Šis saturs nav pieejams izvēlētajā valodā, tāpēc pagaidām to piedāvājam citā pašlaik pieejamā valodā.

Kā uzņemt savus pirmos Airbnb viesus

Sagādājiet neaizmirstamu ceļojumu ikvienam savam viesim.
Autors: Airbnb, publicēts 2019. g. 20. nov.
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2022. g. 4. okt.

Svarīgākais

Gaidot pirmo viesu ierašanos, jūs var pārņemt neliels satraukums. Taču esam gatavi jums palīdzēt visos procesa posmos. Vai vēlaties sagādāt lielisku uzturēšanos gan saviem pirmajiem, gan arī turpmākajiem viesiem? Apskatiet šo piecu posmu ceļvedi.

1. posms: sazinieties savlaicīgi un regulāri

Viesu uzņemšanas process sākas jau pirms viesu ierašanās. Ātri atbildot uz viesu ziņojumiem, jūs pavēstāt, ka jums rūp viņu vajadzības.

Sazināšanās jau no procesa pirmsākumiem sniedz arī lielisku iespēju informēt par gaidāmo. Daži noderīgi padomi:

  • Rīkojieties godīgi. Viesi, iespējams, nav pamanījuši svarīgu informāciju par jūsu mājokli. Ja kādas telpas izmantosiet arī jūs, jūsu ģimene, citi viesi vai mīļdzīvnieki, iesakām par to atgādināt.
  • Izrādiet interesi. Jūs varat pavērt iespējas būt atvērtam un pieņemošam, vienkārši pajautājot viesiem: "Kas jums ir nepieciešams, lai manā mājoklī justos ērti un gaidīti?"
  • Atbildiet vienkārši. Lai atbildētu viesiem, varat izmantot Airbnb saraksti vai aplikāciju gan mājās, gan esot ceļā.
  • Padomājiet iepriekš. Ja plānojat nosūtīt līdzīgu informāciju vairākiem viesiem, ietaupiet laiku, izmantojot mūsu piedāvātos sarakstes rīkus.

2. posms: padariet reģistrēšanos vienkāršu

Jūs varat atbildēt uz bieži uzdotiem jautājumiem un gādāt par ērtu ierašanos, sniedzot viesiem informāciju visos laukos cilnes Sludinājumi sadaļā Informācija viesiem, norādot arī to, kā atrast mājokli, reģistrēties un izmantot Wi-Fi tīklu. Šī informācija kļūs pieejama viesiem cilnē Ceļojumi 48 stundas pirms reģistrēšanās.

Viesi – jo īpaši viesi no vēsturiski diskriminētām kopienām – ir pauduši, ka pašreģistrēšanās ļauj viņiem justies drošāk. Taču, ja esat tuvumā, varat arī piedāvāt viesiem iespēju reģistrēties, tiekoties klātienē.

Izpētīt iekļaujošas viesu uzņemšanas vadlīnijas

3. posms: gādājiet, lai viss būtu tīrs un kārtīgs

Kad viesi rezervē Airbnb mājokli, viņi sagaida tīras telpas. Ja viesi atradīs putekļu kamolus guļamistabā vai drupačas virtuvē, iespējams, neko citu par jūsu mājokli viņi neatcerēsies.

Atrast matus ir īpaši nepatīkami, tāpēc pievērsiet īpašu uzmanību vietām, kurās tie bieži mēdz uzrasties, piemēram, uz segām, dvieļiem, grīdām un vannasistabā. Savukārt pārāk daudz personīgo priekšmetu radīs sajūtu, ka jūsu mājoklī valda haoss, tāpēc centieties tos glabāt skapī vai citā vietā, kur tie netraucē.

4. posms: mēģiniet paredzēt viesu vajadzības

Katrs viesis ir atšķirīgs, taču lielākā daļa sagaida, ka uzreiz būs pieejamas noteiktas lietas un informācija. Apsveriet šādas iespējas:

  • Sarūpējiet mājoklī pamataprīkojumu, tostarp dvieļus, gultasveļu, ziepes un tualetes papīru.
  • Atjauniniet mājokļa rokasgrāmatu, lai sniegtu viesiem svarīgu informāciju par telpām, kas nav paredzētas viņiem, Wi-Fi tīklu un paroli, kā arī citu informāciju.
  • Izveidojiet ceļvedi, norādot jūsu iecienītākos restorānus, pārtikas veikalus, kafejnīcas un citas vietas.
  • Esiet pieejams saziņai ar īsziņām, pa tālruni vai e-pastu gadījumā, ja notiek kas neparedzēts.
  • Sarūpējiet viegli pieejamu svarīgāko tālruņa numuru sarakstu, piemēram, santehniķa, remontdarbu veicēja, interneta un kabeļtelevīzijas atbalsta aģenta vai kaimiņu tālruņa numurus.

5. posms: sniedziet un saņemiet atsauksmes

Pēc izrakstīšanās viesi varēs iesniegt atsauksmi par jūsu mājokli. Pirmās atsauksmes ir ļoti svarīgas, lai gūtu panākumus ar Airbnb. Vidējais vērtējums zvaigznēs jūsu sludinājumā parādīsies, kad būs saņemtas trīs atsauksmes, un tas var ietekmēt jūsu pozīciju meklēšanas rezultātos.

Jums būs arī iespēja sniegt atsauksmes par viesiem. Atsauksmes veicina viesu un saimnieku uzticēšanos, kas ir visas Airbnb kopienas pamatā. Rīkojieties godīgi un cieņpilni un novērtējiet viesus pēc vienādiem standartiem.

Svarīgākais

Airbnb
2019. g. 20. nov.
Vai tas bija noderīgi?