Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem

    Iekļaujoša prakse, lai palīdzētu ikvienam viesim justies gaidītam

    Saņemiet rūdītu saimnieku padomus par dažādām tēmām – no sludinājuma atjaunināšanas līdz atsauksmju sniegšanai par viesiem.
    Autors: Airbnb, publicēts 2022. g. 27. jūn.
    5 min lasāmviela
    Atjaunināšanas datums: 2022. g. 15. jūl.

    Svarīgākais

    Uzņemot viesus ar Airbnb, jūsu mājoklis ir atvērts cilvēkiem no visas pasaules, un atvērtība ir viesu uzņemšanas pamats.

    Lai kļūtu par veiksmīgu saimnieku, ir jāsaprot, kā palīdzēt jebkādas izcelsmes cilvēkiem justies ērti un kā mājās. Mēs kā kopiena apņemamies ar cieņu un bez aizspriedumiem uzņemt ikvienu viesi – neatkarīgi no rases, reliģijas, valstiskās vai etniskās piederības, invaliditātes, dzimuma, dzimumidentitātes, seksuālās orientācijas un vecuma.

    Iekļaujoša viesu uzņemšana ir neatņemama veiksmīga saimnieka darba daļa. Tas nozīmē:

    • Visu viesu pieņemšana un laipna uzņemšana neatkarīgi no izcelsmes.

    • Vienlīdzīga uzņemšana un pielāgošanās viesu vajadzībām.

    • Saiknes veidošana, balstoties kopīgajā un atšķirīgajā.

    • Atvērta attieksme un gatavība uzdot jautājumus, lai uzzinātu, kas viesiem varētu būt nepieciešams uzturēšanās laikā.

    Airbnb ir apkopojis saimnieku, viesu un ekspertu atziņas, lai jūs varētu īstenot iekļaujošu praksi savā viesu uzņemšanas darbā un ar siltu viesmīlību sagaidīt ikvienu viesi. Šīs ieteicamās darbības – no sludinājuma izveides līdz atsauksmju sniegšanai – var palīdzēt mazināt neapzinātos aizspriedumus un nodibināt saikni ar viesiem.

    Pirms rezervācijas: izveidojiet iekļaujošu sludinājumu

    Skaidri parādot, ka uzņemat dažādas izcelsmes cilvēkus, varat palīdzēt viesiem no vēsturiski diskriminētām kopienām justies ērti un iedrošināt viņus rezervēt jūsu mājokli. Runājot ar viesiem, mēs uzzinājām, ka šo kopienu pārstāvji pirms rezervēšanas sludinājumos īpaši meklē iekļaujošus signālus.

    Lūk, dažas lietas, ko varat darīt, lai apliecinātu, ka esat iekļaujošs saimnieks:

    • Sludinājuma apraksta pirmajos teikumos skaidri norādiet, ka uzņemat dažādas izcelsmes cilvēkus (skatiet piemērus tālāk).

    • Precīzi aprakstiet sava īpašuma piekļūstamības aprīkojumu un atjauniniet bildes.

    • Norādiet profilā savu vietniekvārdu (piemēri: viņš, viņa, viņi). Tas ir veids, kā parādīt, kā vēlaties, lai jūs uzrunā, un norāda, ka jums rūp arī viesu vēlamo vietniekvārdu lietošana.

    • Ieslēdziet Tūlītējās rezervēšanas iespēju, lai ļautu viesiem rezervēt jūsu mājokli bez iepriekšēja apstiprinājuma. Tas arī norāda, ka esat ar mieru uzņemt ikvienu, kas atbilst jūsu rezervācijas kritērijiem.

    • Piedāvājiet pagaidu apstiprinājumu un iedrošinājumu viesiem, kuri ar jums sazinās pirms rezervācijas veikšanas. Esam uzzinājuši, ka viesi dažkārt pirms rezervācijas veikšanas sazinās ar saimniekiem, lai noskaidrotu, vai viņi būs pieņemti un gaidīti.

    • Pirms noraidāt viesa rezervācijas pieprasījumu, rūpīgi pārdomājiet noraidīšanas iemeslu. Vai jūs justos ērti, to klātienē izskaidrojot viesim?

    Padoms. Pastāstiet vairāk par sevi un savām interesēm profilā un sludinājuma aprakstā, lai jūsu viesi varētu atklāt ar jums kopīgo.

    Varat mēģināt pielāgot iekļaujošos apgalvojumus, ko savos sludinājumos izmanto citi saimnieki. Mēs apspriedāmies ar Saimnieku konsultatīvās padomes locekļiem un guvām šādus piemērus:

    1. Pīters no Sanfrancisko raksta: "Manas mājas ir droša vieta cilvēkiem no visām minoritāšu un sociāli atstumtajām grupām. Es labprāt uzņemu visu rasu, ticību, dzimumu un seksuālo orientāciju viesus."

    2. "Manā sludinājumā otrajā bildē ir redzams piemineklis ar uzrakstu "Tu iederies"", saka Šinja no Osakas Japānā. Šinja kā nodoma apliecinājumu iekļauj arī bildi, kurā teikts: "Es cienu dažādību un atvērtību". To varat ierakstīt arī bildes aprakstā.

    Pirms ierašanās: gādājiet, lai katrs viesis justos iekļauts

    Kad jūsu mājoklis ir rezervēts, nosūtiet viesiem draudzīgu, laipnu ziņojumu. Ļoti būtiski ir izrādīt empātiju un neizdarīt pieņēmumus.

    • Personalizējiet sveiciena ziņojumu, izmantojot informāciju no jūsu viesa profila. Tas var ietvert jautājumus par viņu interesēm, dzimto pilsētu un hobijiem.

    • Runājot ar un par viesiem,
    • lietojiet attiecībā uz dzimumu un orientāciju neitrālu valodu. Ieteicams neizdarīt pieņēmumus par personas dzimumu un attiecību statusu.

    • Ja viesis jautā par piekļūstamības vajadzībām, noteikti atbildiet uz viņa jautājumiem un pavaicājiet, kas vēl viesim varētu būt nepieciešams.

    Padoms. Pamēģiniet nosūtīt viesiem ziņojumu ar jautājumu: "Ko es varu darīt, lai jūs justos ērti, pavadot laiku manā mājoklī?"

    Ja nepieciešama iedvesma, smelieties to citu saimnieku ziņojumos viesiem. Lūk, divi piemēri:

    1. Maikls no Falkarragas Īrijā min, ka viņš par prioritāti izvirza siltas saiknes izveidi jau pašā sākumā. "Es vienmēr pateicos viesiem par vēlmi palikt mūsu mājoklī," viņš saka. "Tad es minu, ka sazināšos ar viņiem neilgi pirms viņu apmeklējuma, novēlu viņiem jauku dienu un [pasaku], ka tikmēr gadījumā, ja viņiem kaut kas ir nepieciešams, viņi droši var ar mani sazināties."

    2. Sūzena no Denveras raksta: "Mūsu mājas ir jūsu mājas. Izturieties brīvi. Jūtieties kā mājās. Ja jums ienāk prātā kāds veids, kā varam uzlabot viesu uzņemšanu, lūdzu, dariet mums to zināmu."

    Pēc reģistrēšanās: gādājiet, lai viesi justos ērti

    Viesi – jo īpaši viesi, kas pārstāv vēsturiski diskriminētas kopienas – mums ir atklājuši, ka mēdz justies gaidītāki mājokļos, kuru saimnieki veikuši šādas darbības:

    • Iespējojiet pašreģistrēšanos, kad vien iespējams, bet pajautājiet viesiem, vai viņi vēlētos reģistrēties jūsu klātbūtnē.
    • Neapmeklējiet viesus bez vajadzības. Tā vietā rūpējieties par viesu privātumu un skaidri dariet zināmu, ka esat viesu rīcībā (klātienē vai virtuāli), ja tas ir nepieciešams.

    Padoms. Iekļaujiet svarīgu informāciju par mājokli mājokļa noteikumos, lai viesi varētu tai piekļūt digitāli.

    Pēc izrakstīšanās: novērtējiet viesus objektīvi

    Atsauksmes ir Airbnb uzticamās kopienas pamats. Atsauksmes atstāšana ir iespēja izteikt viesiem pateicību un sniegt noderīgus ieteikumus.

    • Vērtējiet visus viesus pēc vienādiem standartiem.

    • Iespēju robežās uzņemiet viesus, kas tikai nesen ir pievienojušies Airbnb, un pēc uzturēšanās sniedziet par viņiem atsauksmes. Atsauksme var patiesi palīdzēt viesiem veikt turpmākās rezervācijas.

    • Mudiniet viesus atstāt atsauksmes. Esam atklājuši, ka ceļotāji no vēsturiski diskriminētām kopienām pirms rezervāciju veikšanas bieži lasa atsauksmes, lai noskaidrotu, vai citi viņiem līdzīgi viesi ir jutušies gaidīti.

    Noteikti ievērojiet šo iekļaujošo praksi, jo īpaši, ja vēl tikai sākat uzņemt viesus. Atcerieties, ka visu viesu uzņemšanā pats galvenais ir uzdot jautājumus par viesu vajadzībām un uzturēt saziņu.

    Jūs varat izturēties atvērti un pieņemoši, vienkārši pajautājot viesiem: "Kas jums nepieciešams, lai manā mājoklī justos ērti un gaidīti?" Cerams, ka šādi rīkojoties, jūs atvieglosiet viesiem ceļu līdz jūsu namdurvīm un sniegsiet viņiem iespēju lieliski pavadīt laiku, uzturoties jūsu mājoklī.

    Svarīgākais

    Airbnb
    2022. g. 27. jūn.
    Vai tas bija noderīgi?