Cenu noteikšanas stratēģijas iestatīšana

Atbilstoša cena var piesaistīt viesus un palielināt Airbnb platformā gūtos ieņēmumus.
Autors: Airbnb, publicēts 2020. g. 1. dec.
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2023. g. 20. nov.

Izvēloties mājokli, cena ir viens no galvenajiem faktoriem, ko viesi apsver. Neatkarīgi no tā, cik lielisks ir jūsu mājoklis, pastāv liela iespēja, ka nesaņemsiet rezervācijas, ja tā cena būs augstāka nekā citiem līdzīgiem mājokļiem tuvumā.

Mājokļiem, kuru cenas 2022. gadā tika atjauninātas četras reizes, rezervēto nakšu skaits bija par vairāk nekā 30% augstāks nekā mājokļiem, kuru cenas nemainījās.* Lieciet lietā šos padomus, lai noskaidrotu sev piemērotāko cenu noteikšanas stratēģiju.

Izpētiet situāciju savā reģionā

Izmantojiet kalendāru, lai sava reģiona kartē salīdzinātu sevis noteikto cenu ar līdzīgu tuvumā esošu mājokļu vidējām cenām. Varat skatīt vai nu rezervētos, vai arī nerezervētos mājokļus.

Lūk, kā salīdzināt cenas kartē:

  • Izvēlieties jebkuru datumu vai datumu diapazonu līdz 31 naktij.

  • Pieskarieties cenai par nakti vai noklikšķiniet uz tās. Pēc tam izvēlieties pogu, kurā ir attēlota atrašanās vietas spraudīte ar uzrakstu "Līdzīgi sludinājumi" un cenu diapazons.

Kartē norādītās cenas atspoguļo katra rezervētā vai nerezervētā mājokļa vidējo cenu izvēlētajos datumos. Līdzīgie mājokļi tiek atlasīti pēc tādiem faktoriem kā atrašanās vieta, platība, aprīkojums, papildērtības, vērtējums, atsauksmes un citi sludinājumi, ko viesi pārlūko, apsverot jūsu mājokļa rezervēšanu.

Piedāvājiet labāko atbilstību cenai

Labāka izpratne par cenu, ko maksā viesi, var palīdzēt uzlabot piedāvājuma atbilstību cenai un vairot ieņēmumus. Kopējā cenā ir iekļauta cena par nakti, visas jūsu noteiktās papildu nodevas (par uzkopšanu, papildu viesiem vai mīļdzīvniekiem), Airbnb pakalpojuma nodevas un nodokļi.

Konkurētspējīgu cenu noteikšana var palīdzēt jūsu sludinājumam izcelties un ieņemt augstāku pozīciju meklēšanas rezultātos. Algoritmā priekšroka tiek dota kopējai cenai un mājokļa kvalitātei salīdzinājumā ar līdzīgiem mājokļiem tuvumā.

Atsevišķas izmaksas, ko iekļaujat cenā, viesiem var nebūt pilnībā izprotamas. Vai piedāvājat papildpakalpojumus, piemēram, pilnvērtīgas brokastis, luksusa kategorijas vannošanās produktus vai video straumēšanas pakalpojumus? Sludinājuma aprakstā tos skaidri norādiet, lai viesi izprastu jūsu izvēlēto cenu.

Apsveriet iespēju piedāvāt atlaides un akcijas

Piemērojot atlaides un akcijas, varat noteiktos apstākļos piedāvāt zemākas cenas, nemainot standarta cenu par nakti. Šie rīki noder dažādās situācijās, piemēram, uzņemot pirmos viesus vai piedāvājot ilgtermiņa rezervācijas.

  • Jauni sludinājumi: pavisam jauna sludinājuma reklamēšana, piedāvājot 20% atlaidi no cenas par nakti, var noderēt pirmo trīs viesu piesaistīšanai. Airbnb dati liecina, ka saimnieki, kuri piedāvā šo akciju pirmajās 30 dienās kopš sludinājuma aktivizēšanas, saņem pirmo rezervāciju ātrāk.

  • Ilgtermiņa rezervācijas: nedēļas un mēneša atlaides var piesaistīt ilgtermiņa rezervācijas, tāpēc mājoklis retāk būs jāsagatavo jauniem viesiem un jums būs vairāk brīvā laika. Rezervācijas uz nedēļu vai ilgāku laiku veidoja 46% no Airbnb platformā rezervēto nakšu kopskaita 2022. gadā.

Atlaides un akcijas, ko vēlaties piedāvāt, var iestatīt viesu uzņemšanas kalendārā.

* Pamatojoties uz informāciju par sludinājumiem visā pasaulē (izņemot Ķīnu, Baltkrieviju, Krieviju un Ukrainu), kuros no 2022. gada janvāra līdz decembrim bija iespēja rezervēt mājokli uz vienu vai vairākām naktīm un nebija ieslēgta viedās cenu noteikšanas funkcija. Rezervēto nakšu skaitu ietekmē papildu faktori.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2020. g. 1. dec.
Vai tas bija noderīgi?