Izmantojiet Airbnb priekšrezervācijas ziņojumu funkciju pēc iespējas efektīvāk
Kāpēc izvēlējāties doties uz šo reģionu? Kas dosies jums līdzi? Cikos plānojat ierasties? Saņemot rezervāciju, Airbnb mājokļu saimnieki labprāt uzzinātu atbildes uz vairākiem jautājumiem. Daudzi saimnieki izmanto iespēju iepazīt savus potenciālos viesus, uzdodot šos jautājumus, pirms viesi veic tūlītējo rezervāciju. Tas, protams, nav obligāti, bet jautājumu pievienošana priekšrezervācijas ziņojumam var palīdzēt uzzināt vairāk par potenciālajiem viesiem, vienkāršot rezervācijas procesu, kā arī izveidot lielisku saziņu ar viesiem jau no paša sākuma.
Vēlāk šomēnes Airbnb piedāvās uzlabotu funkciju: priekšrezervācijas ziņojumu. Tas ir labāks veids, kā saimnieki var nosūtīt sveicienu un uzdot visus sev interesējošos jautājumus, pirms viesi veic tūlītējo rezervāciju. (Varēsiet arī plaši izteikties, jo esam palielinājuši rakstzīmju skaitu. Un, ja pašlaik izmantojat sveiciena ziņojumu, jums nekas nav jāmaina.) Jūsu potenciālie viesi izlasīs jūsu ziņojumu, veicot rezervāciju, un varēs atbildēt uz jūsu jautājumiem pirms rezervācijas apstiprināšanas.
Lūk, daži piemēri, kā pēc iespējas veiksmīgāk izmantot Airbnb priekšrezervācijas ziņojumu funkciju.
Pieci citu saimnieku ieteikumi par pirmsrezervācijas ziņojumu
1. Vispirms pasakieties savam potenciālajam viesim
- "Es domāju, ka tas ir labs veids, kā vairot uzticību, un veids, kā veiksmīgi uzņemt viesus," – Huans no Medeljinas Kolumbijā.
- "Es vienmēr pateicos viesiem par rezervācijas pieprasījumu un lūdzu viņus rūpīgi iepazīties ar sludinājuma informāciju un mājokļa noteikumiem." – Keta no Olbani Austrālijā.
- "Sirsnīgi sveicieni! Laipni lūdzu šajā mājoklī, par kuru no sirds rūpējos. Šī ir vieta labsajūtai tiem, kam patīk atrasties tuvāk dabai.
- Kāpēc izvēlējāties doties uz šo reģionu?
- Ar ko ceļosiet kopā?
- Cikos plānojat ierasties?
- Kāpēc izvēlējāties kotedžu?" – Huans no Medeljinas Kolumbijā.
- "Ar nepacietību gaidām jūsu ierašanos un vēlamies zināt:
- Kāpēc izvēlējāties doties uz Daremu?
- Cikos varam organizēt jūsu reģistrēšanos?
- Kas ceļo kopā ar jums?
- Ja plānojat ieturēt brokastis pie mums, vai ir kādi uztura ierobežojumi, ar ko mums būtu jārēķinās?
- Vai jums ir kādi jautājumi par mājokļa noteikumiem? Gaidīsim jūsu ziņu!" – Alise un Džefs no Daremas Ziemeļkarolīnā.
2. Pajautājiet par vissvarīgāko
Padomājiet par to, kas viesošanos varētu padarīt lielisku (vai ne tik lielisku) gan jums, gan viesiem, un pajautājiet viņiem par to savā priekšrezervācijas ziņojumā, kā to dara šie saimnieki:
- "Par svarīgāko jautājumu uzskatu – kāpēc izvēlējāties doties uz šo reģionu? Tas man palīdz labāk sagatavoties viesu uzņemšanai. Ja viesu nolūks ir apmeklēt noteiktu galamērķi, es vēlos viņiem atklāt, cik tālu tas ir un cik ilgi turp jābrauc. Ja viņi ierodas atzīmēt jubileju vai kādu citu īpašu notikumu, es vēlos viņus apsveikt un atstāt kādu nelielu pārsteigumu. Ja viesis ierodas uz vietēji rīkotu pasākumu, es varu dot kādu padomu vai ieteikt labu vietu vakariņošanai pēc pasākuma." – Emīlija no Orono Menā.
- "Es jautāju viesiem, kad viņi ieradīsies (kas ir ļoti svarīgi), un vēlreiz atgādinu agrāko reģistrēšanās laiku, ko piedāvāju, piebilstot, ka katrs Airbnb mājoklis ir atšķirīgs un nelīdzinās viesnīcām." – Anžē, Ņujorka.
3. Iesakiet viesiem pārlasīt sludinājumu un mājokļa noteikumus
Rakstot pirmsrezervācijas ziņojumu, izmantojiet iespēju atgādināt viesiem par būtiskāko, ko viņi, iespējams, ir palaiduši garām. "Es sevi iztēlojos viesa vietā," saka Marija Līna, saimniece Francijā. "Reizēm tā aizraujamies, atrodot savu sapņu dzīvokli, ka steidzam to rezervēt. Reiz rezervēju dzīvokli, pat neapjaušot, ka tajā netiek nodrošināta gultas veļa! Tāpēc domāju, ka es nebūtu pieļāvusi šādu kļūdu, ja saimnieki man būtu ieteikuši vēlreiz pārlasīt sludinājumu." Citu saimnieku ieteikumi:
- "Es viesiem atgādinu par trim stāviem un lifta neesamību, ko daži ir atklājuši, tikai ierodoties!" – Beatrise no Ansī Francijā.
- "Es viesus brīdinu par iespējamo ūdens trūkumu naktī, jo apkaimē ir ierobežota komunālo pakalpojumu pieejamība, un piedāvāju sagatavot ūdeni, ja viņiem tas būs nepieciešams." – Huans no Medeljinas Kolumbijā.
- "Es viesiem pārvaicāju, vai viņi ir sapratuši, ka dzīvoju pilsētas daļā, kas vietām var būt vizuāli nepievilcīga." – Helēna no Bristoles Anglijā.
- "Es viesiem jautāju, vai viņi ir sapratuši dzīvokļu novietojumu, un vienojos par skatu, kas paveras no tiem, jo mums ir dzīvokļi ar skatu gan uz ezeru, gan uz dārzu." – Ana no Ohridas Maķedonijā.
- "Es viesiem atgādinu arī mājokļa noteikumus attiecībā uz smēķēšanas, mīļdzīvnieku un ballīšu aizliegumu, kā arī maksimālo sešu viesu skaitu īpašumā. Es paskaidroju, ka šī informācija palīdzēs man noteikt, vai mūsu mājoklis ir viesiem piemērots." – Linda un Ričards no Sanantonio Teksasā.
4. Iepazīstiet savus viesus
Lai pielāgotu viesu uzņemšanu un darītu viesiem zināmu, ka viņi jums rūp, saimnieki iesaka uzdot šādus jautājumus:
- "Es jautāju, vai viņi ir kafijas cienītāji – vidēja vai tumša grauzdējuma –, un, ja viņiem kafija iet pie sirds, pirms viņu ierašanās sagatavoju svaigi grauzdētu kafiju. Ja apkaimē notiek būvniecība, es par to informēju pirms rezervācijas apstiprināšanas. Ja viesi plāno ierasties ar automašīnu, es viņus informēju par gaidāmajām neērtībām – autostāvvietu ierobežojumiem, izmaksām un satiksmi. Visbeidzot, es pieminu mūsu tūrisma objektu Nr. 1 un iesaku viesiem iegādāties biļeti vismaz divus mēnešus iepriekš. Tādējādi viesi var pārliecināties, ka domāju par viņu interesēm vēl pirms viņu ierašanās." – Donna, Sanfrancisko.
- "Katru reizi, kad pieņemu rezervāciju, viesiem uzdodu vienādus jautājumus, kā arī pavaicāju par bērniem: Cikos jūs ieradīsieties? Cik daudz gultu jums būs nepieciešams? Vai jums būs nepieciešama mazuļu gultiņa vai augstais krēsls?" – Žans Pjērs no Monē Francijā.
- "Mēs dzīvojam nelielā lauksaimniecības un tūrisma pilsētiņā, tāpēc vienmēr viesiem jautāju, vai viņi ir bijuši šeit jau iepriekš. Ja nē, sniedzu informāciju par restorāniem un darba laiku, kā arī par vietēji pieejamajām iespējām. Ja nepieciešams, es vienmēr viesiem palīdzu ieplānot aktivitātes." – Dafne no Montagjū Dienvidāfrikā.
5. Atklājiet savu viesu uzņemšanas stilu
Daži saimnieki uzdod daudz priekšrezervācijas jautājumu, bet citi ne. Saimnieki iesaka, uzdodot jautājumus savā priekšrezervācijas ziņojumā, atspoguļot savu viesu uzņemšanas stilu – brīvāku vai striktāku. Tādējādi arī viesi varēs noteikt, vai mājoklis ir viņiem piemērots:
- "Es vispār neuzdodu jautājumus. Es neuzskatu, ka būtu pieklājīgi jautāt par ceļojuma mērķi. Tā kā viesi nedzīvo dzīvoklī kopā ar mani, tā nav mana darīšana." – Ilona no Torremolinosas Spānijā.
- "Lielākā daļa viesu savā rezervācijas pieprasījumā atklāj diezgan daudz informācijas, bet, ja viņu sākotnējais ziņojums ir īss, es uzdodu šādus obligātos jautājumus:
- Vai rūpīgi izlasījāt visu mājokļa aprakstu, ritinot līdz apakšai un iepazīstoties arī ar mājokļa noteikumiem?
- Vai apņematies ievērot mājokļa noteikumus un izturēties pret īpašumu cienīgi?
- Vai pirms rezervācijas veikšanas uzdevāt visus sev interesējošos jautājumus?
- Vai izprotat, cik svarīgi ir paziņot aptuveno ierašanās laiku? Ja kādu iemeslu dēļ tomēr nevarat ierasties šajā laikā, lūdzu, savlaicīgi informējiet mūs par to?
- Vai pēc rezervācijas apstiprināšanas rūpīgi iepazīsieties ar ceļojuma plānu, pārliecinoties, ka datumi un viesu skaits ir pareizs, un ņemsiet vērā durvju kodus un citu ierašanās informāciju?" – Sāra no Sajulitas Meksikā.
- "Man nepatīk bombardēt viesi ar jautājumiem, sazinoties pirmo reizi, lai gan es pilnībā saprotu saimniekus, kuri vēlas iegūt vairāk informācijas. Vienīgais, ko es pieprasu, ir visu viesu (tostarp viņu mīļdzīvnieku!) pilnie vārdi un uzvārdi. Pēc savas pieredzes spriežu, ka nav jāuztraucas, ja viesi nevēlas sniegt vairāk informācijas – katram ir savs atšķirīgs saziņas stils." – Suzanne no Ziemeļkarolīnas
.
Kad būsiet saglabājis pirmsrezervācijas ziņojumu, potenciālie viesi to saņems automātiski, veicot tūlītējo rezervāciju. Priekšrezervācijas ziņojuma vienreizēja izveide palīdzēs vienkāršot rezervācijas procesu, ļaus justies mierīgāk un informēs viesus par lielisko ceļojumu, kas viņus sagaida.
Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.