Ieteikumi tiks parādīti pēc informācijas ievadīšanas meklēšanas logā. Izmantojiet augšupvērsto un lejupvērsto bultiņu, lai pārskatītu. Izmantojiet taustiņu Enter, lai izvēlētos. Ja tiek izvēlēta frāze, meklēšana tiks veikta pēc šīs frāzes. Ja ieteikums ir saite, pārlūkprogramma atvērs šo lapu.
Kopienas politika

Kā uzņemt viesus ar pieejamības vajadzībām

Cilvēki ar pieejamības vajadzībām ir laipni lūgti, un mēs viņus atbalstām. Šiem mūsu kopienas dalībniekiem vajadzētu justies droši, ka saimnieki sniegs precīzu informāciju par pieejamības aprīkojumu.

Ko mēs atļaujam

  • Saimnieka veselības vai drošības izņēmumi attiecībā uz dzīvniekiem-pavadoņiem: ja saimnieks nevar uzņemt viesus ar dzīvniekiem-pavadoņiem tādu iemeslu dēļ kā tieši dzīvnieka radīti draudi pastāvīgā mājokļa iemītnieka veselībai un drošībai viņa mājās un ja saimnieks mūs par to atbilstoši informē, saimniekam var tikt piešķirts atbrīvojums.
  • Pieprasījumi aizvest no mājokļa dzīvnieku-pavadoni, ja dzīvnieka aprūpētājs to nespēj kontrolēt: ja viesis nespēj atbilstoši kontrolēt savu dzīvnieku-pavadoni, saimnieks var pieprasīt dzīvnieku no mājokļa aizvest. Piemēram, ja dzīvnieks-pavadonis rezervācijas laikā tiek atstāts bez uzraudzības.

Ko mēs neatļaujam

  • Rezervācijas noraidīšana viesa piekļūstamības vajadzību dēļ: ja nepastāv apstiprināti izņēmumi, saimnieks nedrīkst atteikt, atcelt vai citādi mainīt rezervāciju tāpēc, ka viesim ir nepieciešams dzīvnieks-pavadonis vai palīgierīce.
  • Nodevu pievienošana viesa piekļūstamības vajadzību dēļ: saimnieki nedrīkst iekasēt papildu maksu no viesiem, kuriem ir nepieciešams dzīvnieks-pavadonis vai palīgierīces. Izlasiet piekļūstamības politiku, lai izprastu, kāpēc dzīvnieki-pavadoņi atšķiras no mīļdzīvniekiem un emocionālā atbalsta dzīvniekiem.
  • Noraidījums nodrošināt viesu pamatoti pieprasītas pieejamības vajadzības: saimniekiem ir jāīsteno pamatoti lūgumi pēc pieejamības vajadzībām mājoklī. Ir saprātīgi lūgt saimnieku pārvietot dīvānu prom no durvīm, lai viesis ratiņkrēslā varētu ērti iekļūt viesistabā (pieņemot, ka ir vieta, uz kuru pārvietot dīvānu, un ka saimnieks var pārvietot dīvānu). Tomēr nav saprātīgi lūgt saimniekam paplašināt sava mājokļa durvju aili, lai caur to varētu izkļūt ar ratiņkrēslu.
  • Nevienlīdzīga attieksme: ja nepastāv apstiprināti izņēmumi, saimniekiem jāpiemēro vienāda attieksme, noteikumi un uzvedība attiecībā uz visiem viesiem neatkarīgi no viņu pieejamības vajadzībām.
  • Noniecinoša runa: nevienu – ne viesi, ne saimnieku – nedrīkst aizvainot invaliditātes dēļ, tostarp attiecībā uz nepieciešamību pēc dzīvnieka-pavadoņa vai palīgierīces, kā arī nevienam nedrīkst veltīt noniecinošus vārdus.
  • Pieejamības aprīkojuma nepareiza atspoguļošana: sludinājumos ir jāiekļauj precīza informācija par mājoklī un tam apkārt esošajā īpašumā nodrošināto pieejamības aprīkojumu. Saimniekiem sarakstē jābūt atklātiem un jāapspriež ar pieejamību saistīta informācija ar viesiem, kuriem ir noteiktas pieejamības vajadzības.

Esam gatavi palīdzēt

Ja pamanāt vai piedzīvojat rīcību, kas ir pretrunā ar mūsu politikām, informējiet mūs par to.

Lai gan šīs vadlīnijas neaptver visus iespējamos scenārijus, tās ir izstrādātas, lai sniegtu vispārīgus norādījumus par Airbnb kopienas politiku.

Vai šis raksts bija noderīgs?

Saistītie raksti

Saņemiet palīdzību saistībā ar rezervācijām, kontu un citiem jautājumiem.
Pieteikties vai reģistrēties