Kā rīkoties, ja saņemta negatīva atsauksme Airbnb platformā

Atbildiet uz negatīvajām atsauksmēm, sniedzot konkrētu informāciju par veiktajiem uzlabojumiem.
Autors: Airbnb, publicēts 2021. g. 4. maijs
2 min lasāmviela
Atjaunināšanas datums: 2024. g. 29. janv.

Slikta atsauksme var patiesi sarūgtināt. Taču pat viesmīlīgākais saimnieks laiku pa laikam var saņemt negatīvas atsauksmes no viesiem.

Jums vienmēr ir iespēja savā sludinājumā atbildēt uz atsauksmēm publiski. Konstruktīva atbilde liecina, ka jums rūp jūsu viesu atsauksmes. Ir arī noteiktas darbības, ko varat veikt, lai pilnībā izvairītos no negatīvām atsauksmēm.

Atbildēšana uz negatīvām atsauksmēm

Īsa, draudzīga un publiska atbilde uz negatīvu atsauksmi sniedz iespēju pavēstīt, kādus uzlabojumus ieviešat.

Viesuprāt, ja saimnieks
atbild uz atsauksmēm, tas veicina drošības sajūtu, veicot rezervāciju, jo viesi zina, ka saimnieks ņem vērā ieteikumus.

Jūs varat
atbildēt uz atsauksmi jebkurā laikā. Lūk, daži ieteikumi, kā uzrakstīt lielisku atbildi:

  • Vispirms apstipriniet, ka atsauksme ir saņemta, un pasakiet viesim paldies. Varat izteikties vienkārši: "Paldies par atsauksmi, Marija! Patiesi novērtējam laiku, ko veltījāt, lai izteiktu viedokli par uzturēšanos."

  • Pastāstiet, kā uzlabojāt savu mājokli. Jūs varētu piebilst: "Atvainojamies, ka gultas nebija ērtas. Miegs ir svarīgs, tāpēc pēc jūsu atsauksmes saņemšanas papildinājām gultas ar ērtiem virsmatračiem."

"Es kā viesis nesagaidu, ka saimniekam būs 100% nevainojamu atsauksmju, bet drīzāk augstu novērtēju tos, kuri nopietni uztver kritiskas atsauksmes un izrāda vēlmi pilnveidoties," saka Endrjū, supersaimnieks Berlīnē.

Atsauksmes var tikt dzēstas, ja tās ir pretrunā ar mūsu
atsauksmju politiku. Varat ziņot par atsauksmi, kas, jūsuprāt, neatbilst politikas nosacījumiem. Varat arī apstrīdēt atsauksmi, ko jebkurā laikā atriebības nolūkā iesnieguši viesi, kuri, jūsuprāt, nopietni pārkāpuši politikas nosacījumus.

Atbildēšana uz pozitīvām atsauksmēm

Publiskas atbildes uz labām atsauksmēm lieliski parāda to, ka esat atsaucīgs saimnieks.

Ja atbildēsiet tikai uz negatīvām atsauksmēm, pievērsīsiet īpašu uzmanību tikai tām. Tā vietā atbildiet arī uz labām atsauksmēm. Pat vienkārša atbilde: "Paldies, ka palikāt manā mājoklī!" būs pilnīgi pietiekama.

Kā izvairīties no negatīvām atsauksmēm

Reizēm sliktas atsauksmes tiek sniegtas tāpēc, ka gaidītais un realitāte atšķiras. Katra reize, kad uzņemat viesi, ir iespēja piedāvāt lielisku viesmīlību iekļaujošā veidā.

Lai gan nav garantijas, ka nekad nesaņemsiet sliktu atsauksmi, varat veikt noteiktas darbības, lai uzlabotu viesu uzņemšanas procesu.

  • Uzņemiet precīzas sava mājokļa bildes, iekļaujot arī tā priekšrocības un trūkumus.
  • Uzrakstiet godīgu sludinājuma aprakstu unmājokļa noteikumus, lai viesi zinātu, ko sagaidīt.
  • Sludinājuma aprakstā pieminiet arī sliktajās atsauksmēs minētās problēmas, īpašu uzmanību veltot tam, ko nevarat ietekmēt, piemēram, ka mājoklis atrodas trokšņainā ielā.
  • Izmantojiet atsauksmes, lai uzlabotu mājokli, piemēram, sarūpētu papildu dvieļus, ja viesis norādījis, ka ar esošajiem nepietiek.
  • Sazinieties ar viesiem Airbnb aplikācijā viņu uzturēšanās laikā, lai atrisinātu iespējamās problēmas uzreiz, kad tās rodas.

Šajā rakstā ietvertā informācija kopš publicēšanas var būt mainījusies.

Airbnb
2021. g. 4. maijs
Vai tas bija noderīgi?