Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.

Kā pārspēt viesu cerības

Ņemiet vērā atsauksmes, lai izceltu pakalpojumu citu vidū Airbnb platformā.
Autors: Airbnb, publicēts 2025. gada 13. maijs
Atjaunināšanas datums: 2025. gada 13. maijs

Augstākie vērtējumi un pozitīvas atsauksmes var palielināt rezervāciju skaitu un ieņēmumus. Izmantojiet viesu atsauksmes, lai arvien uzlabotu savu pakalpojumu.

Sadaļā Pārskats ir redzams jūsu kopējais vērtējums, publiskās atsauksmes, privātās piezīmes un detalizēti novērtējumi par viesmīlību, atrašanās vietu (ja piemērojama), uzticamību un atbilstību cenai.

Viesmīlība

Viesi novērtē, ja jūtas aprūpēti un gaidīti. Sarūpējiet augstas kvalitātes piedāvājumu un centieties paredzēt viesu vajadzības.

  • Ieplānojiet sveiciena ziņojumu. Gādājiet, lai viesi jau pirms pakalpojuma saņemtu nepieciešamo informāciju. Fotogrāfs var izklāstīt detalizētu laika prognozi un ieteikumus par to, kādu apģērbu izvēlēties.
  • Uzziniet vairāk par viesiem. Nosūtiet ziņojumu, lai uzzinātu par viesa vēlmēm un vajadzībām personalizēt pakalpojumu. Ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs varētu uzdot jautājumus par alerģijām un ēdienkartes pielāgošanu.
  • Iejūtieties viesa ādā. Daži, iespējams, nekad nav bijuši jūsu pilsētā vai valstī. Viesim varētu būt nepieciešama papildu palīdzība, orientējoties apkaimē vai izprotot vietējās paražas. Izturieties draudzīgi, izpalīdziet un saziņā ievērojiet pieklājību.
  • Ņemiet līdzi papildu piederumus. Sagatavojieties iespējamām problēmām, piemēram, ja salūst piederumi vai aprīkojums vai viesis aizmirst ko svarīgu. Personīgais treneris varētu paņemt līdzi rezerves jogas paklājiņus.
  • Sazinieties pēc tam. Nosūtiet ziņojumu, lai pateiktos viesiem un pastāstītu par turpmāk gaidāmo. Tas varētu būt laika periods, kurā tiks sagatavotas bildes, vai ēdiena recepte, kas viesiem jo īpaši garšoja.

Atrašanās vieta

Ja piedāvājat pakalpojumus savā uzņēmumā vai publiskās telpās, viesiem tiek lūgts novērtēt atrašanās vietu. Kosmetologs varētu veikt sejas procedūru savā SPA centrā, savukārt fotogrāfs varētu piedāvāt fotosesiju parkā. Viesi novērtē viesmīlīgas, tīras un labi aprīkotas telpas.

  • Vispirms padomājiet par komfortu. Drošas un tīras telpas ļauj viesiem izbaudīt pakalpojumu. Masierim būtu rūpīgi jāuzkopj SPA telpas, lai viesi varētu pilnībā izbaudīt dziļo audu procedūru.
  • Nosūtiet detalizētas norādes. Skaidri norādiet, ko viesi var sagaidīt no jūsu atrašanās vietas un kur jūs tiksieties. Padomājiet par iespējamām problēmām saistībā ar autostāvvietām un sabiedrisko transportu. Ja atrodaties koplietošanas telpās, iekļaujiet reģistrēšanās norādījumus. Ņemiet vērā arī piekļūstamību. Piemēram, vai jūsu fotosesijas norises vieta ir pieejama ar ratiņkrēslu?

Viesiem netiks lūgts sniegt atsauksmes par atrašanās vietu, ja jūs dodaties pie viesa.

Uzticamība

Viesi sagaida, ka saimnieks sniegs nevainojamu pakalpojumu. Tas nozīmē, ka jums ir skaidri jāinformē par gaidāmo, savlaicīgi un skaidri jāsazinās, kā arī visam jābūt sagatavotam.

  • Vislielāko uzmanību pievērsiet informācijas precizitātei. Gādājiet, lai apraksti un bildes atspoguļotu tieši to, ko viesi saņems. Matu stilists varētu aprakstīt izmantotos produktus un metodes un bildēs iekļaut piedāvātās svētku frizūras un bizes.
  • Esiet atsaucīgs. Cilnē Sludinājumi norādiet standarta darba laiku, lai būtu skaidri zināms, kad esat pieejams. Lai uzreiz skatītu viesu ziņojumus un ātri atbildētu, ieslēdziet paziņojumus Airbnb aplikācijā un ierīces iestatījumos.
  • Plānojiet savlaicīgi. Sagatavojiet visus piederumus jau iepriekš, lai pakalpojums noritētu saskaņā ar grafiku. Pavārs varētu jau iepriekš sagriezt dārzeņus zupai, ko pagatavos viesa mājoklī.
  • Ja nepieciešams, nolīgstiet palīgus. Ja uzņemat lielu grupu vai piedāvājat sarežģītākus pakalpojumus, jums var pievienoties palīgs. Jums ir savlaicīgi jāinformē par palīga pievienošanos pakalpojumam, lai viesi varētu atcelt rezervāciju bez maksas.
  • Ierodieties laikus. Ja dodaties uz viesa atrašanās vietu, izplānojiet maršrutu un ņemiet vērā satiksmi.
  • Cieniet īpašumu. Ja sniedzat pakalpojumus kāda cita mājoklī, atstājiet telpas tādā pašā kārtībā, kādā tās bija ierodoties.

Atbilstība cenai

Viesi meklē cenai atbilstošus izcilas kvalitātes pakalpojumus. Padomājiet, kā varat padarīt piedāvājumus vēl īpašākus un atbilstošākus cenai, ko maksā viesi.

  • Iekļaujiet dažādas iespējas. Pievienojiet vismaz trīs piedāvājumus par atšķirīgām cenām, lai sniegtu viesiem vairāk izvēles iespēju un efektīvāk sasniegtu savus ieņēmumu mērķus. Ieteicams piedāvājumiem noteikt pamata, standarta un augstāko cenu. Piemēram, fotogrāfs ASV varētu piedāvāt pusstundu ilgu fotosesiju, kas maksā līdz 50 ASV dolāriem, personalizētu portretu fotosesiju, kas maksā no 50 līdz 150 ASV dolāriem, un ģimenes fotosesiju, kas maksā vairāk nekā 150 ASV dolāru.
  • Pielāgojiet piedāvājumus. Airbnb sarakstes rīki palīdz sazināties ar viesiem, lai jūs varētu personalizēt piedāvājumus un iestatīt pielāgotas cenas.
  • Sniedziet lielisku pakalpojumu. Viesi īpaši novērtēs, ja izmantosiet augstākas kvalitātes materiālus un pievienosiet papildu elementus, kas padara jūsu piedāvājumu vēl īpašāku. Kosmetologs varētu piedāvāt bezmaksas ēterisko eļļu.

Visiem saimniekiem, kuri piedāvā pakalpojumus, ir jāgādā, lai bildes un sludinājuma informācija atbilstu Airbnb pakalpojumu standartiem un prasībām.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2025. gada 13. maijs
Vai tas bija noderīgi?