Sveiki! Kā varam palīdzēt?

Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Esam jūsu rīcībā
Piesakieties un saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.

Populārākie raksti

Kā viesi var atcelt mājokļu rezervācijas

Mājokļa rezervācijas atcelšanu vai izmaiņas tajā varat veikt sadaļā Ceļojumi.

Piedzīvojuma vai pakalpojuma rezervācijas datuma vai laika maiņa

Rezervējot piedzīvojumu vai pakalpojumu, varat atjaunināt datumu vai laiku atkarībā no saimnieka pieejamības un saimnieka noteiktās atcelšanas politikas.

Ja saimnieks atceļ mājokļa rezervāciju

Ja saimnieks atcels jūsu rezervāciju, saņemsiet atmaksu pilnā apmērā. Ja rezervācija tiks atcelta 30 dienu laikā pirms reģistrēšanās, mēs jums palīdzēsim rezervēt citu līdzīgu pieejamu mājokli par līdzīgu cenu.

Pieņemtie maksājumu veidi

Mēs atbalstām dažādus maksājuma veidus atkarībā no tā, kurā valstī reģistrēts jūsu maksājumu konts.

Maksājuma veida pievienošana vai noņemšana

Uzziniet, kā pārvaldīt maksājumu veidus.

Kad veiksiet rezervācijas apmaksu

Grafiks ir atkarīgs no veiktās rezervācijas veida, apmaksas veida un uzturēšanās vietas.

Izpētīt vairāk

Vai nepieciešams sazināties?

Sāksim ar dažiem jautājumiem un sapratīsim, kāda veida palīdzība ir nepieciešama.
Varat arī