Trīs veidi, kā piesaistīt vairāk viesu
Piedāvājot elastīgākas iespējas, jūsu sludinājums biežāk tiks rādīts meklēšanas rezultātos. Uzrunājiet pēc iespējas lielāku skaitu viesu, paplašinot pakalpojuma sniegšanas vietu un piedāvājot dažādas cenas un darba laiku.
Pieejamības pārvaldība
Noteikti norādiet visus laika periodus, kuros varat uzņemt viesus. Rediģējot pieejamību, norādiet darba laiku un izvēlieties pieejamības periodu. Viesi var atrast tikai tos pakalpojumus, kuriem ir norādīti abi šie iestatījumi.
Cilnē Sludinājumi:
- Iestatiet darba laiku. Tie ir viesiem rādītie laika periodi, kuros esat pieejams un kuros var rezervēt pakalpojumu. Katram piedāvājumam varat norādīt vienādus vai atšķirīgus laika periodus. Apsveriet vispieprasītākos laika periodus, piemēram, personīgajiem treneriem tie varētu būt rīti, bet privātiem pavāriem – vakari.
- Norādiet pieejamības periodu. Izvēlieties, vai viesi var rezervēt 3, 6, 9, 12 vai 24 mēnešus tālā nākotnē. To varat mainīt katram piedāvājumam atsevišķi.
Kalendārā:
- Precizējiet pieejamību. Varat pievienot pieejamību ārpus ierastā darba laika un bloķēt laika periodus, kuros nevarat strādāt. Visi bloķētie laika periodi tiek piemēroti visiem piedāvājumiem.
- Sinhronizējiet kalendārus. Savienojiet savus Airbnb un Google kalendārus. Visi Google kalendārā pievienotie pasākumi bloķēs attiecīgos laika periodus Airbnb kalendārā.
Kad tas ir izdarīts, priekšskatiet sludinājumu, lai pārbaudītu pieejamību un redzētu, kas tiek rādīts viesiem.
Konkurētspējīgas cenas noteikšana
Lai saglabātu konkurētspēju un piesaistītu vairāk viesu, ieteicams sarūpēt vismaz trīs piedāvājumus par pamata, standarta un augstāko cenu. Plašāks cenu diapazons var nodrošināt lielākus ieņēmumus un vairāk atsauksmju. Piemēram, viesi parasti vēlas maksāt 52–95 ASV dolārus par trīs ēdienu maltīti, 54–96 ASV dolārus par SPA pakalpojumu vai 46–75 ASV dolārus par fotosesiju.*
- Iekļaujiet sākuma piedāvājumu. Viesi meklēšanas rezultātos redz vislētāko piedāvājumu. Sākuma piedāvājums palīdzēs piesaistīt jaunus viesus un radīs interesi par citiem jūsu piedāvājumiem.
- Sniedziet pielāgotus piedāvājumus. Nosūtiet pielāgotus piedāvājumus ar maksājuma pieprasījumu cilnē Ziņojumi, pirms viesis veic rezervāciju. Piemēram, ja piedāvājat individuālu treniņu, viesis var jautāt, vai varat piedāvāt to no rīta vai doties tālāk par norādīto pakalpojuma sniegšanas vietu.
- Personalizējiet piedāvājumu, ieviešot izmaiņas. Cenas izmaiņas varat nosūtīt arī cilnē Ziņojumi pēc tam, kad viesis ir veicis rezervāciju. Piemēram, viesis var vēlēties pielāgot piedāvājumu, manikīram pievienojot nagu lakošanu franču stilā vai maltītei – konkrētu sastāvdaļu.
- Pievienojiet minimālo cenu. Ja iekasējat cenu par katru viesi atsevišķi, varat iestatīt minimālo cenu par katru rezervāciju. Tas var būt noderīgi, ja jūsu pakalpojumu bieži rezervē grupas, piemēram, ēdināšanu vai gatavās maltītes. Piemēram, ja viesis vēlas rezervēt piedāvājumu par 50 ASV dolāriem diviem viesiem un jūsu minimālā summa ir 120 ASV dolāru, viesim būs jāmaksā 120 ASV dolāru, lai varētu veikt rezervāciju.
- Sarūpējiet īpašos piedāvājumus. Lai mudinātu viesus veikt rezervācijas, varat pievienot atlaides uz ierobežotu laiku, par agrīnu rezervāciju un lielām grupām. Piemērojot atlaidi, viesiem meklēšanas rezultātos un sludinājumā tiks rādīta pārsvītrota sākotnējā cena.
Pakalpojuma sniegšanas vietas paplašināšana
Atzīmējiet, vai dosieties pie viesiem, vai viesi ieradīsies pie jums, vai arī abas opcijas. Ja viesi ieradīsies pie jums, ņemiet vērā, ka jūsu sludinājumu varēs atrast tikai tad, ja viesi meklēs pakalpojumus jūsu atrašanās vietas tuvumā.
Ja dosieties pie viesiem:
- Padomājiet par pakalpojuma sniegšanas vietu. Lai jūsu sludinājums biežāk parādītos meklēšanas rezultātos, pārliecinieties, ka pakalpojuma sniegšanas vietai ir pievienotas visas iespējamās pilsētas, apkaimes un pasta indeksi.
- Pastāstiet par iespējām pielāgoties. Sludinājuma aprakstā varat minēt reģionus, uz kuriem laiku pa laikam varat doties, vai to, ka viesi var ar jums sazināties, ja atrodas ārpus jūsu pakalpojuma sniegšanas vietas.
Ja viesi ieradīsies pie jums:
- Veiciet adreses pārbaudi. Viesi, kuri skatīs jūsu sludinājumu, redzēs attālumu un laiku ceļā līdz jūsu atrašanās vietai.
- Norādiet uzņēmuma nosaukumu. Viesi ierodieties varēs jūs ērtāk atrast.
- Pievienojiet profesionālas bildes. Neatkarīgi no tā, vai darbojaties SPA centrā, sporta zālē, salonā vai citur, jūsu atrašanās vietas bildes parāda sniegtā pakalpojuma kvalitāti un palīdz viesiem jūs atrast.
* Pamatojoties uz 2025. gada marta tiešsaistes aptauju ASV, kurā piedalījās vairāk nekā 700 Airbnb viesu un personu, kuras potenciāli veiktu pirmo rezervāciju.
Lietošanas pieredze dažādās atrašanās vietās var atšķirties. Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.