Jūsu rezervācijas
Jūsu rezervācijas
Atcelšana
Izmaiņas
- Pamācība
Saimnieka veiktas rezervācijas izmaiņas
Jūs varat viesim iesniegt izmaiņu pieprasījumu. Ja viesis apstiprinās, rezervācija tiks atjaunināta. - Pamācība
Saimnieka veikta aktīva ceļojuma maiņa vai atcelšana
Ja jums ir jāatceļ rezervācijas atlikusī daļa, noteikti informējiet viesi, nosūtot ziņojumu, un pēc tam sazinieties ar mums, lai saņemtu pal… - Pamācība
Atbildēšana uz viesa ceļojuma izmaiņu pieprasījumu
Ja viesis vēlas mainīt apstiprinātas rezervācijas datus (piemēram, saīsināt ceļojumu vai pievienot naktis), viesim vajadzētu nosūtīt jums iz… - Pamācība
Apstiprinātas vai neapstiprinātas rezervācijas cenas mainīšana
Apstiprinātas rezervācijas cenu varat mainīt, iesniedzot izmaiņu pieprasījumu vai nosūtot īpašo piedāvājumu atbildē uz neapstiprinātu piepra… - Pamācība
Uzkopšanas maksas pievienošana apstiprinātai rezervācijai
Lai pievienotu uzkopšanas maksu apstiprinātai rezervācijai vai jau sāktam ceļojumam, ir nepieciešams viesa apstiprinājums. - Pamācība
Ja viesis neatbild uz jūsu ceļojuma izmaiņu pieprasījumu
Ja nesaņemat atbildi no viesiem un jūsu pieprasījums ir svarīgs vai steidzams, varat nosūtīt viesiem ziņojumu, atgādinot par pieprasījuma ap… - Pamācība
Ceļojuma izmaiņu pieprasījuma noraidīšana
Gan viesi, gan saimnieki var noraidīt izmaiņu pieprasījumu, saglabājot rezervāciju tādu, kāda tā ir. - Pamācība
Papildu dalībnieku pievienošana piedzīvojumam
Ja bez brīdinājuma ierodas papildu dalībnieki, rīkotājs var izlemt, vai ļaut viņiem piedalīties piedzīvojumā.
Atmaksa un kompensācija viesiem
- Pamācība
Atmaksas veikšana viesim
Viesiem izsniegtās atmaksas veids ir atkarīgs no tā, vai atmaksa tiek veikta pirms vai pēc viesu ceļojuma. - Pamācība
Vai man ir jāatmaksā nauda viesiem, kad viņi iesniedz sūdzību?
Ja neatbilstat vienai vai vairākām no mūsu pamatprasībām, Airbnb var prasīt jums izsniegt viesim atmaksu. - Pamācība
Kā risinājumu centrs var būt noderīgs
Risinājumu centrs sniedz iespēju pieprasīt vai nosūtīt ar jūsu Airbnb ceļojumu saistītus maksājumus. Viesi, dalībnieki, saimnieki un rīkotāj…
Kā darbojas rezervācijas
- Pamācība
Apskatiet viesa profila bildi
Bildes var nebūt pieejamas līdz apstiprinājumam. Tāpat ir iespējams, ka viesis tās nav augšupielādējis. - Pamācība
Kas ir atbildēšanas rādītājs un atbildēšanas laiks un kā tos aprēķina?
Mēs ņemam vērā, cik ātri un sistemātiski jūs atbildat uz informācijas un rezervācijas pieprasījumiem. - Pamācība
Kāpēc saimniekiem ir jāatbild 24 stundu laikā?
Ātra atbildes sniegšana uz rezervācijas pieprasījumiem, rezervācijas informācijas pieprasījumiem un citiem ziņojumiem vairo uzticību mūsu iz… - Pamācība
Kā es saimnieki var pārbaudīt rezervācijas statusu?
Rezervācijas statusu varat pārbaudīt dažādās vietās: sadaļā Rezervācijas, Ziņojumi vai Kalendārs. - Pamācība
Par rezervācijas statusiem
Uzziniet vairāk par dažādajiem statusiem, kas var attiekties uz jūsu rezervāciju. - Pamācība
Kā varu pārbaudīt, vai viesa rezervācija ir apstiprināta?
Jūs saņemsiet e-pastu, tiklīdz jums būs apstiprināta rezervācija. Tāpat varat doties uz savu rezervāciju sadaļu, kalendāru vai saraksti ar v… - Pamācība
Kā saimnieki var atrast visas rezervācijas
Lai atrastu gaidāmās viesu veiktās rezervācijas, dodieties uz cilni Šodien. - Pamācība
Kā man saglabāt datumus viesim?
Dažkārt saimnieki vēlas kalendārā darīt pieejamus datumus tā, lai rezervēšanu varētu veikt tikai konkrēts viesis. Lai to paveiktu, viesis va… - Pamācība
Ko nozīmē norāde "gaida maksājumu"?
Tas nozīmē, ka saimnieks ir apstiprinājis viesa rezervācijas pieprasījumu, taču maksājums vēl nav izpildīts. - Pamācība
Sludinājuma apraksta atjaunināšana pēc tam, kad viesis veicis rezervāciju
Viesi, kuri gaida vai ir saņēmuši rezervācijas apstiprinājumu, neuzzinās par sludinājumā veiktajām izmaiņām, tāpēc jums šādi viesi jāinformē…
Problēmas ar rezervāciju
- Pamācība
Ja viesis jums liek justies neērti
Ja konstatējat, ka viesis pārkāpj kādu no mājokļa noteikumiem vai arī ir licis jums justies nedroši, varat atteikt ceļojuma pieprasījumu vai… - Pamācība
Ja viesis rezervē, taču neierodas
Viesa atcelšanas vai neierašanās gadījumā mēs ievērosim jūsu atcelšanas politiku un nosūtīsim jums izmaksu. - Pamācība
Ja viesim vēlas pievienoties vairāk ceļabiedru nekā plānots
Ja varat uzņemt lielāku cilvēku skaitu un vēlaties iekasēt papildu maksu par šiem viesiem, varat nosūtīt viesim ceļojuma izmaiņas. - Pamācība
Piedzīvojumu civiltiesiskā apdrošināšana
Piedzīvojumu civiltiesiskā apdrošināšana ir būtiska AirCover rīkotājiem daļa, kas sniedz plašu aizsardzību Airbnb piedzīvojumu rīkotājiem. - Pamācība
Rīkotājiem – traumas Airbnb piedzīvojuma norises laikā
Nogādājiet visus drošībā un nekavējoties sazinieties ar neatliekamās palīdzības dienestu. Pēc tam ziņojiet par starpgadījumu mums. - Pamācība
Kāds medicīniskās evakuācijas atbalsts ir pieejams Airbnb piedzīvojumos un ekspedīcijās?
International SOS palīdz sniegt atbalstu saimniekiem un viesiem medicīniski nepieciešamu evakuāciju gadījumā, kā arī sniedz ekspertu ieteiku…