Iekļaujoša prakse, lai palīdzētu ikvienam viesim justies gaidītam

Saņemiet rūdītu saimnieku padomus par dažādām tēmām – no sludinājuma atjaunināšanas līdz atsauksmju sniegšanai par viesiem.
Autors: Airbnb, publicēts 2022. g. 27. jūn.
4 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2022. g. 15. jūl.

Svarīgākais

Uzņemot viesus ar Airbnb, jūsu mājoklis ir atvērts cilvēkiem no visas pasaules, un atvērtība ir viesu uzņemšanas pamats.

Lai kļūtu par veiksmīgu saimnieku, ir jāsaprot, kā palīdzēt jebkādas izcelsmes cilvēkiem justies ērti un kā mājās. Mēs kā kopiena apņemamies ar cieņu un bez aizspriedumiem uzņemt ikvienu viesi – neatkarīgi no rases, reliģijas, valstiskās vai etniskās piederības, invaliditātes, dzimuma, dzimumidentitātes, seksuālās orientācijas un vecuma.

Iekļaujoša viesu uzņemšana ir neatņemama veiksmīga saimnieka darba daļa. Tas nozīmē:

  • Visu viesu pieņemšanu un laipnu uzņemšanu neatkarīgi no viņu izcelsmes.

  • Vienlīdzīgu uzņemšanu un pielāgošanos viesu vajadzībām.

  • Saiknes veidošanu, balstoties kopīgajā un atšķirīgajā.

  • Atvērtu attieksmi un gatavību uzdot jautājumus, lai uzzinātu, kas viesiem varētu būt nepieciešams uzturēšanās laikā.

Airbnb ir apkopojis saimnieku, viesu un ekspertu atziņas, lai jūs varētu īstenot iekļaujošu praksi savā viesu uzņemšanas darbā un ar siltu viesmīlību sagaidīt ikvienu viesi. Šīs ieteicamās darbības – no sludinājuma izveides līdz atsauksmju sniegšanai – var palīdzēt mazināt neapzinātos aizspriedumus un nodibināt saikni ar viesiem.

Pirms rezervācijas: izveidojiet iekļaujošu sludinājumu

Skaidri parādot, ka uzņemat dažādas izcelsmes cilvēkus, varat palīdzēt viesiem no vēsturiski diskriminētām kopienām justies ērti un iedrošināt viņus rezervēt jūsu mājokli. Runājot ar viesiem, mēs uzzinājām, ka šo kopienu pārstāvji pirms rezervēšanas sludinājumos īpaši meklē iekļaujošus signālus.

Lūk, daži piemēri, kā varat apliecināt, ka esat iekļaujošs saimnieks:

  • Sludinājuma apraksta pirmajos teikumos skaidri norādiet, ka uzņemat dažādas izcelsmes cilvēkus (skatiet piemērus tālāk).

  • Precīzi aprakstiet sava īpašuma piekļūstamības aprīkojumu un atjauniniet bildes.

  • Norādiet profilā savu vietniekvārdu (piemēri: viņš, viņa, cits). Tas ir veids, kā parādīt, kā vēlaties, lai jūs uzrunā, un norāda, ka jums rūp arī viesu vēlamo vietniekvārdu lietošana.

  • Ieslēdziet tūlītējo rezervēšanu, lai ļautu viesiem rezervēt jūsu mājokli bez iepriekšēja apstiprinājuma. Tas arī norāda, ka esat ar mieru uzņemt ikvienu, kas atbilst jūsu noteiktajiem rezervēšanas kritērijiem.

  • Piedāvājiet pagaidu apstiprinājumu un iedrošinājumu viesiem, kuri ar jums sazinās pirms rezervēšanas. Esam uzzinājuši, ka pirms rezervēšanas viesi dažkārt sazinās ar saimniekiem, lai noskaidrotu, vai viņi būs pieņemti un gaidīti.

  • Pirms noraidāt viesa rezervācijas pieprasījumu, rūpīgi pārdomājiet noraidīšanas iemeslu. Vai jūs justos ērti, to klātienē izskaidrojot viesim?

Padoms. Pastāstiet vairāk par sevi un savām interesēm profilā un sludinājuma aprakstā, lai jūsu viesi varētu atklāt ar jums kopīgo.

Varat mēģināt pielāgot iekļaujošos apgalvojumus, ko savos sludinājumos izmanto citi saimnieki. Mēs apspriedāmies ar saimnieku konsultatīvās padomes locekļiem un guvām šādus piemērus:

  1. Pīters no Sanfrancisko raksta: "Manas mājas ir droša vieta cilvēkiem, kas pārstāv visas minoritāšu un diskriminētās grupas. Es labprāt uzņemu visu rasu, ticību, dzimumu un seksuālo orientāciju viesus."

  2. "Mana sludinājuma otrajā bildē ir redzams piemineklis ar uzrakstu "Tu iederies"," saka Šinja no Osakas Japānā. Šinja kā nodoma apliecinājumu iekļauj arī bildi, kurā teikts: "Es cienu dažādību un atvērtību". To varat ierakstīt arī bildes aprakstā.

Pirms ierašanās: gādājiet, lai katrs viesis justos iekļauts

Kad jūsu mājoklis ir rezervēts, nosūtiet viesiem draudzīgu, laipnu ziņojumu. Ļoti būtiski ir izrādīt empātiju un neizdarīt pieņēmumus.

  • Personalizējiet sveiciena ziņojumu, izmantojot viesu profila informāciju. Tas var ietvert jautājumus par viņu interesēm, dzimto pilsētu un hobijiem.

  • Runājot ar un par viesiem, izsakieties neitrāli attiecībā uz dzimumu un orientāciju. Ieteicams neizdarīt pieņēmumus par personas dzimumu un attiecību statusu.

  • Ja viesis jautā par piekļūstamības vajadzībām, noteikti atbildiet uz viņa jautājumiem un pavaicājiet, kas vēl viesim varētu būt nepieciešams.

Padoms. Pamēģiniet nosūtīt viesiem ziņojumu ar jautājumu: "Ko es varu darīt, lai jūs justos ērti, pavadot laiku manā mājoklī?"

Ja nepieciešama iedvesma, smelieties to no ziņojumiem, ko viesiem ir sūtījuši citi saimnieki. Lūk, divi piemēri:

  1. Maikls no Falkaras Īrijā min, ka viņš par prioritāti izvirza draudzīgas saiknes izveidi jau pašā sākumā. "Es vienmēr pateicos viesiem par vēlmi palikt mūsu mājoklī," viņš saka. "Tad es minu, ka sazināšos ar viņiem neilgi pirms apmeklējuma, novēlu jauku dienu un [pasaku], ka tikmēr gadījumā, ja kaut kas ir nepieciešams, viņi droši var ar mani sazināties."

  2. Sūzena no Denveras raksta: "Mūsu mājas ir jūsu mājas. Ērti iekārtojieties. Jūtieties kā mājās. Ja jums ienāk prātā kāds veids, kā varam uzlabot viesu uzņemšanu, lūdzu, dariet mums to zināmu."

Pēc reģistrēšanās: gādājiet, lai viesi justos ērti

Viesi – jo īpaši vēsturiski diskriminēto kopienu pārstāvji – mums ir atklājuši, kas viņiem ļauj justies gaidītākiem:

  • Kad vien varat, iespējojiet pašreģistrēšanos, taču pajautājiet viesiem, vai viņi labprātāk vēlētos reģistrēties klātienē.
  • Neapmeklējiet viesus bez vajadzības. Tā vietā rūpējieties par viesu privātumu un skaidri informējiet, ka esat viesu rīcībā (klātienē vai virtuāli), ja tas ir nepieciešams.

Padoms. Iekļaujiet svarīgu informāciju par mājokli mājokļa noteikumos, lai viesi varētu tai piekļūt digitāli.

Pēc izrakstīšanās: novērtējiet viesus objektīvi

Atsauksmes ir Airbnb uzticamās kopienas pamats. Atsauksmes iesniegšana ir iespēja izteikt viesiem pateicību un sniegt noderīgus ieteikumus.

  • Vērtējiet visus viesus pēc vienādiem standartiem.

  • Kad vien varat, uzņemiet viesus, kas tikai nesen ir pievienojušies Airbnb, un pēc uzturēšanās sniedziet par viņiem atsauksmes. Atsauksme var patiesi palīdzēt viesim, veicot turpmākas rezervācijas.

  • Mudiniet viesus atstāt atsauksmes. Esam atklājuši, ka ceļotāji no vēsturiski diskriminētām kopienām pirms rezervāciju veikšanas bieži lasa atsauksmes, lai noskaidrotu, vai citi viņiem līdzīgi viesi ir jutušies gaidīti.

Noteikti ievērojiet šo iekļaujošo praksi, jo īpaši tad, ja vēl tikai sākat uzņemt viesus. Atcerieties, ka visu viesu uzņemšanā pats galvenais ir uzdot jautājumus par viesu vajadzībām un uzturēt saziņu.

Jūs varat izturēties atvērti un pieņemoši, vienkārši pajautājot viesiem: "Kas jums nepieciešams, lai manā mājoklī justos ērti un gaidīti?" Cerams, ka, šādi rīkojoties, jūs atvieglosiet viesiem ceļu līdz jūsu namdurvīm un sniegsiet viņiem iespēju lieliski pavadīt laiku, uzturoties jūsu mājoklī.

Svarīgākais

Airbnb
2022. g. 27. jūn.
Vai tas bija noderīgi?