Kas ir piedzīvojumi tiešsaistē?
Piedzīvojumi tiešsaistē ir interaktīvas video sesijas tiešraidē, kas paredzētas nelielām grupām. Tie sniedz piekļuvi lietpratīgiem rīkotājiem, saziņu tiešsaistē un lielisku veidu, kā iepazīties ar cilvēkiem visā pasaulē.
Atšķirība starp piedzīvojumiem klātienē un tiešsaistē
Piedzīvojumi tiešsaistē tiek rīkoti, izmantojot Zoom. Zoom ir trešās puses mākoņa platforma videokonferencēm, un to var izmantot datoros, planšetdatoros un mobilajās ierīcēs.
Kvalitātes standarti
Tāpat kā piedzīvojumiem klātienē, arī piedzīvojumiem tiešsaistē jāatbilst kvalitātes standartiem. Turklāt tiešsaistes piedzīvojumiem jāatbilst arī papildu prasībām.
Dalībnieku atsauksmes
Dalībnieki var sniegt atsauksmes 30 dienu laikā pēc piedzīvojuma beigām. Viņi var nosūtīt privātu atsauksmi piedzīvojuma rīkotājam un atstāt publisku atsauksmi turpmākajiem dalībniekiem. Uzziniet vairāk par to, kā darbojas atsauksmes par piedzīvojumiem klātienē un tiešsaistē.
Rezervācijas izmaiņas
Jūs varat atcelt rezervāciju ne vēlāk kā 7 dienas pirms piedzīvojuma sākuma vai 24 stundu laikā pēc rezervēšanas, kā arī mainīt rezervāciju ne vēlāk kā 72 stundas pirms piedzīvojuma sākuma. Esošo rezervāciju izmaiņu politika Airbnb piedzīvojumiem klātienē un tiešsaistē ir vienāda.
Cenu noteikšana
Pēc noklusējuma tiešsaistes piedzīvojumiem tiek piemērota cena par personu. Dalībniekiem jārezervē viena vieta katrai personai, kas piedalīsies piedzīvojumā. Tomēr, ja rīkotājs vēlas ļaut vairākiem dalībniekiem piedalīties ar vienu ierīci, dalībnieki tiks informēti, ka jārezervē tikai viena vieta, piedzīvojuma lapas sadaļās Ko jūs darīsiet un Kā piedalīties.
Atmaksa
Dalībnieki par piedzīvojumiem tiešsaistē ir tiesīgi saņemt pilnu atmaksu, ja rodas tehniski sarežģījumi, piemēram, audio vai video problēmas, ko izraisījušas vai nu viņu pašu ierīces, vai rīkotāja ierīce. Pilnu atmaksas politiku varat izlasīt rakstā par atmaksas politiku piedzīvojumu dalībniekiem.
Risinājumu centrs
Ja jums jānosūta vai jāpieprasa nauda vai jāmaksā piedzīvojuma rīkotājam vai viesim par papildu pakalpojumiem, piemēram, pieprasot ārpuskārtas atmaksu, izmantojiet risinājumu centru.