Pamācība
•
Uzņemt viesus
Kāpēc jūsu atcelšanas politika tika mainīta
Kāpēc jūsu atcelšanas politika tika mainīta
Your cancellation policy may be overridden in certain situations. In these cases, the guest may be given a full refund in accordance with our Terms of Service.
When the cancellation policy may be overridden
Your guest may cancel for a full refund if:
- The place is inaccessible, unclean, unsafe, or there’s an animal that wasn’t declared
- The guest can’t reach the Host
- The guest contacts us within 24 hours of finding a serious issue that the Host either can’t or won’t help with
- The guest needs to cancel because of an extenuating circumstance
- The guest cancels within the 24-hour free cancellation period for reservations in California
What happens to payouts if the cancellation policy is overridden
If a Host is paid for the reservation, they may owe an amount of money as a result of the cancellation. Airbnb may recover that amount as provided in our Payments Terms of Service. An adjustment will be automatically deducted from the next scheduled payout.
Find out more about what an adjustment on your earnings means.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Rezervāciju atcelšanas politika jūsu sludinājumā
Piemērotas atcelšanas politikas izvēle ir atkarīga no jums un jūsu sludinājuma. Jūs varat izvēlēties elastīgu, mēreni stingru, stingru vai ī… - Saimnieks
Atcelšanas politikas mainīšana
Kad izlemsiet, kura atcelšanas politika ir jums atbilstoša, to varēsiet viegli mainīt. - Viesis vai dalībnieks
Ilgtermiņa rezervāciju atcelšana
Ja mājoklis ir rezervēts uz vismaz 28 naktīm, tiek piemērota ilgtermiņa atcelšanas politika.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties