Pamācība
•
Uzņemt viesus
Vai man ir jāatmaksā nauda viesiem, kad viņi iesniedz sūdzību?
Vai man ir jāatmaksā nauda viesiem, kad viņi iesniedz sūdzību?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Saistītie raksti
- Saimnieks
Ko nozīmē ieņēmumu korekcija
Koriģētā summa ir naudas summa, ko saimnieks ir parādā atcelšanas, rezervācijas izmaiņu vai mūsu atmaksas politikas pārkāpuma dēļ. Kā darbojas iekšējais sūdzību izskatīšanas process biznesa lietotājiem?
Lūk, kas jums jāzina par Airbnb iekšējo sūdzību izskatīšanas procesu.Garantijas saimniekiem noteikumi (arhīvs)
Ja nepieciešams, šeit ir pieejami noteikumi par garantiju saimniekiem (arhīvs).
Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties