Padariet reģistrēšanos un izrakstīšanos vienkāršu

Ļaujiet viesiem justies laipni gaidītiem visā rezervācijas norises laikā.
Autors: Airbnb, publicēts 2024. g. 15. apr.
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2024. g. 15. apr.

Reģistrēšanās un izrakstīšanās ir svarīgi brīži, kas var noteikt to, vai saņemsiet piecu zvaigžņu novērtējumu. Viesi sagaida, ka varēs viegli iekļūt mājoklī, jutīsies gaidīti un varēs doties tālāk savās gaitās bez sarežģījumiem.

Vienkāršojiet reģistrēšanos

Ierodoties viesiem ir svarīgi zināt, kā atrast jūsu mājokli un atslēgt ieejas durvis. Meklējiet veidus, kā vienkāršot reģistrēšanos:

  • Svarīgu informāciju iekļaujiet ierašanās ceļvedī. Sludinājuma redaktorā vienuviet varat pievienot vai pielāgot reģistrēšanās veidu un laiku, ceļa norādes, mājokļa rokasgrāmatu, Wi-Fi paroli un daudz citas informācijas. Viesi saņem šo informāciju pēc rezervēšanas.

  • Detalizēti parādiet to, kā iekļūt mājoklī. Iekļaujiet bildes vai pat videoklipu, lai palīdzētu viesiem reģistrēties. Piemēram, varat pievienot bildi, kurā redzama vārtu aizslēga atrašanās vieta vai tas, kā atvērt aizslēdzamo kastīti. 

  • Priekšskatiet savu ceļvedi. Pieskarieties pogai Skatīt, lai aplūkotu, kā tieši ierašanās informācija tiek parādīta viesiem. Palūdziet kādam draugam pārbaudīt norādījumus un ieviesiet nepieciešamās korekcijas, lai vienkāršotu reģistrēšanos.

  • Labiekārtojiet savu mājokli. Ierīkojiet apgaismojumu, izvietojiet zīmes vai sagādājiet cita veida slēdzeni, piemēram, elektronisko slēdzeni vai kodu, lai reģistrēšanās noritētu raitāk gan jums, gan viesiem.

Viesi var jums nosūtīt ziņojumus ar jautājumiem par reģistrēšanos. Atbildiet, cik ātri vien iespējams, jo īpaši 24 stundu laikā pirms viesa ierašanās.

Ļaujiet viesiem justies gaidītiem

Tas, kā uzņemat viesus un paredzat viņu vajadzības, ir izcilas viesmīlības pamatā. Viesi patiešām novērtē, ja saimnieki pievērš uzmanību pat vissīkākajai detaļai.

  • Ieplānojiet sveiciena ziņojumu. Reģistrēšanās dienā informējiet viesus, ka esat pieejams, ja kaut kas ir nepieciešams.

  • Uzņemiet viesus iekļaujošā veidā. Atcerieties, ka viesu uzskati vai paražas var atšķirties no jūsējām.

  • Esiet pretimnākošs. Izrādiet interesi par viesiem un kā prioritāti izvirziet viņu vajadzības, vienlaikus respektējot arī privātumu.

Rī, saimnieku konsultatīvās padomes loceklei un supersaimniecei Jomitanā, Japānā, patīk atstāt zīmīti ar sveicienu un noderīgu informāciju par apkārtni. "Ja viesi ir vecāki, kuri man ir teikuši, ka ieradīsies kopā ar maziem bērniem, es iesaku veikalu, kur var izdevīgi iegādāties autiņbiksītes," viņa stāsta. "Ja viesiem ir suns, es iesaku, kur iegādāties augstas kvalitātes barību mīļdzīvniekiem."

Atstājiet paliekošu iespaidu

Uztveriet izrakstīšanos kā viesu pēdējo iespaidu par jūsu mājokli. Neļaujiet nekam sabojāt viņu atmiņas par lielisko uzturēšanos.

Izmantojiet ierašanās ceļvedi, lai sniegtu skaidrus un vienkāršus izrakstīšanās norādījumus. Padomājiet par to, vai tādi izrakstīšanās uzdevumi kā atkritumu iznešana vai lietoto dvieļu salikšana vienkopus rada viesiem piecu zvaigžņu vērtas uzturēšanās iespaidu. Iekļaujot šos darbus savā uzkopšanas procedūrā, varat saņemt labākas atsauksmes.

Pēc katras uzturēšanās nosūtiet viesiem pateicības ziņojumu. Aiciniet atgriezties un pasakiet, ka novērtēsiet atsauksmes. Pajautājiet, ko viesi novērtētu nākamreiz.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2024. g. 15. apr.
Vai tas bija noderīgi?