Izmantojiet viesu atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus
Uztveriet atsauksmes kā iespēju augt un attīstīties.
Autors: Airbnb, publicēts 2025. gada 17. sept.
Koncentrēšanās uz detaļām
Izmantojiet viesu atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus
Atsauksmju pārvēršana rīcības plānā
Izmantojiet viesu atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus
Augstāks vērtējums un pozitīvākas atsauksmes var palielināt rezervāciju skaitu un ieņēmumus. Lūk, kā varat izmantot atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus, pamatojoties uz viesu viedokļiem.
Aiciniet sniegt atsauksmes
Lūdziet viesu viedokli, lai parādītu, ka apņematies veikt uzlabojumus.
- Nosūtiet ieplānoto ziņojumu izrakstīšanās brīdī. Lūdziet sniegt atsauksmes, tostarp konkrētas atziņas par to, kā jūs varētu vēl vairāk iepriecināt viesus.
- Iesniedziet atsauksmes par viesiem. Tādējādi jūs atgādināsiet, ka viesiem ir jāsniedz publiska atsauksme par jums. Atsauksmes viens par otru jūs varat sniegt 14 dienu laikā pēc izrakstīšanās.
Mācieties no vērtējumiem un atsauksmēm
Izstrādājiet vienkāršu procesu, lai noteiktu, kurus ieteikumus iekļaut.
- Izlasiet katru atsauksmi. Pasakiet viesiem paldies par ieguldījumu un apdomājiet, kas no tā būtu svarīgs jūsu mājoklim un viesu uzņemšanas procesiem, kā arī citiem viesiem.
- Pievērsiet uzmanību piezīmēm. Viesi var arī nosūtīt saimniekam piezīmi ar papildu ieteikumiem vai atsauksmēm. Šo informāciju redzēsiet tikai jūs un Airbnb. Piezīmes un publiskās atsauksmes palīdz Airbnb uzlabot meklēšanas rezultātus un noteikt viesu iecienītos mājokļus.
- Ņemiet vērā vērtējumu zvaigznēs. Viesi var sniegt vērtējumu zvaigznēs noteiktās kategorijās, izvēloties tās no saraksta, lai paustu, kas viņiem patika un ko varētu uzlabot. Novērojiet tendences, piemēram, novērtējot tīrību, viesi bieži norāda "pārmērīgi daudz lieku mantu" vai, novērtējot reģistrēšanos, piemin, ka "norādījumi nav skaidri".
Ieviesiet uzlabojumus
Vienmēr ir iespējams uzlabot to, ko jūs piedāvājat viesiem.
- Atbildiet uz atsauksmēm. Kad viesi sniedz ieteikumus, atbildiet uz tiem, pasakot paldies un komentējot atsauksmes. Tas liecina, ka jūs uztverat atsauksmes nopietni. Ja atbildēsiet uz publisku atsauksmi, jūsu atbilde būs redzama zem tās.
- Koncentrējieties uz risinājumiem. Ja rodas problēmas, nosakiet to pamatcēloni un noskaidrojiet, ko jūs varat ietekmēt. Piemēram, tumšu telpu varat padarīt mājīgāku, izmantojot lampas, telpaugus un spoguļus.
- Pastāstiet par atsauksmēm savai atbalsta komandai. Iespējams, jums būs jāsniedz papildu norādījumi partnersaimniekiem un uzkopšanas speciālistiem. Piemēram, ja viesi dīvānā atrod drupačas, informējiet par to personas, kuras jums palīdz uzkopt mājokli.
- Atjauniniet sludinājumu. Atsauksmes parasti atspoguļo to, cik ļoti jūsu piedāvājums atbilstat gaidītajam. Papildērtībām, bildēm un sludinājuma aprakstam ir jāatbilst tam, ko pašreiz piedāvājat.
Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.
Koncentrēšanās uz detaļām
Izmantojiet viesu atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus
Atsauksmju pārvēršana rīcības plānā
Izmantojiet viesu atsauksmes, lai ieviestu uzlabojumus
Airbnb
2025. gada 17. sept.
Vai tas bija noderīgi?