Automatizējiet saziņu, izmantojot šos iesūtnes atjauninājumus
Svarīgākais
Ieplānotie ziņojumi palīdz nosūtīt informāciju svarīgākajos brīžos.
Personalizētas ātrās atbildes ļauj ātrāk atbildēt uz jautājumiem.
Meklēšana un filtrēšana palīdz ātri atrast ziņojumus.
Izpētiet citus iesūtnes uzlabojumus.
Esam pārveidojuši saimnieka iesūtni, lai ietaupītu tik vērtīgo laiku. Tagad tā darbojas līdz pat 10 reizēm ātrāk un ietver atjauninātas funkcijas, piemēram, ieplānotos ziņojumus un personalizētas ātrās atbildes, kā arī meklēšanu un filtrēšanu, – tās visas palīdz vienkāršot saziņu ar viesiem.
Lūk, kā mēs atvieglojam saziņu ar viesiem:
Izmantojiet ziņojumu automatizāciju, kas nodrošina saziņu svarīgos brīžos
Ātra atbildēšana viesiem gādā par lielisku uzturēšanos.
Varat izmantot ieplānotos ziņojumus, lai svarīgos brīžos, piemēram, rezervēšanas, reģistrēšanās vai izrakstīšanās laikā, viesiem automātiski nosūtītu informāciju.
Esam pievienojuši arī personalizētus īsos kodus, kas automātiski ievieto informāciju, piemēram, viesa vārdu un reģistrēšanās datumu. Tas nozīmē, ka tādus ieplānotos ziņojumus kā "Paldies par rezervāciju!" varat mainīt uz "Paldies, ka rezervējāt, Anna!", pieliekot minimālas pūles.
Atbildiet viesiem zibenīgi ar ātrajām atbildēm
Tādi jautājumi kā "Vai varu saņemt ceļa norādes līdz jūsu mājoklim?" un "Kāds ir Wi-Fi kods?" no viesiem tiek saņemti ļoti bieži.
Tāpēc mēs ieviesām ātras atbildes, kas ļauj ātri un vienkārši atbildēt uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Vienkārši izvēlieties iepriekš sagatavoto ziņojumu un noklikšķiniet uz Sūtīt. Tāpat kā ieplānotie ziņojumi, arī ātrās atbildes tagad ietver īsos kodus, kas ikvienu nosūtīto ziņojumu palīdzēs padarīt personiskāku.
"Ātrās atbildes sniedz iespēju sagatavot labi formulētu atbildi – korektu, skaidri saprotamu un, ja nepieciešams, īpaši iejūtīgu attiecībā uz mūsu viesu vajadzībām," saka saimniece Sallija no Snokvālmi, Vašingtonas.
Ātri atrodiet ziņojumus iesūtnē
Iesūtne ir kļuvusi intuitīvāka, pateicoties meklēšanas un filtrēšanas funkcijām, kas atvieglo noteikta ziņojuma atrašanu, kad tas ir nepieciešams.
Meklēšana
Tagad iesūtnē varat veikt vienkāršāku meklēšanu pēc viesa vārda, apstiprinājuma koda vai atslēgvārda. Lai meklētu pēc atslēgvārda, vienkārši ierakstiet to meklēšanas joslā – rakstīšanas laikā iesūtne inteliģenti un prognozējoši meklē ziņojumus. (Viena piezīme: atslēgvārdam ir jābūt uzrakstītam pareizi, citādi iesūtnē nevarēsiet atrast pareizos ziņojumus.)
Kārtošana
Lai labāk orientētos ziņojumos un varētu pievērsties aktuālākajiem jautājumiem vispirms, varat arī kārtot ziņojumus, atzīmējot tos kā nelasītus, atzīmējot tos ar zvaigznīti vai arhivējot tos.
Filtrēšana
Kad ziņojumi tiek atzīmēti kā nelasīti vai ar zvaigznīti, jūs varat tos viegli filtrēt un atrast vajadzīgo ziņojumu. Izmantojot filtra ikonu, kas atrodas meklēšanas joslas labajā pusē, varat filtrēt ziņojumus pēc to veida un/vai ceļojuma posma. Ar zvaigznīti atzīmēto ziņojumu filtrs ļauj koncentrēties uz ziņojumiem, kas atzīmēti kā svarīgi, bet nelasīto ziņojumu filtrs parāda tikai nelasītos ziņojumus un tos, kas atzīmēti kā nelasīti.
Varat arī filtrēt pēc sludinājuma (ja jums ir vairāki sludinājumi) un ceļojuma posma, piemēram:
- Informācijas un rezervācijas pieprasījumi.
- Nepieciešama izskatīšana.
- Reģistrēšanās un izrakstīšanās.
- Pirms ceļojuma, ceļojuma laikā vai pēc ceļojuma.
Ar meklēšanas un filtrēšanas iespējām aprīkota iesūtne atvieglo ziņojumu atrašanu un atbildēšanu uz tiem, kā arī atvieglo saziņu ar viesiem.
Svarīgākais
Ieplānotie ziņojumi palīdz nosūtīt informāciju svarīgākajos brīžos.
Personalizētas ātrās atbildes ļauj ātrāk atbildēt uz jautājumiem.
Meklēšana un filtrēšana palīdz ātri atrast ziņojumus.
Izpētiet citus iesūtnes uzlabojumus.