Šis saturs nav pieejams izvēlētajā valodā, tāpēc pagaidām to piedāvājam citā pašlaik pieejamā valodā.

Efektīva saziņa

Nosūtiet viesiem informāciju svarīgos brīžos.
Autors: Airbnb, publicēts 2024. g. 22. febr.
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2024. g. 22. febr.

Skaidra un ātra saziņa ar viesiem gādā par lielisku uzturēšanos un veicina pozitīvas atsauksmes. Lieciet lietā šos padomus.

Sāciet ar būtiskāko

Tas, kā jūs sazināties ar viesiem, nosaka to, kāda būs uzturēšanās. Ņemiet vērā:

  • Esiet pieejams. Ieslēdziet paziņojumus, lai ātri saņemtu viesu ziņojumus un atbildētu uz tiem. Anete, saimniece Sanfrancisko, pat nelielu problēmu gadījumā lūdz viesiem "nekavējoties sazināties ar mums, un mēs par to parūpēsimies".

  • Izsakieties atklāti. Precīzi atainojiet to, ko viesi var sagaidīt. "Tam, ko jūs pastāstīsiet viesiem par mājokli, ir jāsaskan ar to, ko viņi piedzīvos, ierodoties mājoklī," norāda Daniels, saimnieks Sanfrancisko.

  • Esiet pretimnākošs. Pajautājiet viesiem, kā jūs varat palīdzēt viņiem justies ērti un gaidīti. "Vienmēr ir iespēja, ka mēs kā saimnieki kaut ko nevarēsim paredzēt," saka Sedija, supersaimniece Santafē, Ņūmeksikā.

  • Esiet gādīgs. Tas, kā jūs reaģējat uz problēmu, var atstāt paliekošu iespaidu. "Sarežģīta situācija nenozīmē, ka viesis vairs nekad neatgriezīsies. Gluži pretēji – ja rīkosieties pareizi, izrādīsiet empātiju un ātri visu atrisināsiet, viesis labprāt nākotnē atkal rezervēs jūsu mājokli," saka Felisitija, saimnieku konsultatīvās padomes locekle un supersaimniece Jaundienvidvelsā, Austrālijā.

Sarakste svarīgos brīžos

Apdomājiet, ko viesi vēlētos zināt, lai viss noritētu gludi un nerastos lieki jautājumi, jo īpaši tālāk noradītajās situācijās:

  • Informācijas vai rezervācijas pieprasījums. Kad viesi ar jums sazinās, atbildiet 24 stundu laikā. 

  • Rezervācijas apstiprinājums. "Paldies par rezervāciju" – kā pirmo nosūtiet šādu ziņojumu, lai informētu viesus, ka esat pieejams, lai atbildētu uz visiem jautājumiem.

  • Ierašanās. Vienu vai divas dienas pirms ierašanās atgādiniet viesiem, kur aplikācijā var atrast jūsu reģistrēšanās norādījumus, un nosūtiet svarīgas piezīmes par iekļūšanu mājoklī. Nākamajā dienā pēc reģistrēšanās pajautājiet, vai viss ir kārtībā.

  • Došanās prom. Īsi pēc izrakstīšanās nosūtiet ziņu, lai pateiktos viesiem un lūgtu iesniegt atsauksmi. Centieties iesniegt atsauksmes par viesiem pēc iespējas ātrāk.

Ziņojumu automatizēšana

Labs atbildēšanas rādītājs jūsu sludinājumam nodrošina labākas pozīcijas Airbnb meklēšanas rezultātos. Izmantojiet šīs funkcijas, lai uzzinātu, kad un kā atbildēt uz bieži uzdotajiem jautājumiem:

  • Ātrās atbildes. Iesūtnē izvēlieties atbildi no veidņu saraksta vai uzrakstiet un saglabājiet savu. Jūs saņemsiet norādījumus par personalizēšanu ar īsajiem kodiem, kas ziņojumā ievieto viesu, rezervācijas un sludinājuma informāciju.
  • Ieplānotie ziņojumi. Viesi tos automātiski saņem noteiktā laikā, un tajos ir ietverta noderīga informācija par uzturēšanos. Arī tos jūs varat personalizēt ar īsajiem kodiem.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2024. g. 22. febr.
Vai tas bija noderīgi?