Atsauksmju izmantošana viesu izmitināšanas procesa uzlabošanai

Atsauksmes palīdz jums saprast, kas darbojas un kas ne.
Autors: Airbnb, publicēts 2021. g. 4. maijs
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2023. g. 8. marts

Labas atsauksmes atklāj to, kas viesiem jūsu mājoklī patīk. Un, lai gan ir nepatīkami saņemt negatīvu atsauksmi, tā var palīdzēt jums kļūt par labāku saimnieku. Jau saņemot pirmo atsauksmi, varat to izmantot, lai uzlabotu savu viesu uzņemšanas stilu.

Kāpēc atsauksmes ir svarīgas

"Atsauksmes ir ļoti svarīgas," saka Džuljeta, saimnieku konsultatīvās padomes locekle Nairobi, Kenijā. "Tā ir praktiska uzņēmējdarbība, un reizēm gadās pārsteigumi. Tāpēc ir svarīgi, lai jūs klātienē pārbaudītu savu mājokli, kad vien iespējams, jo atsauksmēs ir sniegti konkrēti fakti."

Atsauksmes vairo savstarpējo uzticēšanos kopienā un veicina jūsu uzņēmējdarbību. Lai gūtu mācību no atsauksmēm:

  • Izlasiet visas atsauksmes, tostarp arī privāti iesniegtās.

  • Izmantojiet pozitīvās atsauksmes, lai padarītu savu sludinājumu pievilcīgāku. Piemēram, ja viesis paslavē jūsu labi aprīkoto virtuvi, izrādiet to bildēs. Aprakstā pat varat citēt šo atsauksmi.

  • Izmantojiet negatīvās atsauksmes vai citas privāti sniegtās atsauksmes un ziņojumus, lai smeltos iedvesmu papildērtību uzlabošanai vai sludinājuma apraksta atjaunināšanai. Iespējams, vēlēsieties sniegt arī publisku atbildi, lai parādītu, ka ņemat vērā atsauksmes.

Atsauksmju izmantošana, lai solītu mazāk un pārspētu cerības

Veiksmīgi saimnieki neko nepārspīlē, sniedzot informāciju par mājokli, un īpaši cenšas piedāvāt lielisku viesmīlību. "Es vienmēr cenšos solīt mazāk un pārspēt cerības, lai viesi nepamanītu nelielas problēmas," saka Makss, supersaimnieks Bonarē, Austrālijā.

Piemērs, kā izmantot atsauksmes šādā veidā:

  • Ja viesis atsauksmē piemin troksni no ielas, atjauniniet sludinājuma aprakstu, iekļaujot piezīmi par to, ka no ielas var būt dzirdams troksnis (solīšana mazāk).
  • Viesiem reģistrējoties, jūs piedāvājat ausu aizbāžņus vai baltā trokšņa ierīci (lai pārspētu cerības).

Ja savlaicīgi informēsiet par iespējamām problēmām, pastāv lielāka iespēja, ka piesaistīsiet savam mājoklim piemērotus viesus un izvairīsieties no negatīvām atsauksmēm.

Aicinājums viesiem sniegt konstruktīvas atsauksmes

"Cilvēki mums ir rakstījuši, sakot, ka viss ir bijis lieliski, bet, lūk, ko jūs varētu uzlabot vai padarīt ērtāku," saka Kešavs, saimnieku konsultatīvās padomes loceklis Deli, Indijā. "Mēs patiešām esam ņēmuši vērā šīs atsauksmes. Visvairāk iemācos, sarunājoties ar īstiem viesiem."

Sazinieties ar viesiem pēc reģistrēšanās, lai informētu, ka esat pieejams, ja viņiem ir kādi jautājumi vai problēmas. Daži padomi:

  • Izmantojiet ieplānotos ziņojumus, lai sazinātos ar viesiem svarīgos brīžos, piemēram, rezervēšanas, reģistrēšanās un izrakstīšanās laikā.

  • Pēc pirmās nakts pajautājiet viesiem, kā norit viņu ceļojums un vai varat kā palīdzēt. Ilgāku rezervāciju laikā sazinieties aptuveni reizi nedēļā.

  • Ja viesi konstatē problēmu, risiniet to nekavējoties. Lielākā daļa viesu problēmu gadījumā izturēsies ar sapratni, ja centīsieties tās ātri atrisināt.

Atsauksmju izmantošana, lai kļūtu par labāku saimnieku

"Es vienmēr veltu laiku, lai atbildētu uz visām atsauksmēm – gan uz labajām, gan sliktajām," saka Omārs, supersaimnieks Mehiko. "Tās lasīs jūsu potenciālie viesi."

Omārs piebilst, ka viesa atsauksme par nepiemērotu ūdens temperatūru mudināja viņu atrisināt šo problēmu. Pēc astoņiem mēnešiem šis viesis vēlreiz rezervēja viņa mājokļi. "Vienmēr jāņem vērā konstruktīvas atsauksmes," viņš saka.

Ja rūpīgi lasīsiet atsauksmes, jūs kā saimnieks varēsiet uzlabot savu darbību. "Var gadīties arī negatīvas atsauksmes, bet tas nav pasaules gals," saka Alesandro, saimnieks Lombardijā, Itālijā. "Analizējiet, kāds ir šīs negatīvās atsauksmes iemesls, un veiciet labojumus, ja nepieciešams."

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2021. g. 4. maijs
Vai tas bija noderīgi?