Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Kā mainīt rezervāciju ceļojuma laikā

If your trip has already started and you want to change the length of your reservation, you can submit a change request to your Host. However, there are a few things to bear in mind before you do:

  • You can change the number of guests after check-in, if agreed upon with the Host
  • Any additional payments can be made through the Resolution Centre
  • The cancellation policy will remain the same as the originally booked policy for short-term reservations

Izmaiņu pieprasījuma iesniegšana

  1. Dodieties uz sadaļu Ceļojumi un izvēlieties ceļojumu, kurā vēlaties veikt izmaiņas.
  2. Rezervācijas informācijas sadaļā noklikšķiniet uz Rādīt detalizētu informāciju > Mainīt vai atcelt.
  3. Sadaļā Mainīt rezervāciju mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu un noklikšķiniet uz Saglabāt.
  4. Pārskatiet izmaiņas un pēc tam noklikšķiniet uz Sūtīt pieprasījumu.

How adding guests changes cost 

Depending on the Host’s policy, changes to the number of guests may affect the total cost of your stay. This will be automatically reflected in your bill once your Host confirms the changes before you finalize.

If the request is declined, or you don’t receive a response from your Host, your reservation will stay the same.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties