Kā rīkoties, ja saņemta negatīva atsauksme

Atbildiet uz negatīvajām atsauksmēm, sniedzot konkrētu informāciju par veiktajiem uzlabojumiem.
Autors: Airbnb, publicēts 2021. gada 4. maijs
Atjaunināšanas datums: 2025. gada 24. febr.

Sliktas atsauksmes nav patīkamas, taču laiku pa laikam tādas saņem pat visaugstāk novērtētie saimnieki. Lūk, daži ieteikumi, kā rīkoties, saņemot negatīvu viesa atsauksmi.

Atbildēšana uz sliktām atsauksmēm

Publiski atbildot, jūs demonstrējat viesiem, ka labprāt uzklausāt ieteikumus. Īsa, draudzīga atbilde var palīdzēt pārliecināt citus viesus, ka jums rūp viņu pieredze.

"Nedomāju, ka ir kāds saimnieks, kurš būtu saņēmis tikai nevainojamas atsauksmes," saka Endrjū, viesis, kurš ir arī supersaimnieks Berlīnē. "Es vairāk novērtēju tos, kuri nopietni uztver kritizējošas atsauksmes."

Lieciet lietā šos padomus par to, kā atbildēt uz sliktām atsauksmēm:

  • Pateicieties viesiem par atsauksmēm. Tas var skanēt pavisam vienkārši: "Paldies par atsauksmi! Patiesi novērtējam laiku, ko veltījāt atsauksmes sniegšanai."
  • Pastāstiet, kā uzlabojat savu mājokli. Jūs varētu norādīt: "Atvainojamies, ka gultas bija neērtas. Miegs ir svarīgs, tāpēc esam papildinājuši gultas ar virsmatračiem."

Varat pieprasīt jebkuras atsauksmes noņemšanu, kas, jūsuprāt, neatbilst mūsu atsauksmju politikai, piemēram, atsauksmi, kas iesniegta atriebības nolūkā.

Uzlabojumi laika gaitā

Atbilstības un tīrības problēmas ir divi no biežākajiem iemesliem, kāpēc viesi saimniekiem piešķir vērtējumu, kas ir zemāks par piecām zvaigznēm. Izmantojiet viesu atsauksmes kā iespēju uzlabot viesu uzņemšanu.

Lūk, daži veidi, kā demonstrēt viesiem, ka vienmēr esat gatavībā veikt uzlabojumus:

  • Uztveriet atsauksmi kā iespēju. Viesi piedāvā redzējumu, kas jums iepriekš var nebūt ienācis prātā, piemēram, jūs varētu vienkāršot reģistrēšanās procesu vai nodrošināt mājoklī vairāk dvieļu.
  • Sniedziet atklātu informāciju. Regulāri atjauniniet bildes un sludinājuma aprakstu, lai atspoguļotu to, ko pašlaik piedāvājat. Paskaidrojiet, kā novēršat iespējamos trūkumus, piemēram, nodrošinot ausu aizbāžņus, ja jūsu ielā valda troksnis.

  • Praktizējiet iekļaujošu viesu uzņemšanu. Koncentrējieties uz to, lai katrs viesis justos gaidīts, izmantojot dzimumneitrālu uzrunu un izceļot cilvēkiem ar īpašām vajadzībām pielāgotu aprīkojumu.
  • Sazinieties ar viesiem viņu ceļojuma laikā. Izmantojiet ieplānotos ziņojumus, lai apvaicātos, kā viesi jūtas, un tūlītēji reaģētu jebkādu bažu gadījumā.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2021. gada 4. maijs
Vai tas bija noderīgi?