Kāpēc ir tik svarīgi ātri atbildēt viesiem

Atbildēt uz ziņojumiem ir vieglāk, ja izmantojat Airbnb rīkus.
Autors: Airbnb, publicēts 2021. g. 4. maijs
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2023. g. 9. marts

Veiksmīgākie saimnieki atbild uz viesu ziņojumiem uzreiz pēc to saņemšanas. Patiesībā, ja atbildēšanas rādītājs ir labs, jūsu sludinājums viesu meklēšanas rezultātos var parādīties augstāk.

Ātra atbilde ir īpaši svarīga pirms rezervācijas veikšanas, kad viesiem var būt nepieciešama plašāka informācija, kā arī reģistrēšanās un izrakstīšanās laikā, kad viesiem var būt nepieciešama ātra atbilde uz jautājumiem. Mēs lūdzām saimniekiem, kuri uztur zibenīgu atbildēšanas ātrumu, sniegt dažus padomus.

Atsaucīgāka atbildēšana

"Rūpīgi pārbaudiet, vai Airbnb aplikācijas, īsziņu un e-pasta paziņojumi vienmēr ir aktīvi, lai tie parādītos mobilajā tālrunī, kad tiek saņemts jauns ziņojums," saka Omārs, supersaimnieks Mehiko.

Pēc tam izmēģiniet Airbnb rīkus, lai automatizētu atbildes. Keta, saimniece Olbani, Austrālijā, labprāt izmanto ātrās atbildes. "Tās pamatīgi ietaupa laiku, un man nav katru reizi jāraksta viens un tas pats teksts," viņa saka.

Arī ieplānotie ziņojumi ir noderīgi, jo īpaši saistībā ar reģistrēšanos un izrakstīšanos. Kešavs, saimnieku konsultatīvās padomes loceklis Deli, Indijā, 24 stundas pirms katras reģistrēšanās nosūta ieplānotu ziņojumu, iekļaujot norādījumus par iekļūšanu mājoklī un cita veida informāciju par ierašanos.

"Ja reģistrēšanās laikā viesis nav ieradies, nosūtu vēl vienu ziņojumu, pajautājot, vai viesim ir visa nepieciešamā informācija, un informējot, ka nosūtu to vēlreiz gadījumā, ja viesis mēģina atrast ceļu līdz mājoklim," saka Kešavs.

Kā tiek aprēķināts atbildēšanas rādītājs

Atbildēšanas rādītājs ir to no viesiem saņemto jauno ziņojumu procentuālā daļa, uz kuriem saimnieks ir atbildējis 24 stundu laikā iepriekšējo 30 dienu periodā.

  • Tas ietver atbildēšanu uz jaunu informācijas pieprasījumu, kas saņemts no viesa, kā arī rezervācijas pieprasījuma apstiprināšanu, iepriekšēju apstiprināšanu vai noraidīšanu.

  • Ja neatbildēsiet 24 stundu laikā, jūsu kopējais atbildēšanas rādītājs samazināsies, bet vidējais atbildēšanas laiks – palielināsies.

Svarīga viesu uzņemšanas daļa ir regulāra Airbnb konta pārbaudīšana un savlaicīga atbildēšana uz ziņojumiem. Tādējādi tiek uzlabots jūsu atbildēšanas rādītājs un jūsu sludinājums meklēšanas rezultātos tiek parādīts augstāk.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.
Airbnb
2021. g. 4. maijs
Vai tas bija noderīgi?