Padomi, uzņemot viesus ar piekļūstamības vajadzībām
Viesi ar piekļūstamības vajadzībām pirms rezervēšanas vēlas zināt, vai mājoklis viņiem ir piemērots. Šie viesi var filtrēt Airbnb meklēšanas rezultātus pēc noteikta aprīkojuma, piemēram, ieejas bez pakāpieniem un autostāvvietas personām ar invaliditāti.
Mājokļi, kas ir apstiprināti kā piemēroti ratiņkrēslu lietotājiem, ir izcelti arī kategorijā Pielāgots kustību traucējumiem. Lai atbilstu prasībām, jūsu mājoklī ir jābūt ieejai bez pakāpieniem, vismaz vienai guļamistabai un vannasistabai ar tādu papildu aprīkojumu kā atbalsta rokturi vai dušas sēdeklis.
Ir svarīgi sniegt skaidru un precīzu informāciju par savu mājokli. Lūk, daži padomi par to, kā padarīt telpas ērtākas, lai viesi ar piekļūstamības vajadzībām varētu tās rezervēt bez bažām.
Pievienojiet sludinājumam informāciju par piekļūstamības aprīkojumu
Aprīkojums, kas jūsu sludinājumam ļaus izcelties citu vidū:
- Autostāvvieta personām ar invaliditāti.
- Apgaismots ceļš līdz viesu ieejai.
- Viesu ieeja bez pakāpieniem.
- Ieeja telpās bez pakāpieniem.
- Ieejas, kas ir platākas par 81 cm.
- Duša bez pakāpieniem.
- Atbalsta rokturi tualetē un/vai dušā.
- Dušas vai vannas sēdeklis.
- Griestu vai mobilais pacēlājs.
- Pacēlājs peldbaseinā vai burbuļvannā.
Pirms publicēšanas sludinājumā visi piekļūstamības aprīkojuma veidi tiek pārskatīti saskaņā ar Airbnb piekļūstamības vadlīnijām. Ja aprīkojums neatbilst vadlīnijām vai nav skaidri redzams bildē, mēs varam lūgt jūs augšupielādēt citu bildi vai noņemt attiecīgo aprīkojuma veidu no sludinājuma.
Publicējot vairākas katras telpas bildes, palīdzēsiet viesiem izlemt, vai jūsu mājoklis atbilst viņu vajadzībām.
Katram attēlam pievienojiet detalizētu aprakstu. Piemēram, vannasistabas bildes aprakstā var būt šāda informācija: "Mājoklī šī ir vienīgā vannasistaba, kurā nav pakāpienu. Tualetē un dušā ir nostiprināti atbalsta rokturi."
Uzņemiet attēlus no dažādiem leņķiem. Piemēram, vannasistabas fotoattēlos var būt redzama katra atbalsta roktura atrašanās vieta un platais, līdzenais ceļš līdz tualetei un dušai.
Ļaujiet viesiem justies gaidītiem
Esiet pretimnākošs, ja viesi nosūta ziņojumu saistībā ar jūsu mājokļa piekļūstamības aprīkojumu. Saņemot atbildes uz jautājumiem, viesis var izlemt par labu jūsu mājokļa rezervēšanai.
Noderīgi sarunas uzsākšanas piemēri:
- Vai jums ir konkrēti jautājumi par mājokli?
- Kā es varu padarīt jūsu uzturēšanos ērtāku?
Kad vien iespējams, izpildiet saprātīgus pieprasījumus, piemēram, lūgumu atvieglot pārvietošanos pa mājokli. Apsveriet to, kādas nelielas izmaiņas varētu ieviest, lai palīdzētu viesiem justies laipni gaidītiem. Dažas idejas:
- Pārvietojiet mēbeles, lai atbrīvotu vairāk vietas istabās un telpās.
- Novietojiet sadzīves priekšmetus, piemēram, dvieļus un traukus, vieglāk aizsniedzamās vietās.
- Atbrīvojiet piekļuvi kontaktligzdām.
Atcerieties, ka ne visi mājokļi ir piemēroti ikvienam neatkarīgi no tā, vai viesiem ir īpašas piekļūstamības vajadzības. Tomēr jūs nedrīkstat atteikt rezervāciju personas invaliditātes dēļ, un tas ir norādīts mūsu nediskriminācijas politikā. Jūs nedrīkstat arī iekasēt nodevu par dzīvniekiem-pavadoņiem, kas netiek uzskatīti par mīļdzīvniekiem.
Izveidojiet iekļaujošu ceļvedi
Jūsu mājokļa ceļvedis ir iespēja parādīt savu viesmīlību un pastāstīt par savu pilsētu, sniedzot vietējos padomus. Varat iekļaut ieteikumus par vakariņām, ekskursijām un brīvdabas aktivitātēm.
Veidojot ceļvedi, apsveriet, kas varētu interesēt ceļotājus ar piekļūstamības vajadzībām. Piemēram, varat iekļaut restorānus, kuru ieeja ir aprīkota ar rampu, pastaigu takas ar bruģētiem celiņiem un atrakcijas ar sēdvietām, kas pielāgotas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Varat arī sniegt informāciju par sabiedrisko transportu.
Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.