Pamācība
•
Uzņemt viesus
Ceļojuma pieprasījuma noraidīšana
Ceļojuma pieprasījuma noraidīšana
Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.
- Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
- Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
- Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.
You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.
Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Atbildēšana uz pieprasījumu
Ceļojuma pieprasījums ir jāapstiprina vai jānoraida 24 stundu laikā – pēc tam tas vairs nav spēkā. - Saimnieks
Kāpēc saimniekiem ir jāatbild 24 stundu laikā?
Ātra atbildes sniegšana uz rezervācijas pieprasījumiem, rezervācijas informācijas pieprasījumiem un citiem ziņojumiem vairo uzticību mūsu iz… - Saimnieks
Atbildēšana uz informācijas pieprasījumu
Atbildiet 24 stundu laikā. Viesi, kas sūta informācijas pieprasījumu, parasti pirms rezervācijas pieprasījuma nosūtīšanas meklē plašāku info…
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties