēmums ir reģistrēts, tam jābūt tam pašam nosaukumam, kas norādīts uzņēmuma reģistrācijā.
  • Uzņēmuma adrese: reģistrētiem uzņēmumiem jāizmanto adrese, kas norādīta publiskajos reģistros. Nereģistrētiem uzņēmumiem jāizmanto tā pati adrese, kas norādīta rēķinos un nodokļu dokumentos, un tā var būt arī jūsu mājas adrese.
  • Tālruņa numurs un e-pasta adrese: jums būs jāapstiprina savs uzņēmuma tālruņa numurs un e-pasta adrese, katram no tiem izmantojot vienreizēju kodu.
  • Jums var tikt lūgts arī veikt savas identitātes pārbaudi.

Ja nākotnē tiks mainīta uzņēmuma informācija vai jūs labprāt attēlotu uzņēmuma vēlamo nosaukumu papildus uzņēmuma juridiskajam nosaukumam, varēsiet rediģēt uzņēmuma informāciju.

Lai veiktu uzņēmuma informācijas pārbaudi:

Uzņēmuma informācijas pārbaudes veikšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Sludinājumi un izvēlieties publicējamo sludinājumu.
  2. Noklikšķiniet uz Veiciet obligātās darbības un pēc tam – uz Apstipriniet savu saimnieka kontu.
  3. Ja uzņemsiet viesus kā uzņēmums, izvēlieties Kā uzņēmums un pēc tam noklikšķiniet uz Tālāk.
  4. Izpildiet ekrānā redzamos norādījumus, lai ievadītu nepieciešamo uzņēmuma informāciju.

Dažu dienu laikā mēs jūs informēsim, kad uzņēmuma informācija būs apstiprināta vai ja mums būs nepieciešama papildu informācija.

Kur mēs rādām jūsu uzņēmuma informāciju

Reģionos, kuros saskaņā ar tiesību aktiem ir jānorāda uzņēmuma informācija, jūsu saimnieka profilā un sludinājuma lapās būs iekļauta šāda saite: Rādīt uzņēmuma informāciju. Noklikšķinot uz šīs saites vai pieskaroties tai, tiks parādīta informācija par jūsu uzņēmumu.

Kāda informācija ir nepieciešama procesā "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC)

Vispirms iesakām pārskatīt tālāk norādīto sarakstu, lai labāk izprastu, kāda informācija ir nepieciešama un kā to pareizi ievadīt:

  • Jūsu informācija: informācija par personu, kura pārvalda kontu uzņēmuma vārdā.
  • Jūsu uzņēmums: ietver informāciju par profesionāliem individuālajiem komersantiem un uzņēmējsabiedrībām.
  • Faktiskie īpašnieki: jebkura persona, kurai tieši vai netieši pieder uzņēmums vai kura kontrolē vismaz 25% uzņēmuma.
  • Konta pārvaldnieki: jebkurš cits, kurš var piekļūt saimnieka kontam.

Vispirms pārliecinieties, vai jums ir pieejama šī informācija.


INFORMĀCIJA PAR JUMS
JŪSU UZŅĒMUMS
FAKTISKIE ĪPAŠNIEKI
KONTA PĀRVALDNIEKI

Pilns vārds un uzvārds vai juridiskais nosaukums

Komercnosaukums (ja atšķiras no juridiskā nosaukuma)




Faktiskās dzīvesvietas adrese


Juridiskā adrese




Uzņēmuma darbības vietas adrese

(ja atšķiras no juridiskās adreses)




Dzimšanas datums


Dzimšanas vieta


Pilsonība


Uzņēmuma procentuālā daļa, kas ir īpašumā vai tiek kontrolēta




Apstiprinājums pilnvarojumam pārstāvēt uzņēmumu




Uzņēmuma reģistrācijas numurs




Tāpat jums var būt pieejami lauki, kuros pēc izvēles varat norādīt šādu informāciju:

  • Datumu, kad uzņēmums tika dibināts vai reģistrēts (nav obligāti).
  • Vietnes adresi (nav obligāti).

Darbības KYC procesam nepieciešamās informācijas pārbaudei

1. Pievienojiet obligāti nepieciešamo informāciju

Pirmā KYC pārbaudes darbība datorā

  1. Piesakieties savā Airbnb kontā.
  2. Dodieties uz Konta informācija.
  3. Noklikšķiniet uz Tālāk.

Ņemiet vērā: e-pasta ziņojumu un aplikācijas paziņojumu saņems tikai saimnieki, kuru informāciju esam pieprasījuši.

Padoms: pabeigtās darbības un aptuveno laiku, kas nepieciešams katras sadaļas pabeigšanai, varat uzzināt joslā, kas tiek parādīta pēc katras nepabeigtās sadaļas. Ja jums ir nepieciešams papildu laiks, lai aizpildītu obligāti nepieciešamo informāciju, jebkurā laikā varat izvēlēties Saglabāt un iziet, lai saglabātu pabeigtās darbības.

2. Izvēlieties konta aprakstu

Jums būs sniegti vairāki nosaukumi ar katra uzņēmumu veida aprakstiem. Izvēlieties variantu, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma veidam, un noklikšķiniet uz Tālāk vai pieskarieties šim elementam, lai turpinātu.

    Lūk, daži piemēri, ko varat izvēlēties atkarībā no jūsu uzņēmuma veida:

    • INDIVIDUĀLAIS KOMERANTS
      • Izvēlieties Mans konts un pēc tam – Kā reģistrēts uzņēmums.
    • UZŅĒMĒJSABIEDRĪBA
      • Izvēlieties Kopīgs konts un pēc tam – Kā reģistrēts uzņēmums.
    • PRIVĀTA IEROBEŽOTAS ATBILDĪBAS SABIEDRĪBA
      • Izvēlieties Slēgta akciju sabiedrība.
    • PUBLISKA KAPITĀLSABIEDRĪBA
      • Izvēlieties Atvērta akciju sabiedrība.
    • TRASTS
      • Atlasiet Privāts uzņēmums un pēc tam atzīmējiet izvēles rūtiņu Šis uzņēmums ir reģistrēts kā labdarības organizācija vai trasts.

    3. Pievienojiet savu informāciju

    Ievadiet sadaļā Apstipriniet savu informāciju pieprasīto informāciju.

      • Šajā sadaļā ir jāsniedz informācija par personu, kura būs atbildīga par saimnieka konta pārvaldīšanu uzņēmuma vārdā.
      • Personai, kura pārvalda kontu, ir arī jāapstiprina, ka tā ir pilnvarota pārvaldīt Airbnb kontu uzņēmuma vārdā. 
      • Ja to apstiprinās vairākas personas, jums būs jāizvēlas viena galvenā persona un jāievada informācija par to. Informācija par otru personu vai citām personām ir jānorāda sadaļā Konta pārvaldnieki.

        4. Pievienojiet uzņēmuma informāciju

        Tagad norādiet informāciju par savu uzņēmumu sadaļā Pievienot informāciju par uzņēmumu.

          • Ja jūsu uzņēmums pieder mātesuzņēmumam, jums jāievada sava uzņēmuma informācija (nevis mātesuzņēmuma informācija).
          • Lauks Uzņēmuma nosaukums
          • ir jāaizpilda tikai tad, ja izmantotais uzņēmuma nosaukums atšķiras no jūsu uzņēmuma reģistrētā juridiskā nosaukuma.
            • Uzņēmuma nosaukums: dažiem uzņēmumiem dokumentācijā un/vai vietnē tiek izmantots cits nosaukums, nevis tā reģistrētais nosaukums. Šo nosaukumu dēvē arī par "darbojas kā" vai "veic uzņēmējdarbību kā" nosaukumu. Piemērs: uzņēmums ar juridisko nosaukumu "A/S ABC" var darboties kā "Priecīgus svētkus". 
          • Ja esat reģistrēts individuālais komersants vai uzņēmējsabiedrība, bet jums nav juridiska uzņēmuma nosaukuma, laukā Uzņēmuma juridiskais nosaukums ievadiet savu pilno vārdu un uzvārdu vai uzņēmējsabiedrības nosaukumu.

          5. Pievienojiet faktiskos īpašniekus

          Atkarībā no jūsu izvēlētā uzņēmuma veida mēs varam jums jautāt par faktiskajiem īpašniekiem.

          Kas ir faktiskais īpašnieks un kāpēc informācija par to ir jānorāda?

          Faktiskais īpašnieks ir jebkura persona, kurai tieši vai netieši pieder vai kura kontrolē vairāk nekā 25% uzņēmuma. Ja ar jūsu kontu ir saistīts reģistrēts uzņēmums vai juridiska persona, jums var lūgt sniegt informāciju par šīm personām, kurām pieder uzņēmums vai kuras to kontrolē. Šī informācija tiek pieprasīta arī procesa "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC) ietvaros, lai novērstu finanšu noziegumus.

          • Ja sadaļā Jūsu informācija norādīta persona ir arī faktiskais īpašnieks, jums nebūs atkārtoti jāievada šīs personas informācija; jums būs iespēja norādīt, ka šī persona ir arī faktiskais īpašnieks.
          • Varat pievienot līdz četriem faktiskajiem īpašniekiem, norādot katra īpašumā esošo īpašumtiesību procentuālo daļu.
          • Ja jūsu uzņēmums pieder citam uzņēmumam, mums būs nepieciešama informācija par šī uzņēmuma īpašniekiem. Ja jūsu korporatīvā struktūra ir sarežģīta, jums, iespējams, būs jāsazinās ar vadību, lai identificētu personu vai personas, kurām pieder 25% vai vairāk no jūsu uzņēmuma.
          • Ja uzņēmums nevienam nepieder vai neviens nekontrolē vairāk par 25% uzņēmuma, jums var tikt lūgts sniegt informāciju par personu, kas ir atbildīga par uzņēmuma vadību (piemēram, par rīkotājdirektoru vai izpilddirektoru). Šīs sadaļas nosaukums ir Uzņēmuma vadītājs, un tā tiks parādīta sadaļas Faktiskais īpašnieks vietā, tiklīdz paziņosiet, ka faktisko īpašnieku nav.

          6. Pievienojiet konta pārvaldniekus

          Mēs varam lūgt, lai jūs iesniegtu informāciju par jebkuru citu personu, kura pārvalda kontu, sadaļā Pievienojiet konta pārvaldnieku. Ja neviens cits nepārvalda kontu, jums būs iespēja to norādīt.

          Kad veidlapa ir aizpildīta, noklikšķiniet uz iespējas Iesniegt vai pieskarieties tai.

            Kas notiek pēc tam, kad ir iesniegta informācija saistībā ar KYC

            Nākamā darbība – mēs pārbaudīsim informāciju. Lai gan cenšamies pārbaudīt informāciju bez jūsu iesaistes, pārbaudes procesa ietvaros varam lūgt jums sniegt papildu informāciju un/vai dokumentus, tostarp:

            • Derīgu (nav beidzies derīguma termiņš) valsts izdotu personu apliecinošu dokumentu, kas pieder sadaļā Jūsu informācija norādītajai personai. Jums tas, iespējams, būs jāaugšupielādē sadaļā Konta informācija, kas būs redzama tikai tad, ja būsim pieprasījuši personu apliecinošu dokumentu, kas pieder šai personai.
            • Derīgu (nav beidzies derīguma termiņš) valsts izdots personu apliecinošu dokumentu, kas pieder faktiskajam īpašniekam vai īpašniekiem vai uzņēmuma vadītājam (atkarībā no tā, kas piemērojams). Jums tas, iespējams, būs jāaugšupielādē sadaļā Informācijas pieprasījums.
            • Uzņēmuma dokumentāciju, kas apliecina jūsu uzņēmuma īpašumtiesības. Jums tas, iespējams, būs jāaugšupielādē sadaļā Informācijas pieprasījums.
            • Papildu paskaidrojumus un labojumus, ja jūsu personu apliecinošajā dokumentā un/vai dokumentācijā sniegtā informācija nesakritīs (piemēram, oficiālie vārdi, uzvārdi, dzimšanas datumi). Jums būs jārediģē šī informācija sadaļā Konta informācija.

            Kā mēs ar jums sazināsimies

            Ja, pārbaudot informāciju, mums ar jums būs jāsazinās, mēs nosūtīsim ziņojumu un e-pasta ziņojumu. Ir svarīgi bieži pārbaudīt saņemtos saimnieka ziņojumus, lai varētu piekļūt saitēm un pabeigt pārbaudes procesu. Ja izmantojat programmatūras partneri (API), kas piedāvā paziņojumu funkcionalitāti, šos paziņojumus saņemsiet arī API.

            Saišu augšupielādēšana

            Ja mēs jums lūgsim iesniegt apliecinošus dokumentus, noteikti izmantojiet saiti vai saites, kas norādītas Airbnb atbalsta komandas nosūtītajā ziņojumā saimniekam. Lai piekļūtu lapām, kurās augšupielādēt apliecinošos dokumentus, var izmantot tikai tālāk norādītās saites.

            • Personu apliecinošais dokuments, kas pieder sadaļā Jūsu informācija norādītajai personai: Konta informācija.
            • Faktiskā īpašnieka vai īpašnieku vai uzņēmuma vadītāja personu apliecinošs dokuments (atkarībā no tā, kas piemērojams): Informācijas pieprasījums.
            • Uzņēmuma informācijas dokuments, piemēram, dokuments, kas apliecina jūsu uzņēmuma īpašumtiesības: Informācijas pieprasījums
                .
              • Dažos gadījumos mēs varam lūgt jums iesniegt uzņēmuma dokumentu, pievienojot to kā pielikumu jūsu atbildes ziņojumam uz mūsu pieprasījumu.

            Piezīme. Jums būs jāveic šīs darbības tikai tad, ja pieprasīsim šos dokumentus. Ja nebūsim pieprasījuši dokumentu, jums netiks rādīta iespēja augšupielādēt dokumentāciju.

            Kādu informāciju mēs izpaužam

            Jūsu uzņēmuma informācija tiek apstrādāta saskaņā ar mūsu privātuma politiku.

            Mēs varam izpaust jūsu uzņēmuma informāciju pilnvarotiem trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem uzņēmuma pārbaudes procesa ietvaros, piemēram, lai palīdzētu autentificēt jūsu uzņēmuma informāciju.

            Kā mēs izmantojam un pārvaldām jūsu datus

            Jūsu iesniegtajai informācijai var piekļūt tikai pilnvaroti Airbnb darbinieki un pilnvaroti trešo pušu pakalpojumu sniedzēji. Mēs glabājam jūsu datus saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem un citām juridiskajām prasībām, tostarp:

            • Uz laiku, kas nepieciešams, lai izpildītu drošības un krāpšanas apkarošanas prasības.
            • Ievērojot Airbnb kopienas vadlīnijas.
            • Saskaņā ar maksājumu un nodokļu tiesību aktiem.

            Uzņēmuma pārbaudes procesa ietvaros ievāktos datus mēs dzēšam saskaņā ar mūsu definētājiem informācijas uzglabāšanas periodiem un mērķiem, kuru dēļ dati tika ievākti, vai brīdī, kad tiek apstrādāts dzēšanas pieprasījums, ko iesniedzis datu subjekts, pamatojoties uz savām tiesībām. Ierobežotos apstākļos mēs varam saglabāt personas datus, lai nodrošinātu atbilstību juridiskajām prasībām vai citu iemeslu dēļ, ciktāl to pieļauj piemērojamie tiesību akti.

            Bieži uzdotie jautājumi par pārbaudi

            Kāda veida valsts izdotus personu apliecinošus dokumentus mēs pieņemam?

            Pārbaudes nolūkiem mēs pieņemam lielāko daļu valsts izdoto personu apliecinošo dokumentu. Uzziniet vairāk par derīgo personu apliecinošo dokumentu veidiem.

            Kāpēc mans iesniegtais dokuments tika noraidīts?

            Ja nevarēsim veikt pārbaudi, izmantojot jūsu iesniegto dokumentu, mēs ar jums sazināsimies, lai lūgtu augšupielādēt jaunu dokumentu. Daži piemēri, kāpēc mēs, iespējams, nevarēsim izmantot jūsu augšupielādēto personu apliecinošo dokumentu:

            • Tā derīguma termiņš ir beidzies.
            • Tā attēls ir pārāk izplūdis, un informācija nav izlasāma.
            • To nav izdevusi valsts iestāde.
            • Personu apliecinošais dokuments pieder kādai citai personai, kura nav norādīta kontā (piemēram, jūs minējāt, ka kontu pārvalda persona A, bet augšupielādējāt personas B personu apliecinošo dokumentu).

            Daži piemēri, kāpēc mēs, iespējams, nevarēsim izmantot jūsu augšupielādēto uzņēmuma informācijas dokumentu:

            • Tajā nav ietverta nepieciešamā informācija, piemēram, par uzņēmuma īpašnieku vai par to, kāda uzņēmuma daļa pieder tā īpašniekiem.
            • Tā avots nav neatkarīgs, vai tas nav oficiāls dokuments.
            • Dokumenta derīguma termiņš ir beidzies.

            Kāda veida uzņēmuma informācijas dokumentu mēs varētu pieprasīt?

            Iespējams, lūgsim jums iesniegt dokumentu, kas apliecina jūsu uzņēmuma īpašumtiesības. Šajā dokumentā jābūt ietvertai aktuālajai informācija par uzņēmuma faktiskajiem īpašniekiem, tostarp to pilns vārds un uzvārds, kā arī tiem piederošo īpašumtiesību procentuālā daļa vai summa (piemēram, akcijas).

            Ja jūsu uzņēmums pieder citām struktūrām, mēs varam pieprasīt papildu dokumentus, kas attiecas uz mātesuzņēmumu, lai mēs varētu noteikt, kurš ir tā galvenais īpašnieks.

            Kāda veida uzņēmuma informācijas dokumentus varu augšupielādēt?

            Iespējams, jums būs jāaugšupielādē oficiāls dokuments vai dokumenti, pamatojoties uz uzņēmuma veidu un atrašanās vietu. Dokumentā vai dokumentos jābūt ietvertam tās personas vai personu vārdam un uzvārdam, kurām pieder uzņēmums.

            Parasti mēs pieņemam tālāk norādītos uzņēmuma informācijas dokumentus.

            • Statūti.
            • Dibināšanas dokumenti/apliecība.
            • Labas reputācijas apliecība.
            • Uzņēmuma reģistrācijas apliecība.
            • Uzņēmuma reglaments.
            • Dibināšanas līgums.
            • Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) maksātāja apliecība vai reģistrācija.

            Šo dokumentu nosaukumi var atšķirties atkarībā no valsts, kurā uzņēmums ir reģistrēts. Tālāk ir sniegts to dokumentu piemēru saraksts, kurus mēs varam pieņemt.

            Kur varu atrast sava uzņēmuma informācijas dokumentus?

            Ja neesat par uzņēmuma dokumentu aizpildīšanu vai iesniegšanu atbildīgā persona, jums, iespējams, būs jālūdz kādam no jūsu organizācijas palīdzēt veikt šo darbību. Piemēram, jums būs jāsazinās ar uzņēmuma sekretāru, vadītāju vai advokātu.

            Vai pārbaude būs jāveic arī partnersaimniekam vai partnersaimniekiem?

            Ja savā mājokļa vai piedzīvojuma sludinājumā esat iecēlis kādu par partnersaimnieku vai līdzrīkotāju, šai personai ir jāizveido savs Airbnb konts. Atkarībā no piekļuves tiesībām arī viņiem var tikt rādīts aicinājums sniegt informāciju par sevi, piemēram, pilnu vārdu, uzvārdu, dzimšanas vietu un personu apliecinošu dokumentu.

            Man ir vairāki saimnieka konti. Kā zināt, par kuru no maniem kontiem jums ir nepieciešama informācija vai dokumenti?

            Mēs nosūtīsim e-pasta paziņojumu uz e-pasta adresi, kas saistīta ar pārskatāmo Airbnb saimnieka kontu.

            Man ir vairāki saimnieka konti, un visi konti pieder vienai un tai pašai personai vai personām. Vai man vēl kaut kas būtu jāzina?

            Ja jums ir vairāki saimnieku konti, sazinieties ar savu Airbnb konta pārvaldnieku, lai saņemtu plašāku informāciju un atbalstu.

            Mēs esam īpašumu pārvaldības uzņēmums un sniedzam viesu uzņemšanas pakalpojumus īpašumu īpašniekiem. Kāda veida informācija mums ir jāievada veidlapā, kas attiecas uz "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC)?

            KYC procesa sadaļā Jūsu informācija ir jāievada informācija par personu, kura būs atbildīga par saimnieka konta pārvaldīšanu uzņēmuma vārdā. Tas, visdrīzāk, būs jūsu īpašuma pārvaldības uzņēmuma darbinieks.

            Sadaļā Uzņēmuma informācija ir jāievada informācija par īpašuma pārvaldības uzņēmumu (piemēram, uzņēmuma reģistrācijas numurs).

            Sadaļā Faktiskais īpašnieks ir jāpievieno informācija par visām personām, kurām pieder jūsu īpašuma pārvaldības uzņēmums vai kuras kontrolē vismaz 25% uzņēmuma. Ja uzņēmums nevienam nepieder vai neviens nekontrolē vairāk par 25% uzņēmuma, sadaļā Uzņēmuma vadītājs ir jāpievieno informācija par personu, kura ir atbildīga par īpašuma pārvaldības uzņēmuma vadību, piemēram, informācija par rīkotājdirektoru vai izpilddirektoru.

            Mēs esam īpašumu pārvaldības uzņēmums, kas sniedz viesu uzņemšanas pakalpojumus īpašumu īpašniekiem, un mēs veicam izmaksu šiem īpašniekiem tieši no mūsu Airbnb saimnieka konta. Vai mums ir jāsniedz informācija par šīm izmaksām?

            Jā. Ja konta izmaksas sadaļā pievienosiet bankas kontu jaunas personas vārdā (piemēram, īpašuma īpašnieka vārdā), nolaižamajā izvēlnē jums var tikt lūgts izvēlēties šīs personas lomu. Viena no iespējām, ko varat izvēlēties, ir "Īpašuma īpašnieks".

            Vai pēc pārbaudes pabeigšanas man nākotnē būs jāsniedz papildu informācija?

            Nākotnē, iespējams, mums būs jāsazinās ar jums atkal, lai pieprasītu papildu informāciju. Tas var notikt gadījumos, kad jūsu kontā tiek veiktas izmaiņas (piemēram, jauns darbinieks kļūst par galveno personu, kura pārvalda saimnieka kontu). Saskaņā ar tiesību aktiem mums ir arī pienākums regulāri pārskatīt mūsu rīcībā esošo informāciju, lai gādātu par to, ka visa informācija ir aktuāla. Iespējams, sazināsimies ar jums arī šādā gadījumā.

            Kas notiks, ja neatbildēšu uz pieprasījumiem iesniegt dokumentus vai papildu informāciju?

            Izmaksa var tikt apturēta, līdz sniegsiet nepieciešamo informāciju.

            Kopš KYC procesa pabeigšanas mūsu informācija ir mainījusies, taču veidlapas laukus vairs nevar rediģēt. Kā rīkoties?

            Lūdzu, sazinieties ar mums, lai atbloķētu veidlapu.

            Kā sazināties ar mums

            • Sarakstes ar mūsu komandas pārstāvjiem tiek slēgtas pēc noteikta skaita dienu (parasti pēc 30 vai 90 dienām). Ja sadaļā Ziņojumi nevarat atbildēt uz sarakstē nosūtīto ziņojumu saistībā ar pārbaudes procesu "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC), sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
            • Ja rodas kāda tehniska problēma (piemēram, mēs lūdzām augšupielādēt personu apliecinošu dokumentu, bet, noklikšķinot uz saites, nav pieejama iespēja to augšupielādēt), sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
            • Ja jums ir jautājumi par procesu "Pazīsti savu klientu" (Know Your Customer – KYC), lūdzu, sazinieties ar konta pārvaldnieku, kurš palīdzēs veikt turpmākās pārbaudes darbības.

            Uzņēmuma informācijas dokumentu piemēri

            Tālāk ir sniegti to dokumentu piemēri, kurus varam pieņemt, pamatojoties uz uzņēmuma atrašanās vietu. Ja rodas problēmas saistībā ar atbilstošā dokumenta identificēšanu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

            Valsts

            Dokuments

            Austrālija

            • Austrālijas uzņēmuma numura apstiprinājums (reģistrācijas apliecība).
            • Austrālijas Vērtspapīru un investīciju komisijas (ASIC) reģistrācijas ieraksts (reģistrācijas apliecība).
            • Austrālijas Uzņēmumu reģistra izraksts (komercreģistra izraksts).
            • Nosaukuma maiņas reģistrācijas apliecība.
            • Austrālijas Labdarības organizāciju un bezpeļņas organizāciju komisijas izraksts (labdarības vai bezpeļņas organizācijas izraksts).
            • Patērētāju tiesību aizsardzības asociācijas izraksts (pievienotās biedrības izraksts).

            Bahreina

            Komercreģistrācijas apliecība (izsniedz Bahreinas Karalistes Rūpniecības un tirdzniecības ministrija)

            Bangladeša

            Tirdzniecības licence

            Beļģija

            Kopie van publicatie in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad/Copie des annexes publiées dans le registre officiel belge/Ausfertigung zur Veröffentlichung in den Anlagen zum Belgischen Staatsblatt (oficiālajā Beļģijas reģistrā publicēto pielikumu kopija)

            Benina

            Carte d'Identifiant Fiscal Unique (nodokļu maksātāja identifikācijas karte)

            Butāna

            Butānas Karaliskās valdības Ekonomikas ministrijas izsniegta uzņēmējdarbības licence

            Brazīlija

            • Certificado da Condição de Microempreendedor Individual/CCMEI (MEI apliecība).
            • Requerimento de Empresário Individual (individuālā uzņēmēja reģistrācijas dokuments).
            • Declaração de Enquadramento de Empresa de Pequeno Porte – EPP (mazā uzņēmuma kategorijas deklarācija).
            • Ato Constitutivo da EIRELI (EIRELI dibināšanas dokuments).

            Kanāda

            • Korporatīvā statusa apliecība.
            • Pašvaldības, provinces, teritoriālās vai federālās valdības vēstule vai paziņojums par novērtējumu.
            • Uzņēmējsabiedrības līgums (tiek pieņemts tikai attiecībā uz uzņēmējsabiedrībām/bezpeļņas organizācijām/juridiskām personām, kas nav akciju sabiedrības).

            Čehija

            Registrace obchodu (tirdzniecības reģistrācija)

            Dominikānas Republika

            Tirdzniecības reģistrācija

            Ēģipte

            MCDR reģistrācijas apliecība

            Somija

            Kaupparekisteriote/Handelsregistrering (tirdzniecības reģistrācija)

            Francija

            • Extrait d'immatriculation D1 (amatnieku reģistra izraksts).
            • Avis de situation au répertoire SIREN (SIREN reģistra izraksts).
            • Lettre de confirmation de numéro SIREN délivrée par l'Urssaf (SIREN numura apstiprinājums).
            • Statuts de l'Association (statūti – tiek pieņemti tikai attiecībā uz bezpeļņas organizācijām).
            • Parution dans le Journal Officiel (Oficiālā Vēstneša izraksts – tiek pieņemts tikai attiecībā uz bezpeļņas organizācijām).

            Vācija

            • Gewerbeanmeldung (tirdzniecības reģistrācija).
            • Gewerbeschein (tirdzniecības licence).

            Indija

            • Dibināšanas reģistrācijas apliecība.
            • Apliecība vai reģistrācijas dokuments, ko izdevusi tirdzniecības, pakalpojumu vai profesionālās darbības nodokļu iestāde.
            • Licence vai darbības apliecība, ko uz īpašumtiesību pamata izdevusi jebkura profesionāla organizācija, kas dibināta saskaņā ar statūtiem.
            • GST apliecība.
            • Pārdošanas nodokļa deklarācija.
            • Ienākuma nodokļa deklarācija.

            Indonēzija

            • Uzņēmuma licence.
            • Ministrijas dekrēts.

            Īrija

            Uzņēmējsabiedrība līgums

            Itālija

            • Visura camerale/Certificato camerale (pilnvaroto uzņēmumu reģistri un saraksti).
            • Rendiconto finanziario/Bilancio (finanšu pārskati vai līdzvērtīgi dokumenti).

            Japāna

            • 登記謄本 (Touki).
            • 印鑑登録証明書 (zīmoga reģistrācijas apliecība).

            Kuveita

            Tirdzniecības licence

            Latvija

            • Komersanta reģistrācijas apliecība.
            • Lursoft dokuments.
            • Reģistra izsniegts dokuments ar PVN maksātāja numuru.

            Luksemburga

            Licence commerciale/Handelslizenz (tirdzniecības licence)

            Malaizija

            Dokumen Pendaftaran Perniagaan (uzņēmuma reģistrācijas dokuments)

            Meksika

            • Cédula de Identificación Fiscal (nodokļu maksātāja numurs).
            • Constancia de Situación Fiscal SAT.

            Maroka

            Bulletin de Notification de L'Identificant Fiscal (nodokļu maksātāja numura apliecība)

            Jaunzēlande

            Jaunzēlandes Uzņēmumu biroja uzņēmuma izraksts

            Nigēra

            Certificat d'immatriculation (reģistrācijas apliecība)

            Ziemeļmaķedonija

            Ziemeļmaķedonijas Centrālā reģistra izraksts (komercreģistra izraksts)

            Peru

            Registro en SUNARP (SUNARP reģistrācija)

            Polija

            • Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - KRS + REGON.
            • Numer Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (Nacionālā tiesu reģistra numurs).
            • Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON (REGON apliecība).

            Katara

            Tirdzniecības licence

            Rumānija

            Certificate constatatoare

            Slovākija

            List vydaný vládou (valdības izdota vēstule)

            Slovēnija

            Obvestilo o identifikaciji in razvrstitvi po dejavnostih

            Spānija

            Documento acreditativo del NIF (NIF dokuments)

            Zviedrija

            • Registreringsbevis (Skatteverket) (valdības aģentūras izsniegts dokuments, kurā norādīts organizācijas identifikācijas numurs).
            • Inskrivningsbevis (reģistrācijas biroja paziņojums Oficiālajā Vēstnesī).

            Taizeme

            หลักฐานแสดงการจดทะเบียนบริษัทที่ออกโดยรัฐบาล (valdības izsniegts dibināšanas apliecinājums)

            AAE

            Tirdzniecības licence/pašnodarbinātas personas atļauja

            Apvienotā Karaliste

            • Labdarības komisijas dokuments.
            • HM Revenue and Customs: konta izraksts.

            Amerikas Savienotās Valstis

            • ASV Ieņēmumu dienesta (IRS) vēstule 147C.
            • ASV Ieņēmumu dienesta (IRS) SS-4 apstiprinājuma vēstule.
            Vai šis raksts bija noderīgs?

            Saistītie raksti

            Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
            Pieteikties vai reģistrēties