Vienkāršāka piedzīvojumu atmaksas politika kopienai
Svarīgākais
Atjauninām piedzīvojumu atmaksas politiku
Tagad dalībniekiem ir 72 stundas, lai ziņotu par problēmām
Mēs zinām, ka jums kā piedzīvojuma rīkotājam ir svarīgi lieliski uzņemt dalībniekus. Agrāk, ja dalībniekam radās problēma saistībā ar piedzīvojumu – gan klātienē, gan tiešsaistē –, dalībnieks varēja pieprasīt atmaksu jebkurā laikā pēc piedzīvojuma beigām.
Mēs saprotam: ja dalībniekiem ir neierobežots laiks ziņot par problēmām, tas nav labākais risinājums piedzīvojumu rīkotājiem, tāpēc atjauninām piedzīvojumu atmaksas politiku. Dalībnieki tagad varēs iesniegt atmaksas pieprasījumu 72 stundu laikā pēc piedzīvojuma, ja radīsies problēma.
Esam arī vienkāršojuši politikas saturu, padarot to labāk saprotamu. Politikas būtība saglabāsies nemainīga. Atjauninātā politika attiecas uz rezervācijām, kas veiktas 2022. gada 15. jūlijā vai vēlāk.
Lai uzzinātu vairāk, varat pārskatīt mūsu 2022. gada jaunumus.
Svarīgākais
Atjauninām piedzīvojumu atmaksas politiku
Tagad dalībniekiem ir 72 stundas, lai ziņotu par problēmām