Kā padarīt mājokli par sociālo tīklu zvaigzni

Uzziniet, kā klātbūtne sociālajos tīklos var palīdzēt jums saņemt vairāk rezervāciju.
Autors: Airbnb, publicēts 2019. g. 22. maijs
8 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2021. g. 14. maijs

Svarīgākais

  • Izvēlieties atmiņā paliekošu un labu nosaukumu, lai veidotu mājokļa zīmolu.

  • Publicējiet skaistas, kvalitatīvas bildes, lai iedvesmotu cilvēkus un pārliecinātu rezervēt mājokli.

  • Sadarbojieties ar vietējiem influenceriem, lai piedāvātu atlaidi apmaiņā pret saturu.

  • Iegūstiet sekotājus, kļūstot par sava reģiona vēstnieku tiešsaistē.

  • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī izmitināšanas pārnešanai jaunā līmenī.

Darbība sociālajos tīklos var šķist kā apmaldīšanās mežā. Ar ko lai sāk? Kā radīt lielisku saturu? Un kā tas var palielināt rezervāciju skaitu? Toms Feldmans no Tye Haus Skaikomišā, Vašingtonas štatā, atklāj savu veiksmīgo (un pārsteidzoši cilvēcisko) pieeju sekotāju piesaistīšanai un mājokļa padarīšanai par tādu, kas noteikti ir jāapmeklē.

"Mēs sākām uzņemt viesus 2012. gadā, kad iegādājāmies savu pirmo A formas namiņu, Tye Haus. Mēs to sagatavojām, publicējām sludinājumu Airbnb un izveidojām Instagram kontu ar mājokļa bildēm un mākslinieciskiem reģiona attēliem – pārgājieniem, vietējiem interešu objektiem un to, kas mums šeit patīk. Drīz pēc tam ar mums sazinājās populārais fotogrāfs Alekss Strols, interesējoties par sadarbību. Mēs viņu izmitinājām divus mēnešus, piedāvājot sava veida radošu atpūtu apmaiņā pret bildēm, ko publicēt savā plūsmā. Kad sākām publicēt Aleksa bildes, mēs strauji kļuvām populāri. Tā bija pirmā no daudzajām sadarbībām un konkursiem.

"Mēs ar ģimeni tagad pārvaldām trīs A formas namiņus un joprojām uzņemam influencerus no visas pasaules. Apmaiņā pret viņu jaunumu plūsmā publicēto saturu mēs viņiem piedāvājam vietu, kurā atklāt ko jaunu, gūt piedzīvojumus un atpūsties. Tā tagad ir viena no mūsu galvenajām mārketinga metodēm. No 30% aizņemtības rādītāja mēs esam sasnieguši gandrīz 100%, aizpildot darba dienas, kā arī mēnešus, kuros pieprasījums parasti ir zems. Esam arī piesaistījuši gandrīz 115 tūkstošus sekotāju tiešsaistē. Daži ieteikumi, kā atzīmēt mājokli sociālo tīklu kartē."

1. Piešķiriet mājoklim nosaukumu

"Pirmais solis mājokļa mārketingā var šķist mazs, taču tas ir svarīgs. Izvēlieties mājokļa nosaukumu! Jums vajadzīgs nosaukums, kas ir skaidrs, atmiņā paliekošs un atjautīgs. Pēc tam varat veidot mājokļa zīmolu un reģistrēt lietotājvārdu Instagram platformā.

"Daži jautājumi, lai izvēlētos labāku nosaukumu:

  • Kāda veida mājokli jūs piedāvājat? Vai tas ir kalnu namiņš, mājoklis, kura tuvumā ir pludmale? Vai tas ir Tjūdoru stila nams vai lofts?
  • Vai mājoklī ir izveidots kāds motīvs? Vai iekštelpās ir ievērots kāds noteikts stils? Vai mājoklis ir iekārtots pirātu stilā? (Tāds tik tiešām pastāv!)
  • Vai pastāv saikne ar atrašanās vietu, pilsētu vai ciematu? Vai to var iekļaut nosaukumā?
  • Vai mājoklim ir vēsturiska nozīme? Ideālais nosaukums varētu būt meklējams pagātnē.

"Veiciet izpēti tiešsaistē un uzziniet, kādi paņēmieni izmantoti citos sludinājumos un kādi nosaukumi ir pieejami sociālajos tīklos. Savu pirmo namiņu mēs nodēvējām par godu vienai no tuvējām upēm – Taijas upei. Otro daļu – Haus – iedvesmoja netālā bavāriešu stila pilsēta Levenvērta. Kopā tie kļuva par Tye Haus."

2. Sāciet ar skaistām bildēm

"Kad būs izveidots mājokļa zīmols un sociālo tīklu konti, jūs gribēsiet sākt ar skaistām bildēm. Nevajag, es vēlreiz atkārtoju, nevajag sākt ar kaudzi sliktu bilžu. Attēli jūsu jaunumu plūsmā būs pirmais, ko cilvēki pamanīs, un jūs vēlaties, lai viņi justos iedvesmoti! Tieši tas radīs interesi par jūsu mājokli. Jūsu bildēm būtu jābūt:

  • Saskanīgām: ievērojiet vienotu stilu un estētiku.
  • Kvalitatīvām: publicējiet asus, augstas izšķirtspējas attēlus un video. Nepublicējiet graudainas vai neskaidras bildes.
  • Atbilstošām: saturam būtu pienācīgi jāatspoguļo jūsu īpašums.

"Centieties parādīt, kas padara jūsu mājokli īpašu. Vai tas ir interjers, raksturs vai atrašanās vieta? Uzziniet, kas patiešām raisa interesi par jūsu īpašumu. Atcerieties, ka jūs ne tikai reklamējat savu mājokli, bet arī atklājat, kādus iespaidus viesi gūs, to apmeklējot – par atrašanās vietu, apskates objektiem un aktivitātēm reģionā. Ja jums ne visai padodas uzņemt bildes, apsveriet iespēju iesākumā nolīgt profesionālu fotogrāfu."

3. Veidojiet radošas partnerības

"Vēl viens veids, kā radīt skaistu saturu jaunumu plūsmai, ir sadarboties ar influenceriem (piemēram, fotogrāfiem, blogeriem un videogrāfiem) un piedāvāt viesu uzņemšanu ar atlaidi apmaiņā pret saturu. Iesakām uzzināt par vietējiem fotogrāfiem, blogeriem, videogrāfiem un satura veidotājiem jūsu reģionā un ar viņiem sazināties.

"Šī stratēģija ir viens no galvenajiem veidiem, kā piesaistīt apmeklētājus mūsu lapai. Influenceriem veidojot publikācijas par jūsu mājokli, to pamanīs un atklās jauni lietotāji.

"Kad vēršaties pie influenceriem ar savu piedāvājumu:

  • Rīkojieties profesionāli. Sagatavojieties iepriekš, lai pārzinātu tēmu. Uzdodiet pareizos jautājumus, kas veicinās sadarbību.
  • Izsakieties skaidri. Tas patiešām var būt tik vienkārši kā pateikt: "Sveiki, man patīk, ko jūs darāt. Es vēlos pievērst uzmanību savam Airbnb mājoklim. Vai jūs interesētu radoša sadarbība – viesu uzņemšana apmaiņā pret attēliem vai aprakstu ar jūsu vārdu?"
  • Izklāstiet, ko sagaidāt. Nonāciet pie abpusējas vienošanās, lai būtu skaidrs, ko katrs gaida un ko iegūs. Jums būtu jāvienojas par detalizētu informāciju, piemēram, par piegādes datumiem, tiesībām uz attēliem, birku pievienošanu, attēlu/video skaitu, failu veidiem utt.
  • Padariet to abpusēji izdevīgu. Uztveriet to kā sadarbību un gādājiet, lai partnerība būtu izdevīga abām pusēm.

Vēl viens ar šo jomu saistīts padoms ir izmantot visas iespējas. Ja jums ir pēdējā brīdī pieejami datumi, izmantojiet šo laiku mārketinga pasākumu īstenošanai. Piedāvājiet mājoklī palikt kādam no vietējem influenceriem, lai šo laiku izmantotu papildu satura radīšanai savā jaunumu plūsmā.

4. Piesaistiet sekotājus

Kad jums jau ir aktīvs konts tiešsaistē un daudz lielisku bilžu, ir laiks ļaut par sevi uzzināt citiem. To var paveikt dažādos veidos:

  • Kļūstiet par vietējo tiešsaistes vēstnieku savā reģionā. Atrodiet atbilstošu loku tiešsaistē un iesaistieties tajā. Mums, kas darbojas Tye Haus, patīk sociālajos tīklos sekot līdzi vietējo uzņēmumu jaunumiem un tuvējo atrašanās vietu birkām. Piemēram, mēs sekojam tuvējam slēpošanas kūrortam un reizēm atbildam uz citu cilvēku jautājumiem vai atstājam komentāru un sakām: "Sveiki, nākamreiz droši palieciet pie mums!"
  • Sadarbojieties ar zīmoliem, lai rīkotu konkursus un piešķirtu dāvanas. Mēs arī rīkosim konkursus un akcijas, lai palielinātu sekotāju skaitu. Domājiet radoši, lai atrastu partnerus, kas ir piemēroti jūsu "zīmolam". Mēs esam sadarbojušies ar segu, gultasveļas un galda piederumu uzņēmumu, lai savstarpēji veicinātu interesi sekotāju vidū. Viņus uzrunājām šādi: "Sveiki! Mums padomā ir piesaistīt dažus influencerus, kas pieminēs jūsu ražojumus. Vai jums būtu interese sadarboties? Varam piedāvāt arī bezmakasas rezervāciju." Tās ir arī lieliskas iespējas sākt veidot e-pasta datubāzi.

5. Izturieties patiesi

Gan tiešsaistē, gan klātienē pārmērīga sevis reklamēšana cilvēkus parasti atgrūž, tāpēc ir svarīgi saziņā vienmēr saglabāt patiesumu. Nerakstiet vienu un to pašu komentāru pie katras influencera publikācijas tikai tāpēc, lai jūs pamanītu, un nesāciet bombardēt ar ziņojumiem katru kontu, ko ieraugāt. Pastāv smalka robeža, un cilvēki var sajust, ka jūsu centieni ir pārāk uzmācīgi. Runājiet patiesi, un jūs piesaistīsiet īstos cilvēkus.

Mans personīgais zelta noteikums ir nepārspīlēt ar mirkļbirkām. Mēs atzīmējam pāris saistītas plūsmas bildē un katrai publikācijai pievienojam tikai 5-10 mirkļbirkas. Daži izmanto veselu gūzmu bilžu atzīmju un mirkļbirku, lai tiktu pamanīti, taču es dodu priekšroku netiešākai, vienkāršākai pieejai.

Atcerieties, ka sekotāju piesaistīšanai ir vajadzīgs laiks un to nevar paveikt acumirklī. Ņemiet vērā šos padomus, rīkojieties radoši, un jūsu kopiena sociālajos tīklos pavisam noteikti augs. Tas atspoguļosies arī aizņemtības rādītājos!

Lai veicas viesu uzņemšanā!
Toms

Svarīgākais

  • Izvēlieties atmiņā paliekošu un labu nosaukumu, lai veidotu mājokļa zīmolu.

  • Publicējiet skaistas, kvalitatīvas bildes, lai iedvesmotu cilvēkus un pārliecinātu rezervēt mājokli.

  • Sadarbojieties ar vietējiem influenceriem, lai piedāvātu atlaidi apmaiņā pret saturu.

  • Iegūstiet sekotājus, kļūstot par sava reģiona vēstnieku tiešsaistē.

  • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī izmitināšanas pārnešanai jaunā līmenī.
Airbnb
2019. g. 22. maijs
Vai tas bija noderīgi?