Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Pamācība
Viesis vai dalībnieks

Ceļojuma pieprasījuma atcelšana vai atsaukšana

Need to add another guest or change the dates of your reservation before it’s confirmed? Here are a few things to know.

When you can cancel or withdraw a request

First, check the status of your request. If the Host has already accepted it, then it’s subject to their cancellation policy. If it’s still pending, you can cancel, and you won’t be charged for the reservation or the service fees.

Kā atcelt vai atsaukt pieprasījumu

Vienkāršākais veids, kā to paveikt, ir atrast saraksti ar saimnieku un izvēlēties Atsaukt pieprasījumu.

Rezervācijas pieprasījuma atcelšana datorā

  1. Noklikšķiniet uz Ceļojumi un izvēlieties rezervāciju, kurā veikt izmaiņas.
  2. Rezervācijā, kuras statuss ir Gaida, noklikšķiniet uz Atsaukt pieprasījumu.
  3. Noklikšķiniet uz Atcelt pieprasījumu.

Note: Some reservations may generate additional charges or temporary authorizations. Find out more about when and how you’re charged for a reservation.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties