Šis saturs nav pieejams izvēlētajā valodā, tāpēc pagaidām to piedāvājam citā pašlaik pieejamā valodā.

Pamatinformācija par saziņu ar viesiem

Saņemiet padomus un veidnes saziņai ar ceļotājiem.
Autors: Airbnb, publicēts 2020. g. 8. janv.
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2023. g. 3. maijs

Efektīva saziņa ar viesiem ir pirmais solis ceļā uz pozitīvu pieredzi. Kā saimnieks varat palīdzēt viesiem justies ērti un iedrošināt viņus sniegt labas atsauksmes, skaidri un ātri sazinoties no brīža, kad viņi izrāda interesi par mājokli, līdz pat izrakstīšanās brīdim.

Padomi lieliskai saziņai

Esiet atklāts. Saimnieks Daniels no Sanfrancisko skaidro, ka viņš vienmēr atklāti komunicē par savu mājokli. "Jūsu sniegtajai informācijai par mājokli ir jāsaskan ar to, ko viesi piedzīvos, ierodoties jūsu mājoklī," viņš norāda. "Labāk būs, ja izteiksieties par savu mājokli pieticīgāk un viesi ieradīsies jaukākā vietā, nekā bija gaidījuši, nevis otrādi."

Izrādiet interesi. Jūs varat pavērt iespējas iekļaujošai attieksmei, vienkārši pajautājot viesiem: "Kas jums ir nepieciešams, lai manā mājoklī justos ērti un gaidīti?" Ļoti būtiski ir izrādīt empātiju un neizdarīt pieņēmumus.

Esiet pieejams. Supersaimniece Anete no Sanfrancisko cenšas piekodināt viesiem: "Nemēģiniet veikt remontdarbus uz savu roku, pat ja tie ir nelieli. Nekavējoties sazinieties ar mums, un mēs to nokārtosim." Ikdienišķu problēmu gadījumā pieredzējuši saimnieki izmanto ātrās atbildes, lai uzturētu saziņu ar viesiem.

Esiet gādīgs. Nelieli laipnības žesti var padarīt uzturēšanos patīkamāku gan viesiem, gan jums. Ja rodas problēma, viesi bieži saka, ka viņiem vissvarīgākā ir saimnieka reakcija.

Esiet tālredzīgs. Saziņa ar viesiem Airbnb aplikācijā sniedz jums aizsardzību, jo visas sarunas tiek saglabātas gadījumam, ja jums nāksies vērsties pēc palīdzības klientu apkalpošanas dienestā. Tāpat tā palīdz vieglāk atrast visu informāciju par viesiem vienuviet.

Svarīgi brīži saziņā ar viesiem

Informācijas pieprasījums par rezervāciju: viesi novērtē ātru atbildi, kad sazinās ar jums, lai rezervētu jūsu mājokli. Mēģiniet atbildēt uz visiem viesu sūtītajiem informācijas pieprasījumiem 24 stundu laikā.

Atsaucība ir svarīga ne tikai tāpēc, lai viesi būtu apmierināti. Tas ir arī viens no kritērijiem, lai kļūtu par supersaimnieku. Ieplānotie ziņojumi palīdz plānot laiku, lai savlaicīgi sniegtu viesiem aktuālo informāciju.

Rezervācijas laikā: viesi parasti novērtē, ja saimnieki nosūta ziņojumu, lai pateiktos par rezervāciju.

Varat personalizēt sveiciena ziņojumu, izmantojot viesa profilā norādīto informāciju.  Tas var ietvert jautājumus par viesa interesēm, dzimto pilsētu un hobijiem. Vienlaikus šī ir jūsu iespēja uzdot papildu jautājumus, piemēram, par apmeklējuma mērķi un ceļabiedriem.

Pirms ierašanās: skaidras ceļa norādes un reģistrēšanās informācija ir ļoti svarīga, lai viesi varētu ierasties mājoklī bez jebkādiem sarežģījumiem.

Atbildiet uz bieži uzdotajiem jautājumiem, aizpildot visus laukus cilnes Sludinājumi sadaļā Informācija viesiem, iekļaujot arī ceļa norādes uz mājokli, reģistrēšanās norādījumus un Wi-Fi informāciju. 48 stundas pirms ieplānotā reģistrēšanās laika šī informācija viesiem būs pieejama cilnē Ceļojumi.

Reģistrēšanās: viesi – jo īpaši vēsturiski diskriminētu kopienu pārstāvji – ir pauduši, ka pašreģistrēšanās viņiem šķiet daudz ērtāka. Varat arī izveidot mājokļa rokasgrāmatu, kas ietver informāciju par to, kā izmantot dažādas sistēmas un iekārtas jūsu mājoklī.

Pēc pirmās nakts: daudzi saimnieki atklāj, ka labprāt sazinās ar viesiem visā rezervācijas laikā. Ir noderīgi rīkoties proaktīvi un pajautāt, kā klājas.

Pirms izrakstīšanās: norādiet, kas viesiem ir jāpaveic pirms izrakstīšanās. Mēs nosūtām atgādinājumu ar jūsu noteikto izrakstīšanās laiku un norādījumiem dienu pirms plānotā izrakstīšanās laika.

Pēc došanās prom: ieteicams sniegt atsauksmi par viesiem uzreiz. Izrādiet cieņu un izmantojiet vienādus standartus, novērtējot katru viesi. Daži saimnieki labprāt nosūta viesiem ziņu, pasakot paldies par uzturēšanos.

Airbnb
2020. g. 8. janv.
Vai tas bija noderīgi?