Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība • Viesu uzņemšana

Uzlabojiet atbildēšanas rādītāju un atbildēšanas laiku

Šis raksts ir tulkots automātiski.

Atbildēšanas rādītājs un atbildēšanas laiks mēra, cik ātri un konsekventi atbildat uz informācijas pieprasījumiem un rezervācijas pieprasījumiem.

Ir vissvarīgāk koncentrēties uz atbildēšanas rādītāju, kas ietekmē jūsu supersaimnieka statusu un meklēšanas vietu. Atbildēšanas laiks sniedz viesiem priekšstatu par to, cik ātri viņi no jums saņems atbildi, taču tas mazāk ietekmē jūsu saimnieka statusu.

Kā tiek aprēķināts atbildēšanas rādītājs

Atbildēšanas rādītājs ir no jaunajiem informācijas pieprasījumiem un rezervācijas pieprasījumiem, uz kuriem atbildējāt (apstiprinot/iepriekš apstiprinot vai noraidot) 24 stundu laikā pēdējo 30 dienu laikā. Ja pēdējo 30 dienu laikā jums ir bijuši mazāk nekā 10 saraksti, atbildēšanas rādītājs ir balstīts uz 10 jaunākajām sarakstēm, kas radušās pēdējo 90 dienu laikā.

Ja viesis nosūta jums informācijas pieprasījumu - jautājumu vai jebkāda veida ziņojumu, izņemot rezervācijas pieprasījumu -. Ziņojums saimniekam ir jāatbild uz pieprasījumu 24 stundu laikā, lai saglabātu savu atbildēšanas rādītāju. Ja viesis nosūtīs jums rezervācijas pieprasījumu, jums tas būs jāapstiprina vai jānoraida 24 stundu laikā, lai saglabātu savu atbildēšanas rādītāju.

Atbildēšanas rādītājs supersaimnieka statusa noteikšanai tiek aprēķināts citādi un ir balstīts uz jūsu atbildēm pēdējo 365 dienu laikā.

Kā tiek aprēķināts atbildes laiks

Jūsu atbildes laiks ir vidējais laiks, kas jums bija nepieciešams, lai atbildētu uz visiem jaunajiem ziņojumiem pēdējo 30 dienu laikā.

Kur atrast atbildēšanas rādītāju un laiku

Atbildēšanas rādītāju un laiku varat atrast katras sludinājuma lapas apakšdaļā. Šo informāciju varat atrast arī savā kontā sadaļā:

  • Ieskati lielākajai daļai saimnieku
  • Veiktspēja saimniekiem, kuri izmanto profesionālus viesu uzņemšanas rīkus

Uzlabojiet atbildēšanas rādītāju un atbildēšanas laiku

Lai uzlabotu atbildēšanas rādītāju un atbildēšanas laiku, 24 stundu laikā pēc pieprasījuma vai rezervācijas pieprasījuma saņemšanas veiciet tālāk norādītās darbības:

  • Apstiprināt vai atteikt rezervācijas pieprasījumus
  • Rezervācijas informācijas pieprasījumu pagaidu apstiprināšana vai atteikšana
  • Nosūtiet īpašo piedāvājumu pēc rezervācijas informācijas pieprasījuma
  • Atbildiet uz jauniem viesu informācijas pieprasījumiem

Atbildes pēc 24 stundām tiek uzskatītas par novēlotu atbildi, kas samazinās jūsu atbildēšanas rādītāju un pagarinās atbildēšanas laiku.

Papildu ziņojumi starp saimniekiem un viesiem neietekmē

jūsu atbildēšanas rādītāju un atbildēšanas laiku. Jums nav jānosūta galīgais ziņojums sarunā, lai saglabātu atbildes laiku.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Sekošana līdzi supersaimnieka statusam

    Vai vēlaties uzzināt savus rādītājus attiecībā uz prasībām supersaimniekiem? Dodieties uz saimnieka vadības paneli.
  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Viesu pagaidu apstiprinājumu atsaukšana

    Par pagaidu apstiprinājuma atsaukšanu, kamēr viesis vēl nav rezervējis jūsu mājokli, netiek piemērotas nekādas sankcijas.
  • Pamācība • Viesu uzņemšana

    Ceļojuma pieprasījuma noraidīšana

    Jūs vienmēr varat noraidīt jebkuru rezervācijas pieprasījumu vai rezervāciju, ja nevarat uzņemt viesus, taču tas jāpaveic 24 stundu laikā.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties