Kā darbojas rezervācijas
Kā darbojas rezervācijas
- Pamācība
Apskatiet viesa profila bildi
Bildes var nebūt pieejamas līdz apstiprinājumam. Tāpat ir iespējams, ka viesis tās nav augšupielādējis. - Pamācība
Kas ir atbildēšanas rādītājs un atbildēšanas laiks un kā tos aprēķina?
Mēs ņemam vērā, cik ātri un sistemātiski jūs atbildat uz informācijas un rezervācijas pieprasījumiem. - Pamācība
Kāpēc saimniekiem ir jāatbild 24 stundu laikā?
Ātra atbildes sniegšana uz rezervācijas pieprasījumiem, rezervācijas informācijas pieprasījumiem un citiem ziņojumiem vairo uzticību mūsu iz… - Pamācība
Kā es saimnieki var pārbaudīt rezervācijas statusu?
Rezervācijas statusu varat pārbaudīt dažādās vietās: rezervāciju sadaļā, iesūtnē vai kalendārā. - Pamācība
Par rezervācijas statusiem
Uzziniet vairāk par dažādajiem statusiem, kas var attiekties uz jūsu rezervāciju. - Pamācība
Kā varu pārbaudīt, vai viesa rezervācija ir apstiprināta?
Jūs saņemsiet e-pastu, tiklīdz jums būs apstiprināta rezervācija. Tāpat varat doties uz savu rezervāciju sadaļu, kalendāru vai saraksti ar v… - Pamācība
Kā saimnieki var atrast visas rezervācijas
Lai atrastu gaidāmās viesu veiktās rezervācijas, dodieties uz cilni Šodien. - Pamācība
Kā man saglabāt datumus viesim?
Dažkārt saimnieki vēlas kalendārā darīt pieejamus datumus tā, lai rezervēšanu varētu veikt tikai konkrēts viesis. Lai to paveiktu, viesis va… - Pamācība
Ko nozīmē norāde "gaida maksājumu"?
Tas nozīmē, ka saimnieks ir apstiprinājis viesa rezervācijas pieprasījumu, taču maksājums vēl nav izpildīts. - Pamācība
Vai varu atjaunināt mājokļa aprakstu vai ērtības pēc tam, kad viesis ir veicis rezervāciju?
Viesi, kuri gaida vai ir saņēmuši rezervācijas apstiprinājumu, neuzzinās par sludinājumā veiktajām izmaiņām, tāpēc jums šādi viesi jāinformē…