Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem
    Šis saturs nav pieejams izvēlētajā valodā, tāpēc pagaidām to piedāvājam citā pašlaik pieejamā valodā.

    Par viesu uzņemšanas paraugpraksi

    Lūk, kam jāpievērš uzmanība – no ātrām atbildēm līdz iespējami retākai rezervāciju atcelšanai.
    Autors: Airbnb, publicēts 2019. g. 16. dec.
    3 min lasāmviela
    Atjaunināšanas datums: 2021. g. 12. okt.

    Svarīgākais

    • Atbildiet uz viesu ziņojumiem un visiem ar rezervāciju saistītajiem ziņojumiem 24 stundu laikā.

    • Nosakiet rezervācijas prasības, lai varētu bez raizēm uzņemt vairāk viesu.

    • Izvairieties no atcelšanas, vienmēr laikus atjauninot kalendāru.

    • Saņemiet lieliskas atsauksmes, ievērojot Airbnb viesmīlības standartus.

    • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī par pirmajiem soļiem viesu izmitināšanā.

    Jūs kā Airbnb saimnieks ne tikai nopelnīsiet ar savu īpašumu, bet arī iepazīsiet interesantus cilvēkus no visas pasaules. "Mēs esam uzņēmušas dronu izgatavotāju, profesionālu dziedātāju un cirka mākslinieku," saka saimnieces Beverlija un Sūzija no Ouklendas, Kalifornijā. "Tas ir patiesi bagātinājis mūsu abu dzīves." Airbnb saimnieks var būt ikviens, kam ir telpas, kuras piedāvāt citiem. Tikai izlemiet, vai esat ar mieru ievērot Airbnb noteiktos pamatstandartus, kas nodrošina ērtu un uzticamu pieredzi katram viesim. Lūk, svarīgākais, ko dara lieliski saimnieki:

    Atbildiet uz visiem informācijas un rezervācijas pieprasījumiem 24 stundu laikā

    Ātras atbildes uz viesu ziņojumiem liecina, ka esat gādīgs un rūpīgs saimnieks. Ir svarīgi atbildēt uz rezervācijas ziņojumiem 24 stundu laikā. Augsts atbildēšanas rādītājs ir ne tikai lieliskas viesmīlības pazīme, bet arī viens no supersaimnieka statusa piešķiršanas kritērijiem.

    Apsveriet iespēju lejupielādēt Airbnb aplikāciju, lai varētu atbildēt uz ziņojumiem, arī neesot pie datora. Skaidrības labad: lai gan laba prakse ir laikus atbildēt uz visiem viesu ziņojumiem, jūsu atbildēšanas rādītājs ir atkarīgs tieši no atbildēm uz ar rezervāciju saistītajiem ziņojumiem.

    Apstipriniet rezervācijas pieprasījumus

    Airbnb dati liecina, ka saimnieki parasti pieņem lielāko daļu pieejamajiem datumiem saņemto rezervācijas pieprasījumu. Varat izmantot pieejamības iestatījumus kalendārā, lai bloķētu jebkuru dienu, kurā, iespējams, nevarat uzņemt viesus.

    Ja noraidīsiet daudz rezervācijas pieprasījumu, Airbnb var pieņemt, ka nevarat uzņemt viesus, un īslaicīgi paslēpt sludinājumu, līdz jums būs vairāk laika. Lai apstiprinātu pēc iespējas vairāk pieprasījumu, tomēr neviena rezervācija nesagādātu jums raizes, apsveriet šīs iespējas:

    Izvairieties no rezervāciju atcelšanas

    Airbnb pret rezervāciju atcelšanu izturas ļoti nopietni. Atcelšana ir ne tikai būtisks traucēklis viesiem (no jums ir atkarīgi viņu ceļojuma plāni!) – tā vienlaikus grauj uzticību visai kopienai. Tāpēc, ja vien nav attaisnojošu apstākļu, ir jāizvairās no atcelšanas. Lai samazinātu atcelšanas risku:

    • Gādājiet, lai informācija par pieejamību un cenām vienmēr būtu aktuāla.
    • Laikus paredziet īpašus notikumus vai svētkus, kad vēlēsieties izmantot mājokli savām vajadzībām vai palielināt cenu par nakti.
    • Ja kāda iemesla dēļ jūsu kalendārā nevalda nevainojama kārtība, vai arī vienkārši vēlaties apstiprināt katru rezervācijas pieprasījumu atsevišķi, apsveriet iespēju izslēgt tūlītējo rezervēšanu.
    • Ja publicējat mājokļa sludinājumus arī citās vietnēs, ieslēdziet kalendāra sinhronizēšanas funkciju, lai novērstu situāciju, kurā vairāki viesi rezervē vienus un tos pašus datumus.

    Saglabājiet augstu kopējo vērtējumu

    Viesi pēc katras uzturēšanās reizes uzrakstīs atsauksmi par jums un jūsu mājokli. Pozitīvas atsauksmes palīdz saņemt vairāk rezervāciju un var sniegt iespēju iegūt supersaimnieka statusu. Saimnieki, kas saņem lieliskas atsauksmes, parasti pievērš uzmanību šādiem aspektiem:

    • Tīrība: viesi sagaidīs tīras un kārtīgas telpas, kādas redzamas jūsu mājokļa bildēs. Noteikti ieplānojiet pietiekami daudz laika uzkopšanai starp viesu uzturēšanās reizēm, jo īpaši, ja pieņemat rezervācijas bez pārtraukuma.
    • Pamataprīkojums: viesi novērtē iespēju atrast mājoklī pašu svarīgāko. Airbnb iesaka sagādāt tualetes papīru, roku un ķermeņa ziepes, gultasveļu un vismaz vienu dvieli un spilvenu katrai personai.
    • Precīza sludinājuma informācija: palīdziet ceļotājiem izlemt, vai jūsu telpas atbilst viņu vajadzībām, sniedzot skaidru informāciju un pastāstot par svarīgākajiem faktoriem.
    • Raits reģistrēšanās process: skaidrs un vienkāršs reģistrēšanās process ļaus viesiem gūt atelpu pēc garā ceļa.
    • Aktīva saziņa: viesi priecājas par iespēju uzturēšanās laikā ar jums sazināties. Savlaicīgi uzsāciet saziņu, lai vienotos par ierašanās plāniem.

    Lai saņemtu vairāk padomu par to, kā saglabāt augstu kopējo vērtējumu, apmeklējiet lapu Viesmīlība.

    Galvenais ir kopaina

    Airbnb nesagaida, ka katra rezervācija noritēs nevainojami no sākuma līdz beigām – gūstot pieredzi, jūs daudz ko apgūsiet un attīstīsiet savu pieeju viesu uzņemšanai. Šo vadlīniju ievērošana ir lielisks pirmais solis ceļā uz laimīgiem viesiem, pozitīvām atsauksmēm un piepildījuma gūšanu, uzņemot viesus.

    Svarīgākais

    • Atbildiet uz viesu ziņojumiem un visiem ar rezervāciju saistītajiem ziņojumiem 24 stundu laikā.

    • Nosakiet rezervācijas prasības, lai varētu bez raizēm uzņemt vairāk viesu.

    • Izvairieties no atcelšanas, vienmēr laikus atjauninot kalendāru.

    • Saņemiet lieliskas atsauksmes, ievērojot Airbnb viesmīlības standartus.

    • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī par pirmajiem soļiem viesu izmitināšanā.

    Airbnb
    2019. g. 16. dec.
    Vai tas bija noderīgi?