Šis saturs nav pieejams izvēlētajā valodā, tāpēc pagaidām to piedāvājam citā pašlaik pieejamā valodā.

Saņemiet vairāk 5 zvaigžņu vērtējumu

Interjera dizaineri un supersaimnieki atklāj, kā nodrošināt neaizmirstamu uzturēšanos.
Autors: Airbnb, publicēts 2021. g. 26. maijs
9 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2021. g. 26. maijs

Svarīgākais

  • Pirms rezervācijas veikšanas informējiet viesus par gaidāmo.

  • Sazinieties ar viesiem ātri un skaidri.

  • Uzturiet mājokli tīru, ērtu un kārtīgu.

  • Iekļaujiet vietējos akcentus, kur vien iespējams – no mākslas darbiem līdz vannasistabas piederumiem.

  • Nodrošiniet viesiem tādu uzturēšanos, kādu jūs vēlētos baudīt, ja paliktu savā mājoklī.

  • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī viesu uzņemšanas pārnešanai jaunā līmenī.

Supersaimnieki, uzņēmēji un interjera dizaineri Ketrīna un Braiens Viljamsoni (Beginning in the Middle) izveidojuši uzņemējdarbību, kuras pamatā ir piecas zvaigznes vērta uzturēšanās. Viņi ir uzņēmuši vairāk nekā 2000 viesu un tagad dalās savā stāstā un pieredzē balstītajos padomos par to, kā padarīt jūsu mājokli neaizmirstamu.

Ketrīna: "Mūsu Airbnb darbības un dizaina uzņēmuma izveide bija veiksmīgas sakritības rezultāts. 2013. gadā mēs pārcēlāmies no Ņujorkas uz Kolumbusu Ohaio štatā, kur Braiens bija uzaudzis. Mēs vēlējāmies vairāk platības, kā arī meklējām vietu, kur varētu apmesties uz ilgāku laiku un radīt kaut ko savu."

Braiens: "Mēs nopirkām māju ar trīs guļamistabām un attapāmies situācijā, kurā mums bija jānomaksā daži parādi. Bet mums tiešām nepatika doma par pilna laika mājas biedru."

Ketrīna: "Viens no maniem draugiem pazina kādu, kurš piedāvāja savu brīvo guļamistabu Airbnb platformā, un ieteica mums to izmēģināt. Tolaik mēs īsti nezinājām, kas ir Airbnb. Mēs ar Braienu domājām: "Labi, ja mēs šogad varētu saņemt rezervācijas kaut 10 naktīm, tas būtu lieliski…"

Braiens: "Mēs publicējām sludinājumu, un pieprasījums bija milzīgs. Drīz pēc tam mēs sākām piedāvāt visu māju. Mēs pētījām un palikām dažādos moteļos visā Kolumbusā, līdz atradām ciešamāko. Vienu laiku mēs tur mēdzām uzturēties vairākas nedēļas pēc kārtas. Mēs pazinām visus viesnīcas darbiniekus. Taču tas, protams, nevarēja turpināties mūžīgi."

Viesu uzņemšana mums ir mākslinieciskas un radošas izpausmes veids.
Bryan,
Kolumbusa, OH

Ketrīna: "Mēs nomaksājām savu parādu un ar laiku nopirkām vēl vienu māju. Tagad, pāris gadus vēlāk, mēs esam pārbūvējuši un pārdevuši vairākus mājokļus un paturējuši savus iecienītākos piedāvāšanai Airbnb. Mēs aizgājām no darba, izveidojām interjera dizaina studiju (Mix Design Collective), mūsu brīvdienu nomas zīmolu (The Village Host) un savu blogu (Beginning in the Middle)."

Braiens: "Mums patiesi rūp īpaša piedzīvojuma sagādāšana ikvienam viesim. Un šī aizraušanās ar viesmīlību ir ļāvusi mums izveidot sev tādu dzīvi, kuru mēs patiesi izbaudām. Ja jūs kā saimnieks varat nodrošināt izcilu uzturēšanos, nav svarīgi, vai jums ir pati smalkākā māja – jūsu vērtējums un mājokļa aizņemtības rādītājs arvien pieaugs."

1. Pastāstiet, ar ko viesiem jārēķinās

Ketrīna: "Viens no pieczvaigžņu atsauksmes saņemšanas noslēpumiem ir viesu informēšana par sagaidāmo, pirms viņi nospiež rezervēšanas pogu. Mūsu mājas ir vecas, un mēs esam daudz paveikuši, lai padarītu tās mājīgas, ērtas un skaistas. Taču tām ir savi trūkumi, tāpēc mēs cenšamies viesiem uzreiz sniegt pēc iespējas vairāk informācijas. Piemēram, mums ir čīkstošas grīdas un durvis."

Braiens: "Mūsu vannasistabas ir salīdzinoši nelielas. Vienā no mūsu mājokļiem aiz sienas dzīvo kaimiņš. Mēs to norādām, lai cilvēki zinātu, ka jāizturas pieklājīgi un jācenšas neradīt troksni. Ballītes NAV atļautas."

Ketrīna: "Mums ir veca vanna uz kājām, kas ir mazliet augstāka nekā standarta vanna – ja nu viesiem ir pieejamības vajadzības. Dažiem cilvēkiem šīs īpatnības var traucēt. Citiem tās var būt mazsvarīgas, bet mēs cenšamies uzrunāt cilvēkus, kuri, mūsuprāt, patiesi izbaudīs apkaimi un māju."

2. Reaģējiet ātri

Braiens: "Ātra un skaidra saziņa ar viesiem ir svarīgs piecas zvaigznes vērta iespaida elements. Tā parāda viesiem, ka rūpējaties par viņiem pastāvīgi."

Ketrīna: "Cilvēki uzturas pie jums tikai īsu laiku un parasti svarīga iemesla dēļ, tāpēc jūs noteikti nevēlaties, lai kāds pavadītu pusi uzturēšanās laika, nesaņemot no jums atbildi vai nesagaidot kādas problēmas risinājumu. Es labprāt vienmēr atbildu piecu minūšu laikā, bet, ja uzskatāt, ka nevarēsiet atbildēt cilvēkiem gana ātri, apsveriet iespēju piesaistīt partnersaimnieku, kas palīdzēs apstrādāt saņemtos e-pastus un ziņojumus. Mēs darām visu iespējamo, lai parādītu viesiem, ka esam pieejami un ka mums rūp. Un dažkārt tas nozīmē, ka jāpārtrauc tas, ko tobrīd darām, lai nodrošinātu piecas zvaigznes vērtu uzturēšanos."

Uzzināt par sadarbību ar partnersaimnieku

3. Gādājiet, lai viesi justos kā mājās

Ketrīna: "Runājot par dekoru un iekārtojumu, vissvarīgāk ir, lai viesi mājoklī justos kā mājās. Veltiet laiku un pūles, lai mājokli iekārtotu ar mēbelēm, kas šķiet īpašas – piešķiriet mājoklim rūpīgi izvēlētas nianses un pieskārienus."

Braiens: "Un tas nenozīmē, ka jāizklāj visa virtuve ar marmoru vai vienmēr jāpērk pats dārgākais. Manuprāt, vissvarīgāk ir, lai mājoklis būtu tīrs, ērts un kārtīgs."

Ketrīna: "Mājoklim būtu jāšķiet sagatavotam īpaši viesiem. Veltiet laiku, lai aizvāktu personīgās bildes, ģimenes piemiņas lietas, sīkumus, krāmus un visu, kas viesiem pārlieku atgādina, ka viņi atrodas svešā mājā."

Braiens: "Viens svarīgs elements, kurā vērts ieguldīt, ir laba gulta. Atkal – matracim nav jābūt dārgam, bet mēs uzliekam virsmatraci un sagādājam divu veidu spilvenus: dūnu un cita materiāla."

Ketrīna: "Mūsu izvēlēto palagu diegu blīvums parasti ir vismaz 300, tāpat kā daudzās viesnīcās. Palagiem jābūt patīkamiem saskarē ar ādu, nevis kā smilšpapīram, jo cilvēki galu galā rezervē jūsu mājokli, lai tur pavadītu nakti. Un, kā mēs – īpaši kā vecāki – zinām, labs naktsmiers ir lielā vērtē."

4. Piešķiriet vietējo dvesmu

Ketrīna: "Kad pie jums ierodas cilvēki, atcerieties, ka jūs piedāvājat ne tikai savu mājokli, bet arī iespēju baudīt jūsu pilsētu. Mēs labprāt padarām viesu uzņemšanu personīgāku, kad vien tas iespējams. Mazajiem uzņēmumiem ir milzu loma Kolumbusas kultūrā, tāpēc mēs ar prieku visus iesaistām."

Braiens: "Reizēm mēs atstājam viesiem šo to no mūsu iecienītajām vietējām lietām: vietējo kafejnīcu dāvanu kartes, lai pamudinātu viņus iepazīt apkārtni. Mēs sagādājām mājoklī šampūnu, kondicionieri un sejas mazgāšanas līdzekli no vietējā uzņēmuma Cliff Original. Mums ir dabīgas zīmola Glenn Avenue roku ziepes. Mums ir The Columbus Book Project grāmatu komplekts, ko veidojis kāds vietējais uzņēmējs, iepazīstinot ar vietējiem māksliniekiem. Kolumbusa ir ārkārtīgi nenovērtēta pilsēta, taču tā ir lieliska vieta, kur dzīvot, uzaugt vai viesoties, un tā spēj piedāvāt ļoti daudz."

Ketrīna: "Mums patīk parādīt cilvēkiem Kolumbusu, kādu to redzam mēs paši, un mūs priecē iespēja atstāt iespaidu, kas liek cilvēkiem teikt: "Es labprāt pārceltos uz Kolumbusu."

Braiens: "Vēl viena ideja, ko mēs apsveram, lai iesaistītu Kolumbusas kopienu, ir izmantot mūsu mājokļus kā mākslas galeriju vai vakariņu klubu, lai iepazīstinātu cilvēkus ar vietējiem māksliniekiem, par kuru darbiem citādi daudzi neuzzinātu. Mēs vēlamies izvietot pa pāris darbiem katrā mājoklī un ik pēc dažiem mēnešiem tos mainīt. Domājiet radoši un apsveriet veidus, kā jūsu mājoklis var atspoguļot vietējo atmosfēru."

5. Gatavojieties negaidītajam

Braiens: "Neskatoties uz jūsu labākajiem nodomiem un centieniem atstāt piecas zvaigznes vērtu iespaidu, rēķinieties, ka radīsies neparedzētas situācijas, kuras nāksies risināt – no saplīsuša gaisa kondicioniera līdz neapmierinātiem viesiem. Viena no mūsu nepatīkamākajām situācijām bija pamatīgs ūdens caurules plīsums. Māja viesu uzturēšanās laikā applūda. Viesi mums vairākkārt zvanīja..."

Ketrīna: "… Bet manam telefonam bija izlādējies akumulators."

Braiens: "… Un tā bija viņu kāzu nakts."

Ketrīna: "Situācija bija patiešām nelāga. Mēs no šī gadījuma ļoti daudz mācījāmies. Kad atgadās kas tāds, atvainojieties un pieņemiet labāko lēmumu par to, vai jāizsniedz viesiem kompensācija, vai arī varētu noderēt kāda dāvana kā cepumi, pudele vīna vai dāvanu karte vakariņām. Ja viesiem ir klājies patiešām šausmīgi, mēs viņiem izsniedzam atmaksu, bet tā parasti nenotiek."

Braiens: "Mēs cenšamies turēties pie zelta likuma – nodrošināt viesiem tādu uzturēšanos, kādu mēs paši vēlētos, ja paliktu savā mājoklī. Viesu uzņemšana mums ir mākslinieciskas un radošas izpausmes veids. Mēs šos mājokļus veidojam no sirds un pēc tam laižam tos pasaulē, lai cilvēki varētu tos izbaudīt. Viesu sniegtā atzinība mums nozīmē ārkārtīgi daudz."

Ketrīna: "Piecu zvaigžņu vērtējumi ir atzinība par visu, ko darām. Kad esam renovācijas režīmā, mēs vienmēr ceram, ka kāds novērtēs mūsu ieguldīto papildu darbu. Un es uzskatu, ka, koncentrējoties tikai uz nekustamā īpašuma investīciju finansiālo pusi, ir viegli aizmirst par šīm papildu niansēm."

Braiens: "Uzņemt viesus nav viegli. Tas prasa daudz darba."

Ketrīna: "Taču vienlaikus tas mums ir daudz devis un mainījis mūsu dzīvi. Tas mums ir sniedzis iespēju īstenot savu aizraušanos ar interjera dizainu un atklāt, cik ļoti mums patīk uzņemt viesus. Tas mums ir ļāvis uzsākt uzņēmējdarbību un nepārtraukti augt. Es domāju, ka bez Airbnb mums būtu bijis daudz grūtāk orientēties mazās uzņēmējdarbības pasaulē un uzsākt savu darbību. Tas ir palīdzējis mums saprast savu nišu, proti, ka mums patiesi patīk renovēt telpas, kuras var izbaudīt citi."

Braiens: "Mums ir bijusi iespēja izpaust savu uzņēmējdarbības garu un radošumu. Labākais no abām pasaulēm ir iespēja nodarboties ar kaut ko, kas mūs aizrauj, un spēja to paveikt patstāvīgi."

Ketrīna: "Ceram, ka šie padomi jums palīdzēs saņemt vēl vairāk pieczvaigžņu atsauksmju."

Lai veicas viesu uzņemšanā!
Ketrīna, Braiens + Bjanka

Svarīgākais

  • Pirms rezervācijas veikšanas informējiet viesus par gaidāmo.

  • Sazinieties ar viesiem ātri un skaidri.

  • Uzturiet mājokli tīru, ērtu un kārtīgu.

  • Iekļaujiet vietējos akcentus, kur vien iespējams – no mākslas darbiem līdz vannasistabas piederumiem.

  • Nodrošiniet viesiem tādu uzturēšanos, kādu jūs vēlētos baudīt, ja paliktu savā mājoklī.

  • Uzziniet vairāk mūsu izsmeļošajā ceļvedī viesu uzņemšanas pārnešanai jaunā līmenī.
Airbnb
2021. g. 26. maijs
Vai tas bija noderīgi?