Pamācība
•
Viesis vai dalībnieks
Kā mainīt rezervāciju ceļojuma laikā
Kā mainīt rezervāciju ceļojuma laikā
If your trip has already started and you want to change the length of your reservation, you can submit a change request to your Host. However, there are a few things to bear in mind before you do:
- You can change the number of guests after check-in, if agreed upon with the Host
- Any additional payments can be made through the Resolution Centre
- The cancellation policy will remain the same as the originally booked policy for short-term reservations
Izmaiņu pieprasījuma iesniegšana
- Dodieties uz sadaļu Ceļojumi un izvēlieties ceļojumu, kurā vēlaties veikt izmaiņas.
- Rezervācijas informācijas sadaļā noklikšķiniet uz Rādīt detalizētu informāciju > Mainīt vai atcelt.
- Sadaļā Mainīt rezervāciju mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu un noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Pārskatiet izmaiņas un pēc tam noklikšķiniet uz Sūtīt pieprasījumu.
- Pieskarieties pie Ceļojumi un tad pieskarieties pie ceļojuma, kuru vēlaties mainīt.
- Rezervācijas informācijas sadaļā pieskarieties pie Rādīt detalizētu informāciju.
- Pieskarieties pie Mainīt rezervāciju.
- Mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu un pieskarieties pie Saglabāt.
- Pārskatiet izmaiņas un pieskarieties pie Sūtīt pieprasījumu.
- Pieskarieties pie Ceļojumi un tad pieskarieties pie ceļojuma, kuru vēlaties mainīt.
- Rezervācijas informācijas sadaļā pieskarieties pie Rādīt detalizētu informāciju.
- Pieskarieties pie Mainīt rezervāciju.
- Mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu un pieskarieties pie Saglabāt.
- Pārskatiet izmaiņas un pieskarieties pie Sūtīt pieprasījumu.
- Dodieties uz sadaļu Ceļojumi un pieskarieties ceļojumam, kurā vēlaties veikt izmaiņas.
- Rezervācijas informācijas sadaļā pieskarieties pie Rādīt detalizētu informāciju.
- Sadaļā Mainīt rezervāciju mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu.
- Pieskarieties pie Saglabāt, pārskatiet izmaiņas un pēc tam pieskarieties pie Sūtīt pieprasījumu.
How adding guests changes cost
Depending on the Host’s policy, changes to the number of guests may affect the total cost of your stay. This will be automatically reflected in your bill once your Host confirms the changes before you finalize.
If the request is declined, or you don’t receive a response from your Host, your reservation will stay the same.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
Kā mainīt rezervāciju
Vai jums jāveic rezervācijas izmaiņas? Tā gadās – esam gatavi palīdzēt. Lūk, kā varat atsaukt pieprasījumus, mainīt datumus un pievienot vai…- Viesis vai dalībnieks
Pagariniet uzturēšanās laiku
Ja rezervācija ir beigusies, jūs nevarat iesniegt izmaiņu pieprasījumu. Tā vietā jums jāveic jauna rezervācija. - Viesis vai dalībnieks
Izmaiņu veikšana rezervācijā pirms ceļojuma
Ja vēlaties veikt izmaiņas rezervācijā, iesniedziet izmaiņu pieprasījumu saimniekam.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties