Ātro atbilžu izmantošana, lai ietaupītu laiku
Lielākā daļa viesu, kuri rezervē Airbnb pakalpojumus, vispirms nosūta ziņojumu saimniekam. Jūs varat atbildēt uz bieži uzdotiem jautājumiem, mudināt veikt rezervācijas un nekavējoties sazināties, izmantojot ātrās atbildes cilnē Ziņojumi.
Kas ir ātrā atbilde?
Ātrā atbilde ir īss, iepriekš uzrakstīts ziņojums, kas sarakstes iestatījumos tiek saglabāts kā veidne.
Vietturi tādai informācijai kā viesa vārds personalizē katru ziņojumu, iegūstot datus no jūsu sludinājuma vai rezervācijas.
Varat izveidot savas ātrās atbildes un izmantot Airbnb veidnes saimniekiem, kuri piedāvā pakalpojumus. Piemēram, ja jums bieži jāatbild uz līdzīgiem jautājumiem par piedāvājumu, pirms viesi veic rezervāciju, mēģiniet saglabāt standarta atbildi kā ātro atbildi.
Varat nosūtīt ātrās atbildes, kad sarakstāties ar viesiem, un ieplānot to automātisku nosūtīšanu svarīgos brīžos.
Kā nosūtīt ātro atbildi?
Lai nekavējoties nosūtītu ātro atbildi viesim:
- Dodieties uz cilni Ziņojumi.
- Izvēlieties sarunu, uz kuru atbildēt.
- Pieskarieties pluszīmes simbolam (+) blakus "Rakstīt ziņojumu".
- Atlasiet Nosūtīt ātro atbildi.
- Izvēlieties ātro atbildi, kas tiks parādīta sarunā.
- Rediģējiet ziņojumu vai nosūtiet jau sagatavoto.
- Pieskarieties bultiņas simbolam (↑), lai nosūtītu ziņojumu.
Cilnē Ziņojumi ir arī ieteicamās atbildes, kas izmanto mākslīgo intelektu, lai izprastu viesa jautājumu un ieteiktu kādu no jūsu ātrajām atbildēm. Ieteikums tiek parādīts sarunā, kurā tas ir redzams tikai jums. Pirms ātrās atbildes nosūtīšanas varat to rediģēt vai uzrakstīt citu atbildi.
Kā ieplānot ātrās atbildes nosūtīšanu?
Lai automātiski nosūtītu ātro atbildi visiem viesiem:
- Dodieties uz cilni Ziņojumi.
- Ekrāna augšdaļā pieskarieties iestatījumu ikonai.
- Pieskarieties pie Pārvaldīt ātrās atbildes.
- Izvēlieties ātro atbildi, ko ieplānot, un pieskarieties pie Tālāk.
- Pieskarieties pie Ieplānot: un izvēlieties, kad viesi saņems ziņojumu, piemēram, piecas minūtes pēc rezervēšanas vai divas stundas pēc pakalpojuma beigām.
Tuvojoties ieplānotās ātrās atbildes nosūtīšanas brīdim, sarunā ar viesi tiks rādīts atgādinājums. Pielāgojiet ziņojuma nosūtīšanas laiku vai izlaidiet tā sūtīšanu, ja tiks atkārtota jau sniegtā informācija.
Padomi par ātro atbilžu izmantošanu
Visefektīvākā ātrā atbilde ir īsa un veltīta vienai tēmai. Tā var ietvert paskaidrojumu par to, kā pievienot vairāk viesu, izpildīt īpašus pieprasījumus un savlaicīgi gatavoties ārkārtas situācijām.
Izmēģiniet ātro atbilžu ieplānošanu šādos svarīgos brīžos:
Rezervācijas apstiprinājums
Sasveicinieties un lūdziet informāciju, kas palīdzēs pielāgot piedāvājumus viesu vajadzībām. Piemēram, fotogrāfs var jautāt:
- Vai fotosesija notiks, atzīmējot kādu īpašu notikumu?
- Kādus kadrus ir svarīgi uzņemt?
Ja pakalpojumu sniegs partnersaimnieks vai jums pievienosies palīgs, noteikti iepazīstiniet ar viņu un pastāstiet par viņa kvalifikāciju.
Pirms pakalpojuma
Atgādiniet viesiem par ierašanās laiku un tikšanās vietu, kā arī sniedziet padomus par to, kas nepieciešams, lai viss noritētu bez aizķeršanās. Piemēram, personīgais treneris var pastāstīt par apģērbu, kas būtu piemērots brīvdabas aktivitātēm un laikapstākļiem.
Pēc pakalpojuma
Pasakiet viesiem paldies par rezervāciju. Mudiniet iesniegt publisku atsauksmi, jo tā varat palīdzēt arī citiem izlemt to, vai pakalpojums atbilst viņu vajadzībām. Lūdziet sniegt atsauksmes, tostarp konkrētas idejas par to, kā kopā pavadīto laiku varētu padarīt vēl noderīgāku.
Ātrajām atbildēm pievienojot bildes vai videoklipus, varat iepazīstināt ar sevi, izveidot pielāgotus piedāvājumus un nosūtīt viesiem iemūžinātos mirkļus. Piemēram, šefpavārs varētu nosūtīt ēdienkartes parauga bildi.
Failus ziņojumiem varat pievienot jebkurā laikā pēc rezervāciju apstiprināšanas. Fotoattēlus sūtiet PNG vai JPG formātā (līdz 50 MB) un videoklipus MP4 vai MOV formātā (līdz 100 MB un 60 sekundēm).
Lietošanas pieredze dažādās atrašanās vietās var atšķirties. Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.