Dodieties uz priekšu, lai piekļūtu ieteiktajiem rezultātiem

    Jaunas vadlīnijas sludinājuma nosaukuma sacerēšanai

    Atjauniniet nosaukumu, lai jūsu mājoklis izceltos meklēšanas rezultātos.
    Autors: Airbnb, publicēts 2022. g. 17. jūn.
    3 min lasāmviela
    Atjaunināšanas datums: 2022. g. 22. jūn.

    Svarīgākais

    • Izvēlieties īsu sludinājuma nosaukumu, lai tas ietilptu mobilā tālruņa ekrānā.

    • Izvairieties no emocijzīmju lietošanas un neizmantojiet tikai lielos burtus.

    Mēs nesen veicām lielākās Airbnb izmaiņas desmitgadē, un, īstenojot jauno veidolu, no meklēšanas rezultātiem izņēmām saimniekiem sacerētus sludinājumu nosaukumus. Visi nosaukumi bija saskaņotā formātā, lai viesiem būtu vieglāk tos izlasīt, neatkarīgi no tā, kādu valodu vai ierīci viņi izmanto.

    Kopš šo izmaiņu īstenošanas jūs par tām sniedzāt daudz atsauksmju, turklāt daudzi no jums pieprasīja atjaunot sludinājumu nosaukumu parādīšanos viesu meklēšanas rezultātos. Mēs saprotam, kāpēc jums šis jautājums ir tik ļoti aktuāls: jūsu sacerēts sludinājuma nosaukums ir viena no pirmajām lietām, ko viesi izlasa meklēšanas rezultātos, un iespēja izcelt jūsu mājokļa unikalitāti.

    No 30. jūnija jūsu sacerēti sludinājumu nosaukumi atgriežas viesu meklēšanas rezultātos. Esam arī sagatavojuši jaunas vadlīnijas efektīva nosaukuma sacerēšanai, kas var palīdzēt jūsu sludinājumam izcelties meklēšanas rezultātos, viesus labāk informēt par gaidāmo, kā arī ieinteresēt jūsu mājokļa rezervēšanā.

    Īsi nosaukumi ir visefektīvākie

    Viesi veic meklēšanu Airbnb platformā, izmantojot visu veidu ierīces ar dažāda izmēra ekrāniem. Nosaukums, kas labi izskatās tīmekļa pārlūkprogrammā, var būt pārāk garš, lai viesi varētu to veiksmīgi izlasīt mobilajā aplikācijā.

    Meklēšanas rezultātos garāki virsraksti tiek automātiski saīsināti, un pārējā virsraksta daļa tiek aizstāta ar daudzpunkti. Piemēram, "Lauku namiņš ar skatu uz ezeru, ugunskura vietu, laipu laivai" kļūst par "Lauku namiņš ar skatu uz..."

    Rakstzīmju ierobežojums palīdz nodrošināt, ka nosaukums ir pilnībā redzams gan datorā, gan mobilajās ierīcēs. Atrodoties ceļā, viesi mēdz veikt meklēšanu mobilajos tālruņos, kas nozīmē, ka tiek parādītas tikai 32 rakstzīmes. Ja nosaukums ir garāks par 32 rakstzīmēm, vispirms norādiet svarīgāko informāciju.

    Lūk, trīs veiksmīgi īsu sludinājumu nosaukumu piemēri:

    • Lofts pilsētas centrā ar skatu
    • Mājīgs kalnu namiņš pavāriem
    • Pludmales villa pie Año Nuevo

    Lielie sākumburti tikai pirmajā vārdā un īpašvārdos būs vieglāk uztverami nekā viscaur tikai lielie burti

    Teikuma uzbūvē ar lielo sākumburtu rakstāms tikai pirmais vārds. Nosaukuma uzbūve (kad ar lielo sākumburtu tiek rakstīta lielākā daļu vārdu) var būt pārāk formāla, kā arī VISU LIELO BURTU IZMANTOŠANA var tikt interpretēta kā kliegšana.

    Lai viesiem nodrošinātu ērtāku meklēšanu, ar lielo sākumburtu rakstiet tikai pirmo teikuma vārdu, ja vien tas nav ar lielo sākumburtu attiecīgi rakstāms vārds, piemēram, pilsētas nosaukums. Izņēmumi var būt arī saīsinājumi, piemēram, AK, vai lidostas kodi, piemēram, LHR.

    Lūk, piemērs, kā sludinājuma nosaukumā neizmantot lielos burtus:

    • JAUNAS mēbeles MILZĪGS BASEINS Lieliski skati

      Lūk, trīs veiksmīgi piemēri, kā veidot nosaukumus standarta teikuma uzbūvē:

      • Piejūras namiņš Bondi pludmalē
      • Romantiska Viktorijas laika viesistaba
      • Videi draudzīga studija netālu no LAX

      Ar vārdiem iespējams izteikties skaidrāk nekā ar emocijzīmēm

      Emocijzīmju un simbolu nozīme visā pasaulē var atšķirties, un to izmantošana var būt mulsinoša vai maldinoša. Piemēram, uz augšu vērstais īkšķis var tikt interpretēts kā apstiprinājuma zīme, numur viens vai arī kā aizskarošs žests.

      Lai padarītu sludinājuma nosaukumu draudzīgāku un vieglāk uztveramu, izmantojiet vienkāršus, mājokli aprakstošus vārdus. Īpašo rakstzīmju izmantošana (piemēram, !, # vai *) ir laba ideja, bet to atkārtošana uzsvaram (piemēram, !!! vai ***) nav ieteicama. Lai atdalītu idejas, izmantojiet komatus ar atstarpēm vai vienu slīpsvītru bez atstarpēm.

      Lūk, neveiksmīga nosaukuma piemērs:

      • ****Slēpošanas un golfa kalnu namiņš****!!!

      Lūk, labāks piemērs:

      • Slēpošanas/golfa kalnu namiņš

      Plašāka informācija ir vērtīgāka par atkārtošanos

      Vairumā gadījumu nav nepieciešams atkārtot informāciju, kuru viesi iegūst meklēšanas rezultātos, piemēram, par pilsētu vai mazpilsētu vai kopējo gultu skaitu. Tā vietā sludinājuma nosaukumā norādiet unikālu informāciju, kas var palīdzēt piesaistīt viesu uzmanību.

      Piemēram, ja jūsu mājoklis atrodas Buenosairesā, sludinājuma nosaukumā varat iekļaut apkaimi, piemēram, Rekoleta. Ja mājoklis atrodas Florencē, Itālijā, varat norādīt "netālu no Ufici" vai citu jūsu mājoklim tuvu esošu apskates objektu. Tas viesiem precīzāk atklās jūsu mājokļa atrašanās vietu. Vai arī, ja mājoklī ir atvēlēta darbam piemērota zona, nosaukumā varat ietvert "piemērots darbam".

      Sludinājuma nosaukumā varat arī izlaist vārdu "jauns", jo šī informācija viesiem jau parādās meklēšanas rezultātos kā nozīmīte.

      Lasīt Airbnb satura politiku

      Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

      Svarīgākais

      • Izvēlieties īsu sludinājuma nosaukumu, lai tas ietilptu mobilā tālruņa ekrānā.

      • Izvairieties no emocijzīmju lietošanas un neizmantojiet tikai lielos burtus.

      Airbnb
      2022. g. 17. jūn.
      Vai tas bija noderīgi?