Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Izmaiņu veikšana rezervācijā pirms ceļojuma

Whether it's changing the dates of your stay, the number of guests, or something else, you can change a confirmed reservation by submitting a change request to your Host.

Datumu vai viesu skaita maiņa

Saimniekam būs jāapstiprina visas iesniegtās izmaiņas. Ja saimnieks tās neapstiprina, nosūtiet ziņojumu ar atgādinājumu pārskatīt izmaiņu pieprasījumu.

  1. Noklikšķiniet uz Ceļojumi un pēc tam – uz ceļojuma, kurā vēlaties veikt izmaiņas.
  2. Noklikšķiniet uz Mainīt rezervāciju.
  3. Mainiet rezervācijas datumus vai viesu skaitu un noklikšķiniet uz Saglabāt.
  4. Pārskatiet veiktās izmaiņas un pēc tam noklikšķiniet uz Sūtīt pieprasījumu.

Pēc pieprasījuma nosūtīšanas saimnieks saņems paziņojumu ar aicinājumu to apstiprināt vai atteikt.

How it works

Depending on the Host’s policy, changing the number of guests may affect the total cost of your stay.

The original total and the new total will be shown before you submit your request for the alteration. Once the Host accepts, the change will be processed.

You’ll be charged or refunded, if necessary, and this will also be shown before you confirm the change.

If the Host declines your request, or doesn’t respond, your reservation will stay the same.

Other details

Here are a few other things to keep in mind when making a change request:

  • You can’t make changes if your checkout date is in the past
  • Once changes have been made, any later changes must go through the process outlined above as a new request
  • If the Host altered their pricing for the new dates before you requested the change, your new reservation will reflect this pricing, unless you booked a special offer
  • Changing the reservation dates may affect if you're still eligible for a weekly or monthly discounted rate
  • Once a reservation has started, you can’t change the number of guests
    • If you do need to add more guests to your reservation, use the Resolution Center to process any additional payments you and the Host have agreed on
  • It's not possible to transfer a reservation to someone else—if you can't make a trip, you’ll need to cancel the booking and ask the other guest to rebook.

Hotel stays

For some hotel stays you may need to contact the hotel directly to modify your reservation.

Longer stays

If a reservation is for 28 nights or more, the longer stay cancellation policy applies.

For guests

If you’re a guest, you can check your confirmation email for more details.

If you change or cancel a longer stay:

  • Your first payment might be nonrefundable, depending on the listing and when the reservation is made
  • If you cancel after the trip has started, the following 30 nights of the reservation are nonrefundable
  • Your Host can choose to offer an additional refund

Note: If your reservation isn't confirmed yet and you need to add another guest or change the dates of your reservation, learn how to cancel or withdraw a pending trip request.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

  • Kā mainīt rezervāciju

    Vai jums jāveic rezervācijas izmaiņas? Tā gadās – esam gatavi palīdzēt. Lūk, kā varat atsaukt pieprasījumus, mainīt datumus un pievienot vai…
  • Viesis vai dalībnieks

    Ilgtermiņa rezervāciju atcelšana

    Ja mājoklis ir rezervēts uz vismaz 28 naktīm, tiek piemērota ilgtermiņa atcelšanas politika.
  • Viesis vai dalībnieks

    Ceļojuma izmaiņu pieprasījuma statusa pārbaude

    Lai saņemtu jaunāko informāciju par izmaiņu pieprasījuma statusu, varat doties uz sadaļu Ceļojumi vai tieši sazināties ar saimnieku.
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties