Viens no veidiem, kā Airbnb veicina uzticību starp saimniekiem un viesiem, ir mūsu atsauksmju process par mājokļiem un piedzīvojumiem, kas palīdz mūsu kopienai pieņemt pārdomātus lēmumus par rezervācijām un viesu uzņemšanu, kā arī sniedz viesiem un saimniekiem godīgas atsauksmes, lai palīdzētu viņiem pilnveidoties. Mūsu atsauksmju politika ir paredzēta, lai mūsu atsauksmju sistēmā sniegtās atsauksmes būtu autentiskas, uzticamas un noderīgas mūsu kopienai.
Atsauksmēm jābūt objektīvām, tajās jābūt atbilstošai informācijai, kas atspoguļo atsauksmju sniedzēja faktisko pieredzi uzturēšanās vai piedzīvojuma laikā, un jāievēro mūsu satura politika.
Atsauksmes nedrīkst ietvert skaidru, diskriminējošu, kaitīgu, krāpniecisku, nelikumīgu vai citu saturu, kas pārkāpj mūsu satura politiku.
Lai ziņotu par atsauksmi par šīs politikas pārkāpumiem, sazinieties ar mums.
Ja atsauksme pārkāpj šo politiku, mēs varam dzēst šo atsauksmi, tostarp jebkādus saistītos vērtējumus un citu saturu. Mēs nopietni uztveram jebkuras atsauksmes dzēšanu un to darām tikai tad, ja ir skaidri pārkāpta šī politika. Atkarībā no pārkāpuma rakstura mēs varam arī ierobežot, apturēt vai dzēst saistīto Airbnb kontu.
Šo politiku var piemērot atšķirīgi dažādās vietās, lai atspoguļotu to, ko vietējie tiesību akti atļauj vai pieprasa.
Lai gan mēs sagaidām, ka visi kopienas dalībnieki publicēs atsauksmes, kas atspoguļo viņu patieso pieredzi un satur precīzu informāciju, mēs parasti nerakstām strīdus par atsauksmju patiesumu. Tā vietā mēs ļaujam personām publicēt atbildes uz atsauksmēm.
Kad jūsu rakstītā atsauksme ir publicēta, varat sazināties ar mums, lai pieprasītu tās dzēšanu.